جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

عمران‌زاده اهل این کارها نیستم

جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 376404
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: اگر نظری جویباری گفته که ساعت ۷:۳۰ صبح در باشگاه حضور دارد، فردا (شنبه) همین ساعت به باشگاه می‌روم تا رودررو با او صحبت کنم.
به گزارش جهان؛ حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اظهارات علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال که گفته بود از تهدید بازیکن نمی‌ترسد و هر کسی حرفی دارد به باشگاه بیاید، اظهار داشت: من نه کسی را تهدید کرده‌ام و نه تهدید خواهم کرد. اهل این کارها نستیم که بخواهم با تهدید با کسی حرف بزنم.

وی افزود: سال‌های گذشته به ما قول می‌دادند اما به آن عمل نمی‌کردند اما امسال شرایط متفاوت شده و قضیه باید فرق کند. از مسئولان باشگاه و همچنین بهرام افشارزاده تشکر می‌کنم که شرایط باشگاه با سال‌های گذشته تغییر کرده و همه چیز طبق نظم پیش می‌رود. در این چند سالی که در استقلال حضور دارم، تاکنون ندیده بودم که مدیران باشگاه صبح زود در باشگاه باشند.

مدافع استقلال با بیان اینکه «من مرد هستم و مردانه حرفم را می‌زنم»، تاکید کرد: اگر نظری جویباری تلفنی با من صحبت می‌کرد، ناراحت نمی‌شدم. اگر نظری گفته ساعت ۷:۳۰ صبح در باشگاه حضور دارد، فردا (شنبه) همین ساعت به باشگاه می‌روم تا سینه به سینه و رودررو با نظری جویباری صحبت کنم. ضمن اینکه وقت می‌گیرم تا با افشارزاده هم در مورد وضیعتم صحبت کنم.

عمران‌زاده در ادامه در خصوص مصدومیتش گفت: روز یکشنبه آینده از من تست گرفته می‌شود و به احتمال زیاد از روز سه‌شنبه در تمرینات حاضر می‌شوم. باید از دکتر نوروزی و خانم محمدی که در این مدت برای من زحمت کشیدند، تشکر کنم.

وی در مورد دیدار روز یکشنبه استقلال مقابل پیکان تصریح کرد: دیدار با پیکان به خاطر حضور مهدی رحمتی حساس شده است. مهدی رفیق ما است و امیدوارم هر جا حضور دارد، سالم باشد اما استقلال به فکر گرفتن ۳ امتیاز است تا در کورس قهرمانی حضور داشته باشد.

مدافع استقلال درباره عدم حضورش در دیدار با پیکان و مصاف با مهدی رحمتی گفت: نه تنها برای بازی با پیکان بلکه برای همه مسابقاتی که حضور ندارم، ناراحتم و حرص می‌خورم. در بازی با پیکان به ورزشگاه نمی‌روم چون در دیدار با سایپا من و امیر حسین صادقی آنقدر حرص خوردیم و بالا و پایین پریدیم که پای‌مان درد گرفت.

عمران‌زاده در پایان عنوان کرد: این مصدومیت و حرص‌هایی که خوردم تجربه‌ای شد تا در زمین بیشتر مایه بگذارم. به قول امیر قلعه‌نویی پیراهن استقلال برای بازیکنان مثل ناموس می‌ماند چون هواداران عاشق تیم‌شان هستند و تنها پیروزی می‌خواهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *