سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

سفر یک دیپمات ارشد انگلیسی به تهران

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 411008
مدیرکل وزارت خارجه انگلیس به تهران سفر کرد. "ادوارد اوکدن" که ۱۲ تا ۱۳ اسفندماه در راس هیاتی به تهران سفر کرده بود، در دیدارهای خود با مقام‌های وزارت خارجه، شورای عالی امنیت ملی و مجلس، به رایزنی درباره راهکارهای تسریع در بازگشایی سفارتخانه‌ها و مبارزه با تروریسم پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از نسیم،اوکدن در این سفر با تنی چند از مقامات کشورمان در وزارت امور خارجه ، شورای عالی امنیت ملی ، مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و در خصوص موضوعات مختلف دوجانبه و منطقه ای گفتگو کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام
خواهشا حالا که بیرون هستن نزارید بیان. تا چند سال دیگه شرایط کشور بهبود پیدا کنه. کمی اطرافتون ببینید متوجه شاید بشید که با اینکه مردم همون مردمن اما اصلاحاتی داره انجام میشه که قبلا که اونها بودن نمیشد. البته این اصلاحات دولتی نیست. یعنی اونها کارهایی زیربنایی داشتن می کردن و زیرزیرکی اهدافشون جلو میبردن. ماجرای اون روضه خوندن در منطقه اهل تسنن که با پول اونها انجام می شد یادتون نره.
موفق باشید.