سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۸
۱

"مصیر" 90 اجتماعی نیست/ اعلام اولین موضوع "مصیر"

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 386403
تهیه‌کننده برنامه «مصیر» با بیان اینکه قرار است در این برنامه به موضوعات روز اجتماعی پرداخته شود،‌ بر ای موضوع تاکید کرد که اطلاق عنوان ۹۰ اجتماعی به برنامه «مصیر» صحیح نیست.
"مصیر" 90 اجتماعی نیست/ اعلام اولین موضوع "مصیر"
به گزارش جهان، پیام تیرانداز تهیه‌کننده «مصیر» در گفتگو با مهر با اشاره به آغاز پخش این برنامه در هفته جاری درباره تولید آن اظهار کرد: مباحث این برنامه حاصل پژوهش حدودا ۳ ساله جمعی از استادان حوزه و دانشگاه است و قرار شده ضمن بررسی و تحلیل ابعاد مختلف موضوعات و معضلات اجتماعی، به ارائه راهکار نیز در برنامه توجه شود.

وی همچنین ضمن تمجید از برنامه «۹۰» ورزشی افزود: «۹۰» برنامه موفقی است اما اقتضائات موضوعات ورزشی با مقولات پیچیده اجتماعی بسیار متفاوت است، از این رو تشبیه صورت گرفته توسط رسانه‌ها و مقایسه این برنامه با برنامه «۹۰» نمی‌تواند صحیح باشد.

مشارکت مخاطبان در تولید محتوای برنامه

تیرانداز یادآور شد: قالب برنامه «مصیر» ترکیبی است و تلفیقی از گزارش‌های مردمی و مستندهای مرتبط و گفتگوی زنده استودیویی، از بخش‌های مختلف این برنامه به حساب می‌آید.

تهیه کننده «مصیر» همچنین به تعاملی بودن برنامه اشاره کرد و گفت: پس از برنامه اول که به عنوان پیش‌برنامه پخش خواهد شد، مخاطبان می‌توانند در تولید محتوا مشارکت داشته باشند.

کارایی در ادارات دولتی موضوع نخستین قسمت

وی که سابقه فعالیت رسانه‌ای را در کارنامه دارد، تأکید کرد: این برنامه با اجرای سه مجری از مجریان جدید و قدیمی تلویزیون روی آنتن خواهد رفت و در اولین برنامه به موضوع کارایی در ادارات دولتی پرداخته خواهد شد.

«مصیر» که قرار است در آن به موضوعاتی نظیر شبکه‌های مجازی، پوشش و آرایش، گشت ارشاد، فساد اداری و... پرداخته شود، دوشنبه‌های هر هفته از ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و پیمان قانع طراح دکور آن است. نخستین قسمت این برنامه دوشنبه ۲۸ مهر روی آنتن خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همزمان با 90!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!