جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۶
۲۵۹

هاشمی: بدحجابی مصیبت است اما زندان‌ها و ظلم‌ها و سرکوب‌ها چه‌ می‌شود؟!

يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 416904
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز همه مصیبت این است که چند زن بدحجاب در خیابان باشد. بله این مصیبت است و این زن‌ها باید حداقل حجاب اسلامی را داشته باشند اما مسئله این است که بقیه مسائل مانند زندان‌ها، ظلم‌ها، سرکوب‌ها و حق‌هایی که از مردم ضایع می‌شود، چه می‌شود؟
هاشمی: بدحجابی مصیبت است اما زندان‌ها و ظلم‌ها و سرکوب‌ها چه‌ می‌شود؟!
به گزارش جهان، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در همایش بانوی انقلاب که در سالن اجلاس سران برگزار شدبا اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: این اجلاس، اجلاس بسیار مهم و شریفی است و انتظار این بود صدا و سیما پوشش این اجلاس را صورت می‌داد اما نمی‌دانم پوشش داده شده است یا خیر.

وی گفت: وظیفه همه ماست که نصف جامعه که مظلوم واقع شدند را به مقام واقعی خود برسانیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهارات خود به تشریح مقام امام راحل و دشواری‌های راه انقلاب پرداخت و گفت: امام فرزند شهید بود و طبعا وقتی پدرشان شهید شدند سختی‌های زیادی را متحمل شدند.

آیت‌الله هاشمی با بیان اینکه مشروطه یک دستاورد بزرگ برای اسلام و ایران بود،‌خاطرنشان کرد: متاسفانه مشروطه منحرف شد و به جایی رسید که رضا خان قزاق به عنوان منجی در بحبوحه آن آشوب‌ها سر کار آوردند که البته روشن است این کار توسط انگلیسی‌ها صورت گرفت.

وی ادامه داد: امام این دوره‌ها (مشروطه و...) را دیده بودند اما امام می‌فرمودند که چرا انقلاب مشروطه به اینجا کشید. البته ما نیز نباید مشروطه را کوچک بشماریم. امام هم به مشروطه دلبسته بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منحرف شدن انقلاب مشروطه و ره کج کردن به بیغوله را متکی نبودن این انقلاب به عامه مردم دانست و گفت: مشروطه بیشتر متکی به خواص، سران عشایر و غیره بود. بنابراین انقلابی که ریشه در توده مردم نداشته باشد بی‌معناست و ما دیدیم که انقلاب مشروطه خیلی زود تبدیل به یک دیکتاتوری بی‌سابقه به بهانه امنیت شد.

هاشمی به رفتارهای عوام‌فریبانه رضاخان اشاره و تصریح کرد: رضا خان ابتدا در صف اول سینه‌زنی‌ها شرکت می‌کرد و روحانیون را فریب داد که البته روحانیون نیز فریب خوردند اما رضاخان به محض اینکه مسلح شد همه چیز را به هم ریخت و حمله شدیدی به روحانیت شروع کرد و روحانیت را به عنوان یک پدیده نحس معرفی می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه امام واقعیت تاریخ را خوب لمس کرده بود، گفت: هوش امام یک هوش بالاتر از نبوغ بود و مطالب را خیلی زود می‌فهمید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود به موضوع اصلی همایش یعنی بانوی انقلاب همسر امام راحل (ره) پرداخت و گفت: همسر امام خیلی نازپرورده بود و تربیت‌شان به گونه‌ای بود که در آن زمان که بیشتر زنان از سواد بالایی برخوردار نبودند خانم ثقفی زبان فرانسوی را می‌آموخت و با کالسکه جابجا می‌شد.

«حالا یک طلبه (امام خمینی) به سراغ ایشان (خانم خدیجه ثققی) آمد و می‌خواهد ایشان را به قم ببرد. آن زمان زندگی در قم خیلی سخت بود و خانم ثقفی این را پذیرفته بود. البته می‌گفت وقتی از تهران بیرون آمدم تا حسن‌آباد گریه می‌کردم. اما در عین حال در کنار امام بانشاط و امید زندگی کرد».

آیت‌الله هاشمی به فعالیت‌های حضرت امام(ره) در حوزه علمیه قم اشاره و خاطرنشان کرد: امام پس از فوت آیت‌الله اصفهانی خیلی برای حوزه علمیه قم تلاش کرد و با نفوذی که داشت آیت‌الله بروجردی را از بروجرد به قم آورد اما متاسفانه بودند افرادی کنار آن شخصیت که افکار امام را برنمی‌تابیدند.

وی افزود: تشکیلاتی که خودشان به وجود آوردند و در حقیقت مرهون ایشان (امام خمینی) بود کم‌کم امام را بر نتابید و در همه امور دخالت می‌کردند. امام هم نمی‌توانست آنها را تحمل کند.

رئیس دولت کارگزاران با بیان اینکه امام فلسفه را به خوبی می‌دانستند، گفت: آمدند به خاطر زمین زدن حضرت امام (ره) فلسفه را تقبیه کردند که البته این حرکت توسط خشک‌مقدسان صورت گرفت. امام آن زمان با حرف‌های نادرست از طریق انسان‌های جاهل مواجه می شدند. این رفتارها انسان را رنج می‌دهد اما تصور من این است که اینها برای امام پله ترقی بود.

آیت‌الله هاشمی اضافه کرد:‌ سر کلاس درس‌های امام افرادی بودند_ البته هنوز هم هستند_ که به فلسفه می‌تاختند و امام خطاب به آنها می‌گفت شما چه می‌دانید ملاصدرا کیست؟

وی به اندیشه‌های امام در مورد حکومت در آن مقطع زمانی اشاره و اظهار داشت: امام می‌گفت تا استبداد و استعمار است کار به جایی نمی‌رسد چرا که استبداد نمی‌گذارد استعداد ملت رشد کند و استعمار نیز دسیسه‌ای است که ملت‌ها را دچار استعمار می‌کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امام معتقد بود استعمار و استبداد مثل دو لبه قیچی هستند که حقوق و منافع مردم حیات و پیشرفت آنان را قیچی می‌کند.

آیت‌الله هاشمی به نفی تملق و چاپلوسی از دیدگاه امام پرداخت و گفت: تملق و چاپلوسی بزرگترین آفت جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی صورت گرفت در تاریخ اسلام و ایران بی‌نظیر بود، افزود:‌ امام کاری کردند که مردم با آگاهی به صحنه بیایند که البته مقدمه این کار پرورش شاگردانی بود که با مقاومت راه امام را تبیین می‌کردند و حتی در زمان تبعید امام راه خود را رها نکردند.

رئیس دولت کارگزاران خاطرنشان کرد: امام مردم را با دانش، اطلاع و ایمان وارد مبارزه کرد و نتیجه آن این بود که ملت هوشیار پس از شهادت آقامصطفی با اجتماع پرشور در سراسر کشور رژیم را شکستند و ما (زندانیان سیاسی در زمان طاغوت) را آزاد کردند.

آیت‌الله هاشمی «عدم استعمار و استبداد و حضور مردم» را سه عاملی دانست که اگر در جامعه‌ای حضور داشته باشد آن جامعه هیچ گاه شکست نخواهد خورد.

وی افزود: اما آدم‌های خشک مقدس،‌جاهل و نادان نیز هستند. امروز همه مصیبت این است که چند زن بدحجاب در خیابان باشد. بله این مصیبت است و این زن‌ها باید حداقل حجاب اسلامی را داشته باشند اما مسئله این است که بقیه مسائل مانند زندان‌ها، ظلم‌ها، سرکوب‌ها و حق‌هایی که از مردم ضایع می‌شود، چه می‌شود؟

عضو مجلس خبرگان رهبری به فرمایش مقام عظمای ولایت قبل از انتخابات سال ۹۲ اشاره و خاطرنشان کرد: رهبری در زمان انتخابات (۹۲) با صراحت گفتند رأی مردم حق‌الناس است. این به این معناست که اگر کسی حقی بر گردن کسی داشته باشد این حق ساقط نمی‌شود و خدا هم نمی‌بخشد چون خدا عادل است پس چطور به خودمان حق می‌دهیم آن کسی که مردم می‌خواهند وارد شود (رأی بیاورد) نگذاریم بیاید و آن کسی که مردم نمی‌خواهند را مسلط کنیم؟

آیت‌الله هاشمی با بیان اینکه این حق‌الناس (رأی مردم) بزرگترین ظلم و منکر است، گفت: ‌این حقوق البته در قانون اساسی ما آمده و این قانون اساسی با نظارت امام شکل گرفت. بنابراین حق‌الناس‌هایی که در همین قانون اساسی آمده از لحاظ اسلامی کافی است، البته باید سطح جامعه را از این هم بالاتر برد.

وی خاطرنشان کرد: باید به فروع پایبند بود چون اگر فروع نباشد اصول هم از بین می‌رود اما نباید فقط به فروع توجه شود و از اصول غافل ماند. وقتی پایه خراب است نباید سقف را نقش‌نگاری کرد.

وی گفت:‌ امام مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای حل اختلاف بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان تأسیس کرد تا این مسئله برای همیشه حل شود. امام به این نتیجه رسید که باید تا قبل از خودشان جنگ را تمام کند البته گفتند جام زهر را نوشیدم اما دو سه ماه پس از جنگ به خود من گفتند که جام زهر برای من شیرین شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مورد کاندیداتوری خود در سال ۸۴ برای نهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در سال ۸۴ یک موی بدنم راضی نبود کاندیدا شوم، چرا که دولت آقای خاتمی بود و من گفتم نمی‌آیم اما سخنرانی‌ها و ملاقات‌ها بود. همسر امام مرا خواست و به من گفتند امام این انقلاب را به دست شماها سپردند آیا شما می‌دانید اینها چه کسانی هستند؟ همین صحبت‌های همسر امام سبب شد من قبول کردم و پذیرفتم.

آیت‌الله هاشمی با تأکید بر اینکه مرحوم خدیجه ثقفی مراقب انقلاب بود، گفت: همسر مکرم امام اهل تملق و چاپلوسی نبود و البته گرایشی به تظاهر هم نداشت و در یک کلام انسانی پارسا و آشنا به مسائل بود.

وی ادامه داد: بقیه خانواده حضرت امام نیز همه‌شان به این انقلاب خدمت کردند البته استثناهایی هم وجود داشت که در خانواده ائمه اطهار هم پیدا می‌شود، بنابراین امروز محوری که می‌تواند مایه امید مردم باشد بیت حضرت امام و آثار حضرت امام است من این حرف‌ها را برای خوش‌آمد کسی نمی‌گویم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سید حسن خمینی، علی خمینی و یاسر حسینی به مثابه یک کانون برای کشور هستند، گفت:‌ آقای علامه حجت‌الاسلام و المسلمین حسن‌ آقای خمینی یک روحانی نمونه بسیار باهوش هستند که مسائل را به خوبی تحلیل می‌کند.

آیت‌الله هاشمی اظهار داشت: اگر می‌بینید برخی از خشک‌مقدس‌ها و دلواپسان اذیت می‌کنند، همان‌هایی هستند که قبلاً امام را هم اذیت می‌کردند، اما این کانون، کانون مناسبی است که ما نباید بگذاریم انسان‌های نادان این کانون را هم تضعیف کنند چرا که اگر خدایی ناکرده راه امام آسیب ببیند و مفسری نباشد اشتباهات را جبران کند، خطرناک است.

وی در مورد مقام زن نیز خاطرنشان کرد: امام مقام زن را بالا برده‌اند و همین جمله معروف در اثبات این ادعا که مردان بزرگ از دامان زنان به معراج می‌روند کافی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی، علمی، دانشگاهی و ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز زن‌ها در همه عرصه‌ها فعالیت دارند به گونه‌ای که ما امروز خانم مهندس، پزشک و مدیر داریم که البته این محصول انقلاب است و این افراد با عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند.

آیت‌الله هاشمی به گلایه برخی بانوان که در جلسات با وی مطرح می‌کنند اشاره و خاطرنشان کرد: خانم‌ها گلایه می‌کنند که ما در مجلس کم هستیم. من به آنها می‌گویم که شما نصف جامعه هستید، خودتان به خودتان رأی بدهید.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای علامه حجت‌الاسلام و المسلمین حسن‌ آقای خمینی؟!!!!!
یعنی فک انسان می افتد پایین با این ....
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
خیلی وقت آقایون برنامه دارند....
...
ایرانی فدایی علی(ع)
Iran, Islamic Republic of
دوباره که حاج اقا خاطراتی تعریف کردن که طرف مقابل در قید حیاط نیستند!!!!!!! این یعنی رسیدن به هدف به هر قیمتی!!!!! حالا الان یدونه از مواردی که حاج اقا در موردشون بحث میکنن،بحث مملکت نیست ،همش انحرافی والا،اخه چرا ؟؟؟؟؟
حيات برادر ، نه حياط !
من باب تذكر عرض كردم
Iran, Islamic Republic of
آقای معتضد کجایی که نقد تاریخ کنی
United States
از میزان محبوبیت آیت اله هاشمی خیلیها میترسند و میسوزند؛شمام یکی از اونا
دلسنگ
زرشک
خخخخ باشه باشه اینجوری فکر کن تا بهت خوش بگذره!
مهدی
تا دیروز میگفتند احمدی نژاد دشمن تراشی میکنه و ما با همه دوستیم و .... حالا....
یکی
هدف: آزادی مهدی هاشمی شاید
علی
United States
" ... گفتند جام زهر را نوشیدم اما دو سه ماه پس از جنگ به خود من گفتند که جام زهر برای من شیرین شد " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
من دیگه حرفی ندارم !
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز بدجور سانسور ميكني نظراتو
به خدا قسم قيامتي وجود داره اين همه تهمت به طرف ميزني بعدشم اينقدر سانسور ميكني كه حقايق رو كتمام ميذاري
دكتر چمران موقعيت عالي در دانشگاه هاي امريكا و وزارت و نماينگي رو رها كرد و رفت توي لبنان جهاد كرد
جهان نيوز شما كه دودستي آخرتتون رو فنا ميكنيد به خاطر اين دنيا از شهيد چمران الگو بگيريد دنيا خيلي سريع ميگذره و قيامت بسيار نزديك
علی
Iran, Islamic Republic of
سانسورنظرات مخالف در جهان نیوز رو زیاد دیدیم . جالبه که همه میدونن ولی بازم ادامه میدن.بعضی وقتاهم پز روشنفکری میدن و منتشر میکنن ...
Iran, Islamic Republic of
مثلا كلمات امام نسبت به هاشمي و ديگران را كه به مذاق جهان خوش نمي آيد اكثرا سانسور ميشود
نگفتن، سانسور کردن نیست. ..
س.م
Iran, Islamic Republic of
الان دقيقاً براي اينكه بگن اينطوري نيست نظر شما رو گذاشتن!!! به شكل تابلو!!!!
جالبه نظرات ما درج شده بود اما یهو غیب شده
برو پ... اونوقت می بینی جهان نیوز چقدر بهتره
توجه!
...ایشون خیلی خطا داره!
ولی بله حق باشماست جهان نیوز سانسور میکنه نمیشه به مطالبش اعتماد کرد باید اقدامی شود علیهش
Iran, Islamic Republic of
اینها کارشون سانسوره
Iran, Islamic Republic of
فكت نيفته پايين ايشان يادگار امامي است كه معمار نظامي است كه تو الان مديون اون هستي وسنت به اين چيزا قد نميده
از فضل پدر ......چه حاصل؟؟؟؟؟!
United States
مديون ، مديون چي !!!!!!!!!خنده داره ملت مظلوم براي چي بدهكار ميكنيد خجالت بكشيد . پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
United States
علامه ههههههههههه تروخدا شوخي نكن
فکرنکنم واقعا دلت برای راه امام بسوزه, هدفتان مصادره است
واقعا اینها عجب بفکر آخرتشون هستن,....
دوست عزیز اگر طرد آقای سید حسین خمینی نوه امام توسط خود ایشان نبود الان آن نوه بزرگ امام رییس بیت بودند. منش امام نشان داده که نظام اسلامی از بچه و نوه و خانواده و دوست و ... مهمتر است.
احسنت
فرشاد
گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر پسر چه حاصل
حسنک راستگو
یادگار امام...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یعنی واقعا این تنها چیزیه که از امام(ره) به یادگار مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بعد اونقت اگر این یادگار امام مثل پسر نوح بود باید مثل تو دنبالش راه بیفتیم؟!
Iran, Islamic Republic of
یعنی این دلواپس‌ها بودند که...
علی
با سلام
خدمت برادر بزرگوارم.
در حوزه های علمیه به هر کسی نمی توان واژه (علامه) به کار برد. کسانی مثل علامه طباطبایی(ره) علامه حسن زاده آملی با آن نبوغ فوق العاده در چندین رشته علمی و علامه جوادی آملی و ...
همچنان که بکار گیری واژه مثلا(پروفسور) برای هر استاد دانشگاهی جایز نیست.
رییس جمهور محترم باید در صحبت هایش این مسأله در نظر داشته باشد. هر چند طرف مقابلش فرزند مرحوم امام(ره) باشد.
به نظر می رسد بکارگیری این ادبیات بی توجه به انتخابات مجلس خبرگان در آینده نباشد
Iran, Islamic Republic of
گیرم پدر او را فاضل . از فضل پدر ایشان را چه حاصل؟؟
سرور
یادگار امام(ره) جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.هرکسی باید خودش باشد.امان از استوانه سازی و یادگارسازی بعضی ها.
Iran, Islamic Republic of
اينا فكشون خيلي وقته افتاده
اتفاقا" ناراحتیم از این که شما از سادگیشان سوء استفاده می کنید.
مهدی
اتفاقا خواستم بگم ایشان اصلا یادگار امام نیست یادگار امام سید احمد عزیز بود که همین حاج آقا خاطره نمیتونست تحملش کنه بله عزیزم همه ما مدیون امام راحلمون هستیم و چون ایشان فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید ما هم همون راه رو ادامه میدیم نگفتند که پشتیبان خاندان من باشید اینجوری که میشه همون نظام شاهنشاهی سابق آقای به نظر شما یادگار بهتره بروند و سعی کنند جلوی تحریف بیانات و وصایای امام راحلمون رو توسط حاج آقا خاطره بگیرن تا حداقل در آینده یادی از بنیانگذار کبیر انقلاب باقی بمونه اونجوری شاید یه یادگاری از خودش باقی بگذاره البته انقلاب ما نیاز به کار و اثر ماندگار دارد اینجوری باشه منم یادگار پیامبر بزرک حضرت آدم و علامه دهر و .... هستم
اینهمه به م ه ظلم نکنید از خدا بترسید
این همه گفتیم حق و خقوق م ه را پایمال نکنید این بنده خدا با عرق جبین و ... تونسته چند میلیارد دلاری رو پس انداز کنه و شما با حق کشی و ظلمها و سرکوب زندان میخواهید این یه چندرغاز رو هم بهش زهر مار کنید بترسید از نفرین پدر گرامی که گفته این ظلم ها بدتر از بی حجابیه /
ح ف
به کار بردن لقب علامه برای حجة الاسلام سید حسن خمینی که هنوز به آیت اللهی نرسیده ظلم به علمایی است که پس از رسیدن به اجتهاد در فقه یا به موازات آن فاسفه هیات ریاضی و سایر علوم را آموخته اند و به درجه علامه رسیده اند مانند علامه بزرگوار طباطبا یی
کیا میگه ...م میگه ؟ ...
با این حرف ها میخواهند حواس مردم را ازآبروی رفته پرت کنند!!!!!!!!!!!!
اینا میخوان مردم به جای توجه به فاجعه فرودگاه جده توسط دوستان حاج آقااتفاق افتاده......
وبه جای انتشار گذاره برگ از لوزان به یک موضوع کاملا پوچ وبی ارزش توجه کنند .......
اما مردم ما کاملا هوشیارند وبا طرح اینگونه مزخرفات اغفال نمی شوند
علامهههههههههههههههه!!!!!!!!!..
فردا منتظر پاسخ سردار قلم می مانیم
Iran, Islamic Republic of
بلند بگو الله اکبر....................
بابا بی خیال...
م-ه شده مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

زندان‌ها، ظلم‌ها، سرکوب‌ها و حق‌هایی که از مردم ضایع می‌شود، چه می‌شود؟
آقا دستشون رو شد
دیگه چطوری به سعودی ها لطف کنند!!!!!!!!!!!!!
دیگه چطوری مردم به لوزان فکت شیت ایرانی بی توجه بشن !!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینه راهش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
متین
Iran, Islamic Republic of
برای جوونایی که خفقان ... زمان رفسنجانی را به چشم ندیده اند توضیح دهید در زمان ایشان بر مردم چه گذشت
فکر کنم حاج آقا خیال داره در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ هم نامزد شه !
دکتر سلام
اگر بچه هایم محکوم به حبس شوند زندان خیلی جای بدی است وگر نه زندان برای دیگران خیلی خوب است
دوستان ببخشيد، اشتباهي منفي دادم ... بسي شور و نشاط پيدا كرديم
Iran, Islamic Republic of
البته ايشون فرمودند اهل تملق نيستند هاااااااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
فك شماها سالهاست به زمين افتاده
Iran, Islamic Republic of
مگه میشناسیش، راستی گفتی فک یاده فک شیت افتادم، فک شیت ایرانی کی صادر میشه؟
United States
آقا سیدحسن دارای درجه اجتهاد هستند و درس خارج تدریس میکنند و نیازی به تائید دلواپسان و کاسبان تحریم و فتنه نیست.
مدتی بود چشمام از خواندن چنین جملات شگرفی گرد نشده بود! OO
Iran, Islamic Republic of
امام علی (ع) :"جاهل را نمی بینی مگر در حال افراط یا تفریط"
Iran, Islamic Republic of
امام علي ع ميفرمايند حق الناس پاره اي از اتش است
برو به اين فكر كن وقتي درسال 84 و 88 تقلب شد حق الناس يعني چي
قربان شما باید مستندات خودتون رو سالهای 84 و 88 ارائه میدادید. الآن طبق همین استدلال خودتون، شما هم شریک جرم هستید!
مگر اینکه مدارکی در کار نبوده و نیست و فقط امید بوده با هیاهو و جاروجنجال چند نفر آدم جمع شن و حرکتی مشابه کودتای 28 مرداد 32 تکرار بشه.
و نفرمایید مستندات ارائه ندادید چون صلاحیت مرجع رسیدگی رو قبول نداشتید، میتونستید به افکار عمومی ارائه کنید. متأسفانه بزرگترین مستندات این بود که یک صندوق رأی در یک خرابه در شیراز پیدا شده و اینکه برگه های رأی در جریان بازشماری تصادفی «تا نشده» بودند که چون در یک مصاحبه حجت الاسلام اژه ای گفته بود مردم معمولاً برگه را تا میکنند به عنوان سند تقلب (!!) در بوق و کرنا شد.

ولی بنده عرض میکنم سند تقلب چی بود: این بود که «ما» میخواستیم فلانی بشه و چون نشد پس لاجرم تقلب شده. ای گل بگیرن در مدرسه و دانشگاهی رو که همچین منطقی توش تدریس میشه.

احمدی نژاد هر آدمی که بود (خادم، خائن، انحرافی، انقلابی، سیف الاسلام، هرچی) توسط جمهور مردم با رأی بالا انتخاب شد (و بنده هم سال 84 و 88 بهش رأی ندادم، و بله! 84 به معین و دور دوم هاشمی و 88 به موسوی رأی دادم) و بالأخره مردم سالاری دقیقاً یعنی همین. یعنی اکثریت به هرکی رأی داد (50.7% که اتفاقاً من به همین آدم رأی دادم) همون میشه رئیس جمهور و به بهانه واهیی که فلانی برای کشور بهتره نمیشه ریخت بیرون مملکتو به آشوب کشوند.

آقا! بپذیر مردم از هاشمی نه تنها خسته شده بودن، ....
افرین به این واقع بینی
Iran, Islamic Republic of
تو هم مثل ...
Iran, Islamic Republic of
بيا تا مدرك بهت نشون بدم
ولي كسي كه خودشو به خواب زده نميشه بيدار كرد اخوي
عجب!!! حالا 84 هم اضافه شد به ادعای تقلبتون؟!!
"انتخابات 84 " را که خاتمی عزیزتر از جان ایشان انجام دادند!؟
تقلب در نظام اسلامی ایران بی معنا است یه بهونه دیگه برا فتنه گری پیدا کنید
مي دونيد چرا ما مردم به اصلاح طلبان ديکتار مي گوييم ُ علتش اين است که در آن ۸ سال و مجلس و در شوراي شهري که اکثريت ۱۵ نفره داشتند ُ آنقدر تو سر همديگه زدند ُ آنقدر به هم بدو بيراه گقتند تا اينکه شوراي شهر تهرا ن بدون اينکه دوره اش به اتمام برسد ُ مردم درش رو تخته کردند و عطايش را به لقايش بخشيدند و کارهاي فراواني از اين دست . بابا اصلاح طلبي که بخودش هم ورحم نمي کنه ُ در اوج ديکتاتوريه ُ بخاطر همين سابقه ديکتاوري اصلاح طلبان ُ ما مردم مطمين بوديم که آنها به راي مردم به آقاي احمدي نژاد عزيز و نمونه و تک ُ احترام نخواهند گذاشت و فتنه ۸۸ رارقم زدند که ما منتطر اعدام سران فتنه ۸۸ هستيم . بله اصلاح طلبي که تو سر خوديش مي زند و به خودي هاش رحم نمي کنه ُ بطريق اولي به ديگران که هم نظرش نيستند بيشتر رحم نخواهندکرد . ما مردم شما را در اوج و نهايت ديکتاتور بودن مي دانيم ُ با توجه به شناختي که از ديکتاتور بودن خودتون داريد ُ مطمين هستيم که به ما مردم خورده نخواهيد گرفت که هميشه به شما بگوييم ديکتاتور . اصلاح طلبان ديکتاتور .
حسنک راستگو
ای بابا... هنوز شما تو توهم تقلب به سر میبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسنک راستگو
ای بابا... چرا این روزها هر کس که کم میاره از دیگران مایه میذاره؟؟؟؟؟!!!!
حالا وقتش شده که خودشون رو باز بچسبونن به بیت امام(ره) وبگن همسر امام از ماخواهش کرده انقلاب رو نجات بدیم!!!!!!!!!!
رضا
بابا رو رو برم هـــی!!!
انتخابات 84 رو که دولت اصلاحات مجریش بود!
Iran, Islamic Republic of
عجب . تو هنوز تو توهمی داش چی زدی که هنوز اثرش باقیه
Iran, Islamic Republic of
84 که خودتون سر کار بودید. ای متقلبها
Iran, Islamic Republic of
الان خود شما كدومش هستيد ؟
Iran, Islamic Republic of
هر بچه‌ای هم میفهمه که.....
سید
Iran, Islamic Republic of
و خدا می داند که مسئول چقدر از مشکلات مملکت شخص شما و یارانتان اند که در 26 سال گذشته حساس ترین پست ها را داشته اند...
مملکت واس ماس.
Iran, Islamic Republic of
نه اتفاقا واس ماس براي اونهايي صدق ميكنه
كه به اسم دور زدن تحريم ملت رو دور زدن
واس ماس در مورد اونهايي صدق ميكنه كه وقتي ميخواد دانشگاه بزنه 16 ميليارد از پول بيت المال برميداره فكر ميكنه مال باباشه
فعلا که 5میلیارد یکیشون یعنی بابک خان سر از ستاد بنفش دراورده!
شیطونک915
باغ پسته واس ماس!
...
محسن
Romania
خواب ميديدم كه توي باغ پسته....
جهان چرا قلع و قمع کردی!!!!
مگه چی گفتم!!
Iran, Islamic Republic of
چه بد عاقبت هستند برخی
جواد
Iran, Islamic Republic of
تکلیف زندانیان را قانون مشخص می کند.
اقای رفسنجانی انگار زمان خودشون یادشون رفته....
یقین
Iran, Islamic Republic of
((البته گفتند جام زهر را نوشیدم اما دو سه ماه پس از جنگ به خود من گفتند که جام زهر برای من شیرین شد.))

فکر کردید که ما باور می کنیم؟؟؟

چطور برای امام شیرین شد؟

دوستان را به مطالعه ی کتاب راز قطعنامه دعوت می کنم.
Iran, Islamic Republic of
تو نميفهمي شيرينيش چي بود
يعني تو به اندازه امام ميفهمي ؟؟؟؟؟
نفهمیدم ایشون دوباره خواب دیدن یا خاطره تعریف ميکنن؟
Iran, Islamic Republic of
اون احمدي نزاد بود كه خواب و هاله نور و ....ميديد نه ايشان
حالایی ها هم کم هاله نور ندارند
فرشاد
نمیدونم چرا بعضی از حرفهاش مثل شبکه های ...
اینکه از امام بعید به نظر میرسد تلخی هایشان را به مردم بگویند ولی شیرینهایش در گوشی به حضرتعالی بفرمایند
اکبر جون خواهشا با این فرمایشات ... به مقام والای امام (ره) لطمه نزنید
Iran, Islamic Republic of
تو اونجا بودي.....
ناآشنا
نخیر ! تو اونجا بودی !!!!
Iran, Islamic Republic of
نكنه تو اونجا بودي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسيج مسجد سيدال ساجدين :
جناب حجت الاسلام رفسنجانى ! نصف مردم ايران چرا ؟؟
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی!

حنای امثال شما برای ما رنگ ندارد...
احسنت
درود بر هاشمى ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر آيت الله هاشمي
مسئول مغز کردن پسته
Austria
دورود کافی نیست . شیش هفتا رودو نهرو جوبم بزار کنارش و اندیمشکم یادت باشه ضمیمه اش کنی .
گل گفتى
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا خداوند لعنت کند آنها یی که بی حجابی را در جامعه ترویج دادند، آنهایی که راه و رسم شهدا و فضای ایثار و از خودگذشتگی را به بهانه آبادانی کشور کنار گذاشتند و تجملات را وارد زندگی مردم کردند، مسئولین هر زور تشریفاتی تر شدند و مردم را هم به سمت تجملات و مصرف کالاهای خارجی سوق دادند. مسئولینی که پس از جنگ و جان فشانی شهدا مرتب به همراه خانواده و اهل و عیال به مسافرتهای خارجی رفتند و حقوقهای آن چنانی و پادشها و مزایای خیره کننده گرفتند به شمال شهر و بهترین مناطق تهران کوچ کردند و اواخر هفته هم به ویلاهای شمال کشور پناه می بردند سوار ماشینهای گرانقیمت می شدند و .... از آن طرف محض رضای خلق خدا! در ادارات نماز جماعت اجباری برپا می کردند و سیستم بگیر و بند را در جامعه حکمفرما کرده بودند و به دستور آنها جوانان با باتوم و چماق مورد نوازش قرار می گرفتند و الان همین ها شده اند اصلاح طلب و اعتدالگرا و منادی آزادی و دمکراسی و مردم سالاری و...
نوک انگشت اتهام را به سمت نظام نشانه گرفته اند که چرا جوانان را آزاد نگذاشتید چرا ال نکردید چرا بل نکردید و چه و چه و چه ....
کی بود کی بود من نبودم!
Iran, Islamic Republic of
ببینید چه کسی دم از راه امام می زند؟

...
Iran, Islamic Republic of
نه تو بيا دم از راه امام بزن
اون موقع تو هنوز به دنيا نيومده بودي ايشان تو زندانهاي شاه شكنجه ميشد
امام در مورد هاشمي فرمودند تا هاشمي زنده است انقلاب زنده است
خداييش تا بحال خودت و خانواده ات پاتون به جبهه رسيده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی های دیگه هم مثل ایشان بوده اند.اینو که نمیتونی منکر شی.ولی مثل ایشان از مواهب این همراهی استفاده نکرده وبعد از انقلاب هم ..
1-تفکر لیبرالی با تفکر امام(ره) قابل جمع نیست.

2-امام فرمود:هاشمی زنده است،چون انقلاب زنده است.

3-امام فرمود:میزان حال فعلی افراد است.
Iran, Islamic Republic of
به نظرت تو اينقدر توانيي و عقل كافي داريد كه اينو تشخيص بدي
يعني امام با اون دور انديشي احتمال خطارو در ايشان نميديد
هر جمله اين همه جا كاربرد نداره مگر براي تخريب افراد
Iran, Islamic Republic of
شوخی میکنی؟!!!
Iran, Islamic Republic of
امام فرمود تا هاشمي زنده است انقلاب زنده است .
يعني امامي كه تا دور دست ها مسائل رو ميديد و افراد رو ميشناخت به اندازه تو ايشان رو نميشناخت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درسته ، اما امام این رو هم فرمودند : میزان (قضاوت) حال افراد است !
Iran, Islamic Republic of
بله حرف شما رو قبول دارم حال افراد ملاك است
اما اولا اين حرف رو امام زده نه يك فرد عادي
دوما اين ( واژه ملاك حال افراد است ) رو شايد تو نتوني تشخيص بدي برادر من
والا اينو ميشه براي هركسي بكار برد و تخريبش كرد
ممكنه طرف از اون موقع هم مصمم تر و بهتر وفادار مانده ولي چون به مزاج امثال جناب عالي خوش نياد مدام اين جمله رو بكار ببريد
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است...
.....
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز عجيب همدلي ميكني
نه روشنگری میکنه
بابا این کی می خواد ...
United States
آقای هاشمی! همچنان نظام مظلوم را متهم به خیانت می کنید. بی تردید باید پاسخ این اجحاف بزرگ در حق نظام را بدهید.
ای بابا!! اینایی که گفتن زیاد جدی نگیرید اینا تاثیرات حکم اقازاده شونه!!!!!!!!!!
آره دیگه وقتی مهدی جونش محکوم میشه و باید بهر زندان حاج آقا نگران میشه!!!
Iran, Islamic Republic of
شما نبايد خطاي يك شخصي كه تقلب كرد و اختلاس كرد رو پاي نظام بذاريد
اين دافعه و ظلم به نظام است
مشكل ما اين است كه نظام رو در احمدي نزاد يا هاشمي خلاصه ميكنيم واين باعث ضربه خوردن و اجهاف به نظام است
United States
شما که حق الناس حق الناس می کنید با برخی مواضع شما بود که برخی فریب تقلب را خوردند. به خیابانها آمدند و منتافقین از شرایط سوء استفاده کردند و برخی را به قتل رساندند.
جواب خونهای ریخته شده را چه کسی باید بدهد؟
Iran, Islamic Republic of
مورد داشتیم طرف طی 17 سال 5 شکست سنگین انتخاباتی خورده... اما هنوز هم داره ...
Russian Federation
علامه؟!!
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
علت جیغ بنفش هاشمی مسئله م... و تلاش برای تبرئه کردن...
عبدالله
این سخنرانی برای فشار در مورد پرونده م...جونشه.
Iran, Islamic Republic of
چقدر سخنانشان با سخنان روحانی تشابه داره..
آدم خیال میکنه که ممکنه.. ممکنه‌ها فقط ممکنه که یه خورده هماهنگی کرده باشند!!!
مجید مجد
United States
مصیبت تر از ظلم و سرکوب هم می دانید چیست؟؟؟؟ آقازادگی و خدا را بنده نبودن است
United States
امّا فتنه ها و آقازاده های فاسد چه میشود ؟!
یاد فتنه 88 بخیر یه عده می خواستند حکومت رو سرنگون کنند و یه عده هم که از اونها خواص بی بصیرت نام برده می شه انتظار داشتن نیروی انتظامی به اون آشوبگران و اغتشاشگران نگه بالای چشتون ابروست
حسین
Iran, Islamic Republic of
اگر سرکوب را بپذیریم، شما خودتتان ...
Iran, Islamic Republic of
حجاب مساله ای اختیاری است ....
دقیقا ولی نه در جامعه اسلامی
اشتباه مثبت زدم
اعمالی که با عموم جامعه ارتباط دارد وبرای آن قانون وضع شده اختیاری نیست همانگونه که در تمام کشورها بر اساس مصلحت قانون وضع شده ومردم آن جوامع موظف به رعایت آن هستند
United States
دمش گرم
حاجی به در ميزنن ديوار بشنوه
...بی گناهه ط...
بدتر از همه با دست درازی به بیت المال و فتنه گری چه باید کرد.
دمت گرم آقای هاشمی
دادا
حاجی خود تو که پدر خواند ...
زندان منظورش زندان....
56
چی شده یهویی به فکر ظلم و زندان افتادن ایشون ؟....
Iran, Islamic Republic of
خوب بالاخره انتخابات نزدیکه دیگه.. و عده‌ای ساده لوح هم هستند که میشه اینطوری ازشون سواری گرفت
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای اکبر هاشمی رفسنجانی
جناب اقای اکبر هاشمی رفسنجانی

شما درست می گوئید . نمونه مثالش الان وجود دارد . مثلا" یک آفتابه دزد را به جرم دزدی پدرش را در می آورند و یا یک نفر را به جرم یه فحاشی
به یه شخصیت به زندان می اندازند !!!
آنوقت در عوض شخصی مثل م.ه
...
...
علی بختیاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر آیت الله هاشمی رفسنجانی...
با اجازه شما منم آیت الله هستم
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر حکم محکومیت م.ه اجرا شود
....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حتما" ايران قيامت ميشه !!!!!!؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی
هر کس باید از خود شروع کند
اصلاح فرزندان هاشمی اصلاح تمام...
جعفر
Iran, Islamic Republic of
... م... باید برود زندان
حکمت
Iran, Islamic Republic of
بابا تو دیگه کی هستی ؟!!
.....
Finland
آنهاییکه در گذشته دستور پاکسازی های گروهی داده و اجرا کرده اند، ظاهرا تواب شده اند ودر مورد حق الناس و رای مردم حرف میزنند - یعنی فتنه جدیدی در راه است.
عبدالله
Russian Federation
باز اين هاشمي دفتر خاطراتشو ورق زد.


...اگه راست ميگي دست پرورده خودتو كه داره آبروتو مي بره جمع وجورش كن.
وقتی همه چیز را از درون چشم تنگ انحصار طلب خود ببینیم برداشتها اینجوری میشه !!
محسن
Iran, Islamic Republic of
...میدان داده اند وگرنه خدا می داند ایشان ...
سعید
چه کسی از عدالت و رفع ظلم و تبعیض حرف میزند !!!....
تمام این بحثها نهایتاً متوجه یک قضیه میشود....
جدی اینارو گفته؟/؟
...
اما تومصدر مبارزه با ظلم نمی تونی باشی
حذف نکنید
هادی
پس چطور به خودمان حق می‌دهیم آن کسی که مردم می‌خواهند وارد شود (رأی بیاورد) نگذاریم بیاید و آن کسی که مردم نمی‌خواهند را مسلط کنیم؟

پس چطور شما به خودتان حق دادید که ازپیش از روی کار آمدن احمدی نژاد و پس از انتخابشان توسط مردم ...
علی
همسر امام مرا خواست و به من گفتند امام این انقلاب را به دست شماها سپردند آیا شما می‌دانید اینها چه کسانی هستند؟ همین صحبت‌های همسر امام سبب شد من قبول کردم و پذیرفتم.!!!!!!! عجب چرا در زمان زنده بودن آن بانوی محترم این چیزها را نمی گفتی؟ ...
Iran, Islamic Republic of
خوب آخه اون موقع باید منتظر تکذیب ماجرا می‌شد
United Kingdom
پس مراقب ..خودت باش !!!!!
زنده باد هاشمی که خوب میدانی مشکلات جامعه کجاست
Iran, Islamic Republic of
جو نگیردت داره خوابشو تعریف میکنه.!!!
شمس
من موندم بالای ۲۵ سال گذشته به جز دوره نهم و دهم ایشان و یارانشون زمام امور رو در دست داشتن بعد الان دقیقا از چی شاکین؟؟
حسام
چرا توی متن نوشتید آیت الله رفسنجانی مگه ایشون آیت الله هستند ؟حجت الاسلام باید مینوشتید
وقتی صحبت های ایشونو میشنوم واقعا معنی عاقبت به خیری رو کاملا متوحه میشم
خدایا خودت به حق امام زمان کمک کنیم ماعاقبت به خیر شیم
ولی الله
lمراسم همسر امام بود؟. یا اتهام زنی به نظام و تعریف از هاشمی.
عاقل
Iran, Islamic Republic of
حرف های قابل تاملی زدن . . .
گوینده هرکه باشد شنونده باید عاقل باشه
طاها علوی
آقای هاشمی انتخابات 21خرداد 72 .... ای کاش حافظه ی تاریخ آن ..را برای مردم آشکار کند تا مردم در مورد حق ....
Iran, Islamic Republic of
واقعا که !!! پدر افتابه دزد را در می اورند و از انطرف...
سلام
آقای هاشمی محترم و این هم قبول که ممکن است در کشور بی عدالتی باشد، اما چرا بعد از محکوم شدن پسرشان به بی عدالتی اعتراض می کنند!!!
امت حزب الله
جای تاسف دارد برای سید حسن به نظر می رسد جنا بعالی خیلی ...
برای رهبر عزیز ما رای مردم همیشه حق الناس بود چه سال76 چه سال88 وچه سال 92 این شما هستید که با بلبشو وجنجال وتهمت زدن به نظام جمهوری اسلامی دم از تقلب زدید و توقع داشتید، 42میلیون انسانی که در کمال آرامش و اعتماد به قانون در انتخابات 88 شرکت کرده بودند رای شان بازیچه دست و...
واقعا .. مفسد اقتصادی مثل...را چی می شود؟
ح ف
جناب هاشمی درنظر داشته باشید که شما وکیل امام نیستید....
حاج آقا هنوز تهرانی؟ من فکر کردم رفتی جده مسائل ایران و عربستان رو حل کنی!
Spain
با احترامی که برای سیدحسن بخاطر جدش قائلم اینکه ایشان اهل بصیرت باشند تردید دارم...
تردید می کنید یقین داشته باشید
آقا این حرفها رد گم کنی است!!!!!!!!!!!!!!!............
باور کنید!!!!!!!!!!!!!!!!...........................................
...
بابخش آخر جمله موافقم چون روحانی را 50 درصد مردم نمیخواستند شما مسلط کردید ...
بصيرت در اين خانواده معنى مى شود
چه خاطراتی که از آقای جنتی به خاطر نداره ... و فرصتشو پیدا نمیکنه
Spain
چطوری میشه حرف ایشان را ثابت کرد. اون خدا بیامرز هم که نیست. ابن بابا میخواد آبروی بر باد رفته خودش رو اینطوری برگردونه که حالا به اموات متوسل شده.
خجسته
از موضع اپ... فرمایش میکنند....
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا یه نکته رو جا انداختی:حضرت استاد علامه معظم حاج سید حسن خمینی!!!
سید
United States
حق مردم را امثال ... ضایع میکنند. البته پشتشون به جنابعالی گرمه.
علی
حاج اقا بازم آدرس رااشتباه دادی!یه موقع چیزی نگی خدانکرده به قبای آل سقود بربخوره!!!
آقای علامه حجت‌الاسلام و المسلمین حسن‌ آقای خمینی .................
چه حرفا واقعا که
بله نور چشم امت امام
فعلا که نور چشم اقای اکبرن
United States
ای کاش کسانی پیدا شوند صحبتهای ایشان در دهه 60 را برای خودشان بازگویی کنند ...
ایران
من به شخص از صحبت های آقای هاشمی خوش آمد.واقعا هم اینطوره-اگر در کشوری جوانان سر کار باشند .و هیچ یک از جوانان بیکار نباشند آیا جوانی میاد دنبال فساد یا چیز های دیگر .جوانی که صبح تا بعد از ظهر میره سرکار آیا وقت میکنه که بدنبال فساد باشه .آیا وقت میکنه.
الان من خودم یک دانشجو هستم بخدا من دوستی دارم که فوق لیسانس مدیریت سیستم اطاعات هست الان 32 سال داره .هنوز کار ثابتی پیدا نکرده .دوستی دارم فوق لیسانس فیزیک هسته ای از دانشگاه سراسر ولی الان بیکاره.
خیلی از این نمونه داریم .مسئولان ما باید به اینها فکر کنه .بخدا الان که من دانشجویم از آینده ام ترس دارم و هر روز که این جوانان را میبینم بخدا افت درسی پیدا میکنم .نمی تونم تمرکز کافی داشته باشم.نمراتم میاد پایین .بخدا اگه من یک کار ثابتی داشته باشم هیچ وقت دنبال فساد یا بد اخلاقی یا ...نمیروم .خیلی ها پشتشان گرمه صداشون از جای گرم در میاد من بدا دارم زجر میکشم.
United Kingdom
تو كه ميدوني دوسات بيكارن چرا ميري دنبال مدرك من صذ تا تعمير كار و رنگ كار و جوشكارو... ميشناسم فرصت سر خاروندن ندارن
ایران
اگر میدونستم آینده ام اینطوری میشود حتما همین کار را میکردم ولی حالا که به این سن رسیده ام الان چیکار کنم
ایران
بخدا من در دانشگاه آزاد نیستم من خودم پیام نوری هستم .ببینید حتی نمیتونید یک جواب درست بدی همیشه با لحن تند جواب میدید .آیا شما یک جوان انقلابی هستی .آیا جوان انقلابی بجای اینکه جواب و امر و معروف خوبی بدی میای جواب تند یا کنایه دار میزنی-ب...
تو بجای رفتن دانشگاه اونم حتما از نوع آزاد بهتر بود میرفتی دنبال کار تا بلکه حرفه ای را یاد میگرفتی تا آبروی هرچی دانشجو ی نبری بی سواد.
مامان فتنه
واه خاک وچوک . مثل اینکه اینم مثل دوست خانوادگیمون شده. االزا.. چی بود.
آبجی فتنه.
من واسه یه ساندویچ چقد حقم خوردن . طوری که دیگه هیچی ازش نمنده
جیگر
من مظلوم بگو ممنوعالتصویر شدن چه ظلمی بالاتر از این
مهندس چیز
هیچ چیز بدتر از در ...
عبدالله
حاج آقا نگران زندان پسر شجاع خودش است.
...
محسن
Romania
آقاي هاشمي اون سفر تاريخي را براي حل مشكلات ايران و عربستان الان انجام دهيد
Romania
خداون حفظ كنه هاشمي رو-هفته بعد تشريف ميبرن جده و مشكلات را با آل سعود يك تنه حل خواهند كرد ما و انها منتظر اين سفر تاريخي هستيم
a.e
سلام آقای هاشمی هنوز با اینکه غالب فتنه گران به دروغ بودن تغلب اعتراف کرده و آن را برنامه ای از پیش طراحی شده عنوان کردند نمی خواهد بپذیرد که این دروغ بزرگ نه تنها یک دروغ محض باعث بلکه ضربه به نظام و انقلاب است چقدر مظلوم نمایانه نظام را متهم میکند البته لازم به ذکر است وقتی همسر محترم ایشان ریختن در خیابان را تنها راه حل برای رسیدن به خواسته خود میداند چه انتظاری میتوان از آقای هاشمی داشت . و با توجه بر کردپسر و دخترهای آقای هاشمیچطور . !!!
یونس
Iran, Islamic Republic of
وظیفه همه ماست که نصف جامعه که مظلوم واقع شدند را به مقام واقعی خود برسانیم.!!!!
جناب آقای هاشمی مطلومیت مردم ضعیف از زمان سیاست های دولت کارگزاران که شما رییس آن بودید شروع شد . آیا شماها نبودید که رسما در جلساتتان اعلام میکردید توسعه اقتصادی به هر قیمت حتی له شدن قشر ضعیف جامعه باید در کشور اجرا شود ؟
بعثت
Iran, Islamic Republic of
علامه حجت‌الاسلام و المسلمین حسن‌ آقای خمینی !!!!
چقدر این روزها علامه و آیت الله و ... زیاد شده !!
شما را بخدا دست از سر این مردم بردارید و اینقدر الفاظ و القاب واسه همدیگه معلوم نکنید . علامه حسن زاده آملی ، جوادی آملی ، شهید مطهری ، علامه طباطبایی به اندازه دو برابر سن حاج حسن آقا با چه مشقتی تحصیل و تهذیب داشتند اونوقت شما با چه توجیهی چنین القابی را در مورد ایشان بکار میبری ؟ حاج حسن آقا و نوادگان امام باید زیرک تر از این باشند که خدای ناکرده گول چنین حرفهایی را بخورند .
ستوده
Iran, Islamic Republic of
...خدا آخر و عاقبتش را بخیر کنه . ب...
آقای هاشمی دراستانه اجرای حکم دادگاه ....
مگه این روزها کسی از بی حجابی حرفی زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تازه چیز جدیدی نیست!!!!!!!!!!
اینا تازه یادشون افتاده
چون پسرشون م ه محکوم شده
میخواهد زمین وزمان را به هم بریزند
یعنی عااااااااااااااالی
«بقیه مسائل مانند زندان‌ها، ظلم‌ها، سرکوب‌ها و حق‌هایی که از مردم ضایع می‌شود»

منظور ایشون احتمالا م... جانشان است دیگه
محمد
Romania
تعجب داره به بهانه روز زن و تجلیل از زن و تجلیل از همسر محترمه امام حرفهای مردانه! میزند. حضرت خاطرات ! یه کمی از دغدغه های ولی زمانت هم مبگفتی تا روشن شود هنوز تو جمع مردان هستی!
دلواپس عاقبت به خیری خواص
حاج آقا حالا که برای آقا م... حکم صادر شده نظام شد ظالم و ستمگر و ...........

..
جالبه ها جونیور اختلاس میکنه ارتشاء میکنه فتنه راه میندازه باضافه یه کلکسیون از انواع خیانت و وطن فروشی مثل درخواست تحریم ایران به غربی ها بعد به حق که حالا باید زندانی بشه پدرجانش میگه زندان ها و ظلم ها تا الان کجا بود؟؟!!
مسعود از رشت
Romania
بله زمانی که قراره م.ه بره زندان وجود زندان میشه ظلم...
سالار
آقای هاشمی بزرگترین منکر زندگی شما فرزندانتان هستند که در مقابل بزرگترین معروفی که نتیجه رنجها و کوششهای امام است ایستادند پس آقای هاشمی لطفا این منکر را نهی کنید.
Romania
چرا که اگر خدایی ناکرده راه امام آسیب ببیند و مفسری نباشد اشتباهات را جبران کند، خطرناک است

.... این انقلاب رهبر دارد
...
ایرانی
منظورحاج اقاازظلم به زندانیا همون ...
Iran, Islamic Republic of
بزرگداشت همسر امام خمینی یا تبلیغات زود رس برای مثلث ...
علیرضا
پسر شما چه میشود؟ مهدی جان را می گویم
به بهانه ی گرامیداشت همسرامام عرصه ای بازکردن برای جولان هاشمی وبیان نظرات ...
امیدی
باسلام
باید همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی پس از سخنان روشنگرانه رهبرانقلاب در جمع مداحان اهل بیت علیهم السلام به هوش باشیم و درخواستمان از دولت این باشد که در خصوص مذاکرات هسته ای ملت ایران را محرم دانسته و برای تحقق شعار سال که همان همدلی و همزبانی دولت و ملت است ؛ دولت ، ملت ایران را محرم اسرار دانسته ومردم را در جریان مذاکرات قرار دهد و همچنین از دولت بخواهیم که همان گونه که چند هفته تمام مدیران و وزرای خود را برای ماجرای آقای علی مطهری بسیج نمود برای دفاع از حیثیت زائران خانه خدا و هتک حرمتی که نیروهای سعودی انجام دادند اقدامات خود را به سمع ملت برسانند ، و باید بدانیم مسائلی که در این گونه همایش ها مطرح می شود تنها در جهت ایجاد خوراک برای مطبوعات زنجیره ای و تحت شعاع قرار دادن مسائل مهم کشور می باشد و لذا هوشیاری دلسوزان انقلاب اسلامی را می طلبد که در این دام نیفتاده و تمام هم و غم خود را برای روشن شدن زوایای پنهان مذاکرات معطوف نمایند . برگزاری همایش ها و بازگوئی خاطرات یکی از اقدامات نخ نما شده این جریان برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی و حساس کشور می باشد .
هاشمی
این مملکت باس ماس
یعنی کلیش ماس ماست!!
Iran, Islamic Republic of
نه اتفاقا واس ماس مال احمدي نزاد بود...
اصلا اهل تملق نیست این حاج آقا
حضرت علامه حجه الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ...!!!!
نیک نفس تبریز
Iran, Islamic Republic of
فائزه هاشمی : "از قول من نوشتن که "آقای هاشمی، یار امام بوده"، درحالی که من اصلا به آقای خمینی نمیگفتم امام، همیشه میگفتم و الان هم میگم آقای خمینی؛ و اصلا قبول ندارم که آقای هاشمی، یار آقای خمینی بودن و از این حرفا، بلکه میگم همراه امام بودن و به ایشون کمک کردن..."!
SAABER
Canada
تکلیف زندان رفتن ناخلف .....
اگر گویم زبان سوزد نگویم استخوان سوزد نمیدانم از کجا شروع کنم تا شاید حق این مطلب را که اعلام کرده اید به جا آورم آهای ایهاالناس بدانید که من یک برادر شهیدی هستم که سال پنجاه و نه به خیل عظیم شهدای راه حق پیوست همانموقعی که فرزندان آیت الله در بهترین جاهای این مملکت د....
سیاوش
ظلم ها و حق کشیها هرگز از بین نمیروند و اه مظلوم روزی گریبانها را خواهد گرفت
دارانی
همیشه یک طرف خاطرات آیت ا... در دیار باقی است .
علي
برو اول و آخر ...
حسين
آیا دریافت رشوه‌های چندین میلیون دلاری از شرکت‌های نفتی بیگانه برای حراج بیت‌المال و به نفع بیگانگان ظلم به ملت نیست؟ آیا درخواست از بیگانگان برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران، پایمال کردن حق ملت نیست؟ آیا همراهی با مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس در فتنه ۸۸ و دمیدن در اتهام تقلب، همسویی با دشمنان و ضایع کردن حق ملت نیست؟! اگر موارد یاد شده مصداق، ظلم و حق‌کشی و... نیست، پس چیست؟! و باید پرسید؛ بازداشت و رسیدگی به جرایم یاد شده ظلم و حق‌کشی است یا نادیده گرفتن آن؟!
خدا لعنت کنه اونایی که امام رو اذیت کردند.
Iran, Islamic Republic of
تقبیه اشتباه است. تقبیح درست است. تشکر
Iran, Islamic Republic of
رفتن خانوادگی به خانه پادشاه سعودی (بخوانید برادر فهد) ظلم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نه رفتن خانوادگي با پول بيت المال و هواپيماي بيت المال به نيويورك و مسكو ظلم نيست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایرانی
نوعی فرار به جلو بخاطر ...
به قول رئیس محترم جمهور کم آبی و مشکل اقتصادی منکر است!!

یکی به من بگه کم آبی چطور منکر شده؟
مگه کم آبی معضل نیست؟
مشکل اقتصادی هم معضله؟
چطور میشه؟!!!!!!!!
منکر یعنی کار زشت و ناپسندی که به موجب اون عذاب اخروی در نظر گرفته شده و قطعا عواقب دنیوی هم داره ولی اینکه کم آبی یه منکر حساب میشه من موندم؟!!!
البته قطعا منظور جناب ایشان این بوده که اصرافی که باعث کم آبی بشه منکر حساب میشه! (فتأمل)
نظر ايشان در مورد رشوه دادن و گرفتن چيست؟؟!!!
ک.م
آقای هاشمی سلام

خداوکیلی اگه کس دیگری این سخنان ... را در مورد نظام مقدس اسلامی می گفت شایسته چه برخوردی بود؟

...
پس چطور به خودمان حق می‌دهیم آن کسی که مردم می‌خواهند وارد شود (رأی بیاورد) نگذاریم بیاید و آن کسی که مردم نمی‌خواهند را مسلط کنند
...
Iran, Islamic Republic of
منكري بالاتر از فتنه ،تلاش براي تحريم و فساد ميلياردي آقازاده ايشان متصور نيست
عقابی
Iran, Islamic Republic of
دزدی‌ها و رشوه‌ها و جاسوسی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها و ... چه؟
جیگرم
Iran, Islamic Republic of
چرا نمی شه، نیوتن یک دانش آموز کم ذهن بود، الآن نامش آوازه جهاد در علم است.!!!
دلواپس عاقبت به خیری طلحه و زبیر زمانه
حاج آقا شما برای حفظ شان خود یکی ازاین موارد اتهام را هم حاضر نیستید به آل سعود نسبت بدهید چون از نظر شما رعایت مصالح ایجاب میکند در این موارد صحبتی نشود اما به نظام مقدس جمهوری اسلامی که میرسید انگار مصلجت نیست آبروی نظام جلوی بیگانه ها حفظ شود !!!!!!!!!!!

آیا خبر دارید رسانه های بیگانه چقدر از بیانات شما به وجد آمده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا خبر دارید ضد انقلاب برای تایید ادعاهای خود مبنی بر وجود ظلم و زندانهای ناحق در ایران به صحبت های شما استناد می کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی حاج آقا شما یار کدام خمینی بودید ؟؟؟؟؟؟؟

خمینی که ما می شناسیم برای حفظ آبروی این نظام عمری خون دل خورد و چیزی نگفت که ذره ای آبروی نظام لکه دار شود !!!!!!!!!!!

...
حسین شهبازی
اگر فسادی مالی وامنیتی که فرزندان وفامیل شما در88 وزمانهای دیگر بوجود آوردند کسان دیگری میکردند باز هم از این حرفها میزدی ؟آیا شما نبودید که درنماز جمعه ماهواره را نفی میکردی ؟آن موقع خشکه مقدس نبودی ؟و.....واقعا عذر بد تر از گناه همینه!!!
علی
بنام خدا اگر قرار باشد کسی باشد که را حقیقی امام را تفسیر کند حضرت اقا هستند ونیاز به مفسرین به رای نیست
مسلم
خدایا همه را شفا بد‌‌ه ،تشویش اذهان عمومی فرافکنی توسط یک فرد معمولی چه مجازاتی دارد ،عدالت یعنی این اگر به ایشان کسی بگوید بالای چشمتان ابرو است همه رسانه های زنجیره ای طوفان به پا می کردند
من که لباس پیامبرنپوشیدم ولی میگن ادم لباس پیامبر رابپوشد ولی عمل نکند واویلا ...
آقای هاشمی شما که مدعی مردم مداری هستید چطور به خودتون اجازه دادید 40 میلیون رای مردم را نادیده بگیرید ...
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اگر موسسه نشر آثار امام از روز اول در خصوص خاطره گویی ها اظهار نظر می کرد دیگر اینقدر خاطره گویی زیاد نمی شد احتمالا" در آینده خاطره ای از امام نقل شود که مخالف اعمال و نظرات روش ایشان می باشد تو را به خدا بدون توجه به جناح بندی و وابستگی اظهار نظر کنید آیا این توقع بی جاست ؟
ويراستار
United Kingdom
منظور غلامه بوده اشتباها علامه تايپ شده.
مهدی
دلواپسان تیرگی رابطه ایران با آل سعود این روزها کجا هستند؟ امروز باید پاسخگو باشند، زیرا نتیجه تنش زدایی کوتاه آمدن از ارزشها و نتیجه همراهی با این خاندان امروز موجب هتک حرمت به زائران بیت الله الحرام و آتش کشیدن بر روی مظلومین در سطح منطقه شده است.
Iran, Islamic Republic of
شما خوابيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باز این حرف زد

باز این حرف زد

باز این حرف زد....!!
من انگشت به دهن موندم که جونیور که دست پرورده ایشونه خلاف کرده و باید بره زندان . اونوقت ایشون هنوز تو راس کاره.
یعنی عدالت اینجوریه؟!
رضا
هاشمي در زمان ریاست جمهوری خودش هم تحمل مخالف را نداشت...
اگه مهدی آزاد بشه احتمالا دوباره بدحجابی میشه بزرگترین مصیبت نه؟؟؟؟؟؟؟اکبر؟؟؟؟
درود بر هاشمی