شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲۳

محتشمی پور:مصباح اعتقادی به رهبری ندارد

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 111407
یکی از طراحان ادعای "تقلب" گفته است که عملکرد او و همفکرانش در سال گذشته تلاش برای "اصلاح امور" و "امر به معروف و نهی از منکر" بوده است
یکی از طراحان  ادعای "تقلب" گفته است که عملکرد او و همفکرانش در سال گذشته تلاش برای "اصلاح امور" و "امر به معروف و نهی از منکر" بوده است.

به گزارش شبکه ایران، یکی از سران محرک ناآرامی‌های سال گذشته از ادامه دادن آنچه "جنگ و دعوا پس از انتخابات" نامیده، انتقاد کرده است!

برای امر خیر اغتشاش کردیم!

علی‌اکبر محتشمی‌پور که ریاست کمیته غیرقانونی موسوم به صیانت از آرا را در انتخابات سال گذشته برعهده داشت و یکی از طراحان اصلی ادعای "تقلب" در انتخابات بود، به بیان اظهارات جالبی پرداخته است.

وی بدون اشاره به اقدامات این طیف سیاسی در سال گذشته نظیر سردادن شعارهای "جمهوری ایرانی" و "نه غزه، نه لبنان"، ایجاد آشوب در خیابان‌های تهران و ایراد تهمت‌های گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران، گفته است که عملکرد او و همفکرانش در سال گذشته تلاش برای "اصلاح امور" و "امر به معروف و نهی از منکر" بوده است و این تلاش ها ادامه خواهد داشت.

البته این اظهارات آقای محتشمی‌پور در حالی بیان شده که او سال گذشته در نامه ای به یک مقام عالی رتبه کشور از اقدامات و مواضع ساختارشکنانه خود در ماه‌های بعد از انتخابات ابراز ندامت کرد؛ اقداماتی که در سخنان جدید محتشمی‌پور، "اصلاح امور" نامیده شده است!

آقای محتشمی‌پور در ادامه، در اظهاراتی متناقض عنوان کرده است: "جریان‌های سیاسی درون نظام باید از زمانی که در اختیار دارند برای ایجاد پیش زمینه‌های مثبت در جامعه به نفع خودشان استفاده کنند اما زمانی که انتخابات تمام شد و جریانی نتوانست پیروز انتخابات باشد، اینکه بخواهد جنگ و دعوا را ادامه بدهد فایده‌ای ندارد."

با این حال وی اشاره‌ای به نپذیرفتن رای مردم از سوی اصلاح‌طلبان و زیرپا گذاشتن قانون نکرده و مصداق سخنان خود درباره ایجاد "جنگ و دعوا" را معرفی نکرده است.

جعل نظر رهبر معظم انقلاب برای حفظ طیف افراطیون اصلاح طلب

آقای محتشمی‌پور در پاسخ به سوالی درباره بی‌اعتماد شدن حاکمیت نسبت به اصلاح‌طلبان به خاطر اقدامات سال گذشته این جریان، گفته است: "اگر منظور از حاکمیت مقام معظم رهبری است نظر ایشان نسبت به همه جریان‌های سیاسی یکسان است، مگر اشخاص ویژه‌ای که زمینه بی‌اعتمادی را نسبت به خودشان فراهم آورده‌اند."

این اظهارات درحالی بیان شده که مقام معظم رهبری، چند ماه پیش در دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، صریحا اعلام کردند: " افرادی که حاضر نیستند قانون و رأی اکثریت را قبول کنند و نقطه قوتی همچون انتخابات افتخارآفرین چهل میلیونی را تبدیل به نقطه ضعف می کنند عملاً خود را از این کشتی نجات خارج می کنند و صلاحیت حضور در چارچوب نظام اسلامی را از دست می دهند که از دست داده اند".

فعالان سیاسی، محتشمی پور را از جمله افرادی دانستند که مخاطب سخنان رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

میرحسین موسوی هم چند روز پیش صریحا اعلام کرد که "از کشتی نظام خارج شده است." البته او گفت که از کشتی اسلام پیاده نشده است.

توهین و تهمت به آیت‌الله مصباح یزدی

علی‌اکبر محتشمی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود، به مواضع آیت‌الله مصباح یزدی اشاره کرده و در اظهارنظری عجیب، مدعی شده است که ایشان اعتقادی به رهبری ندارند!

وی بدون اشاره به تقدیرهای مکرر رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله مصباح، گفته است: "من یقین دارم که آقای مصباح یزدی اعتقادی به رهبری ندارد...این جریان برای ریشه کن کردن طرفداران واقعی امام و انقلاب گرفته و وقتی ریشه اینها را زدند به سراغ خود حضرت آیت الله خامنه‌ای می‌روند."

این سخنان درحالی مطرح شده که برخلاف آقای محتشمی‌پور که حاضر به پذیرش نظر رهبری درباره خاتمه دادن به مباحث انتخاباتی بعد از اعلام نتایج نشد و با تحریک مردم، سبب حوادثی مثل هتک حرمت عاشورا شد، آیت‌الله مصباح به طور متناوب در ماه‌های اخیر به حمایت قاطع و تام و تمام از رهبری پرداخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
نکته ها ی جالب و قابل توجه و تعقل برای همه جناح ها
Iran, Islamic Republic of
تازه به ياد امر به معروف و نهي از منكر آنهم باتفسير خودتان افتاده ايد!!!
محتشمي در صحبتهاش هم كلي به آقاي مصباح بد و بيراه گفته و هم حتي حاضر نشده در حد يك كلمه تقلب در انتخابات رو كه خودش مطرح كرد رد كنه، اونوقت شما به جاي اينكه او را مورد بازخواست قرار بدين، خبرش رو تمام و كمال كار كرديد !!!!!!!!!!!
United States
به این حرف ها میگن دست و پا زدن توی باتلاقی که خود مسبب فرو رفتن در آن بودند!
Iran, Islamic Republic of
جایی که عقاب پر بریزد
از پشه لاغری چه خیزد؟
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت‌الله مصباح مطهری زمان هستند و ما جوانان قدر ایشان را می دانیم و اعتقادمان با سخنان چنین افرادی متزلزل نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
بابا اين مردك مردم رو چي فرض كرده
مردم ما فهيم تر از خواص هستند و براي شما و امثال شما تره هم خرد نمي كنند
مردم ما با اين ظاهر سازي ها گول نمي خورند.
خدايا مكر منافقان رو به خودشون برگردون
Iran, Islamic Republic of
بعضي افراد كوچك و حقير فكر مي كنند با توهين كردن به بزرگان بزرگ مي شوند.
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال در آیات 10 تا 12 سوره مبارکه بقره در مورد منافقین میفرماید: "در دلهايشان مرضى است و خدا بر مرضشان افزود و به [سزاى‏] آنچه به دروغ مى‏گفتند، عذابى دردناك [در پيش‏] خواهند داشت. (10)
و چون به آنان گفته شود: «در زمين فساد مكنيد»، مى‏گويند: «ما خود اصلاحگريم.» (11)
بهوش باشيد كه آنان فسادگرانند، ليكن نمى‏فهمند. (12)..."
Iran, Islamic Republic of
علی اکبر محتشمی فتنه گر منافق از آتش افروزان بود و حالا که به لطف خدا و رهبری خردمندانه رهبر انقلاب نقشه های شیطانی شان نقش بر آب شده هذیان می گوید ننگ بر فتنه گر آتش افروز ...
Iran, Islamic Republic of
اقای محتشمی پور،لابد شما و دوستانتان اعتقاد به رهبری دارید؟؟
حتما یادتان رفته که کینه و بغض شماها به آیت الله مصباح، به دلیل حمایتهای ایشان از رهبری بوده. مثل اینکه یادتان رفته که تهمتهای شما به آیت الله و تخریب ایشان در سالهای حکومت اصلاح طلبان بدلیل تبیین حکومت فقهی و اسلامی بوده؟
حالا شما دلسوز رهبری شده اید؟
Iran, Islamic Republic of
به آقای مصباح توصیه میکنیم حتما آقای محتشمی پوررا در اعتقاد به رهبری الگوی خود قرار دهند
Iran, Islamic Republic of
چقدر ما بدبخت بوديم كه افراد بيسوادي امثال محتشمي پور جزو نخبگان كشورمون بودن
Iran, Islamic Republic of
تمام دشمنی ها با مطهری زمان ( آیت الله مصباح) به این دلیل است که در مقابل اثبات قدرتمندانه ولایت فقیه و شخص امام خامنه ای هیچ حرف درست و منطقی ندارند و به این دلیل فرافکنی می کنند. توهم جزو ذات اصلاح طلبان شده.
Iran, Islamic Republic of
آقاي محتشمي شما اول برادريت رو ثابت کن، بعد براي ديگران شاخ و شونه بکش!
Iran, Islamic Republic of
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست
Iran, Islamic Republic of
آقای محتشمی پور و همفکرانشان صلاحیت ماندن در کشتی نظام را ندارند .آنها 8سال دولت و چند دوره 4 ساله مجلس را در اختیار داشتند نه تنها برای مردم کاری نکردند بلکه با دعواهای بچه گانه درون حزبی مردم را از خود راندند. حال به جای اینکه عملکرد گذشته خود را واکاوی نموده و دلایل شکست خود را بررسی نمایند .به جنجال و آشوب های خیابانی پرداخته اند.مردم از آقای محتشمی و همفکرانشان روی گردانند .آنها رای بیاورند و دولت را در دست بگیرند با یکدیگر می جنگند و کشور را به آشوب می کشند و اگر رای نیاورند با گروههای رقیب و منتقد می جنگند و باز هم کشور را به آشوب می کشند.
Iran, Islamic Republic of
ياد مردم كوفه افتادم كه ميگفتن : مگه علي نماز هم ميخوند؟
Iran, Islamic Republic of
در ميزان ادراك وفهم وشعور وبصيرت این آقا همين بس كه به هنگام حمله آمريكا به عراق و شليك چند موشك مصلحتي توسط صدام به سمت سرزمينهاي اشغالي فلسطين ,جناب محتشمي پور صدام را خالد ابن وليد زمان ناميد و خواستار همراهي و كمك ايران به اين جنايتكار در لگد پراني هاي صدام بر ضد اربابان غربيش شد!!!
Iran, Islamic Republic of
وقتی اینا رو نمیگیرن و هرروز شریعتمداری داره به دادگاه احضار میشه همینه دیگه، هرروز پررو تر از دیروز...
قوه قضائیه مردم رو ... فرض کرده
Iran, Islamic Republic of
نمي دونم مشكل محتشمي پور با علامه مصباح چيه چون چند سال پيش هم ايشون رو با حجتيه مقايسه كرده بود!!!
به نظرم جاي بررسي داره كه در گذشته ي اين آقا چي گذشته كه اينقدر نسبت به حضرت استاد كينه داره.
Iran, Islamic Republic of
از نحوه اطلاع رسانی شفاف وشما سپاسگذاریم . چقدر زیبا و بدون جهت گیری شما اطلاع رسانی می کنید . امیدوارم همه رسانه ها و سایت ها شما (جهان نیوز ) را الگوی خود قرار دهند. موفق و پاینده باشید و در محضر خداوند روسفید !!!!
yyyy
United States
حداقل یه نظر موافق بذارید که مردم نگن یه وقتی شما با کسی مشکل دارید؟