جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

وضعیت یکطرفه شدن جاده چالوس

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 376305
رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه این هفته خبر داد.
به گزارش جهان؛رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی هفته به ویژه در این ایام تابستان مسافرت‌های برون‌شهری مردم افزایش می‌یابد، لازم است که برای کنترل ترافیک جاده‌ها و محورهای مختلف برنامه‌ریزی دقیقی از پیش داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به طور قطع اگر این تمهیدات از جمله محدودیت‌های ترافیکی و محدودیت‌های موقت عبور و مرور خودروها را اعمال نکنیم، بخش مهمی از جاده‌های ما با ترافیک بسیار سنگین روبه‌رو شده و مردم آسیب می‌بینند.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: بنابراین از شهروندان انتظار داریم که ضمن رعایت قانون و همکاری با ماموران پلیس راه، به صورتی رفتار کنند که شاهد کمترین خطرات جاده‌ای باشیم.

اکبری با اشاره به اینکه در روزهای پایانی این هفته محدودیت‌هایی در جاده‌های استان البرز اعمال می‌شود، گفت: بر اساس آخرین دستورالعمل پلیس راه تردد تمام خودروها از ساعت ۱۴ روز جمعه این هفته مصادف با ۳۱ مرداد ماه سال جاری تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه اول شهریور ماه از کرج به سمت مرزن‌‌آباد در استان مازندران ممنوع است.

وی تصریح کرد: این محدودیت با هدف کاهش بار ترافیکی روز جمعه از شمال به سمت کرج در جاده چالوس اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: بنابراین تردد خودروها در این ساعت از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

اکبری اعلام کرد: همچنین در این مدت تردد انواع موتورسکیلت‌ها در هر ۲ لاین جاده چالوس ممنوع بوده و ماموران پلیس راه از تردد موتورسواران در این محور جلوگیری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه این محدودیت‌ها برای حفظ نظم ترافیکی در جاده چالوس اعمال می‌شود‌، گفت: انتظار داریم که مسافران برنامه سفر خود را به صورتی تنظیم کنند که شاهد کمترین ترافیک در روز جمعه بوده و مردم بتوانند با آرامش به مقصد خود برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *