شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تمام جنایات اسراییل در یک ماه اخیر

پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۹
کد مطلب: 415130
گزارش‌های رسمی فلسطینی با تاکید بر اینکه تروریسم صهیونیستی در مناطق مختلف سرزمین اشغالی ادامه دارد، از شهید، زخمی و اسیر شدن بیش از ۵۶۸ فلسطینی در ماه مارس خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، گزارش رسمی رصد تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و املاک آنها در مناطق مختلف سرزمین اشغالی که امروز (چهارشنبه) منتشر شد، از شهادت ۵ فلسطینی طی ماه مارس خبر می‌دهد.

این گزارش همچنین از زخمی شدن ۱۳۰ فلسطینی و اسارت بیش از ۴۴۳ فلسطینی دیگر توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در این ماه سخن می‌گوید.

براساس گزارش منتشر شده از سوی دایره روابط بین الملل سازمان آزادیبخش فلسطین در میان ۱۳۵ شهید و زخمی‌ ماه مارس ۶۳ کودک و زن ساکن کرانه باختری مشاهده می‌شوند.

این گزارش همچنین به ادامه سرکوب مقاومت مسالمت آمیز فلسطینیان در مناطق مختلف سرزمین اشغالی و کنار دیوار حائل توسط نظامیان رژیم صهیونیستی اشاره می‌کند که منجر به زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان و غیر فلسطینیانی شد که با آنها اعلام همبستگی کرده بودند.

گزارش سازمان آزادیبخش فلسطین همچنین از ادامه نقض حقوق کودکان و نوجوانان فلسطینی بدست نظامیان صهیونیستی خبر می‌دهد، به گونه‌ای که در یکی از این موارد «حمزه ابو هاشم» نوجوان ۱۶ فلسطینی در حین اسارت علاوه بر ضرب و شتم از سوی نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی،‌ مورد حمله سگ‌های آنها نیز قرار گرفته و زخمی شد تا پس از آن دادگاه رژیم صهیونیستی وی را به ۶ ماه حبس و پرداخت ۴ هزار شیکل به عنوان غرامت مالی محکوم کند.

بنابر این گزارش شمار فلسطینیان دربند رژیم صهیونیستی پا را از ۶۵۰۰ نفر فراتر نهاد که در میان آنها ۲۰ زن و ۲۳۰ کودک و نوجوان و یک هزار بیمار مشاهده می‌شوند و در میان بیماران ۱۸۰ نفر مبتلا به بیماری‌های خطرناکی مانند سرطان و قلب و بیمارهای مزمن هستند.

این گزارش همچنین از بازداشت ۳۱۴ فلسطینی خبر می‌دهد که در میان آنها ۷۳ کودک و زن مشاهده می‌شوند و اغلب آنها در موانع نظامی و مراکز ایست و بازرسی ایجاد شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی منتهی به شهر قدس اشغالی و دیگر مناطق کرانه باختری بازداشت شده‌‌اند.

این درحالی است که این گزارش از ساخت ۴۹ واحد مسکونی توسط شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی در شهرک صهیونیست نشین «راموت» و تصویب طرح ساخت ۱۴۲ واحد مسکونی دیگر در شهرک صهیونیست نشین «هارحوماه» وابسته به قدس اشغالی سخن می‌گوید.

گزارش فوق هشدار داد که در تمام طول ماه گذشته حملات شهرک نشینان صهیونیست با حمایت پلیس این رژیم به مسجد الاقصی و ممانعت از رسیدن فلسطینیان به آن همچنان ادامه داشت، به گونه‌ای که تعدادی زیادی از این فلسطینیان در معرض بازداشت و تبعید قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *