جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۵۲

پسری که در پورشه قلعه نویی درگذشت

جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 420431
محمد ربانی پدر جوان ۲۱ ساله ای که هفته قبل در تصادف مرگبار پورشه زردرنگ در خیابان شریعتی تهران جان باخت و بعد از درگذشت پسرش به همراه دختری جوان انتقادهای زیادی درباره جوانانی که با خودروهای میلیاردی اینچنین در خیابان های شهر ویراژ می دهند به پا شد در گفت و گویی درباره آن تصادف و حرف هایی که بعدش به راه افتاد توضیح داده است.
 به گزارش جهان ، هفته نامه تماشاگران نوشت: پدر محمد حسین ربانی می‌گوید پسر تازه درگذشته اش هیچ رفاقتی با فرزند امیر قلعه نویی نداشته است.


محمد ربانی پدر جوان ۲۱ ساله ای که هفته قبل در تصادف مرگبار پورشه زردرنگ در خیابان شریعتی تهران جان باخت و بعد از درگذشت پسرش به همراه دختری جوان انتقادهای زیادی درباره جوانانی که با خودروهای میلیاردی اینچنین در خیابان های شهر ویراژ می دهند به پا شد در گفت و گویی درباره آن تصادف و حرف هایی که بعدش به راه افتاد توضیح داده است.

او درباره شب حادثه گفته بود:«پسرم به خانه یکی از دوستانش رفته بود و چون دیر شده بود ما چندبار تماس گرفتیم و مادرش حسابی نگرانش بود. قرار بود دوستانش او را به خانه ما برگردانند که در مسیر بازگشت آن تصادف هولناک رخ داد.»

او درادامه درباره شایعات به وجود آمده گفت: «اولا که من یک مهندس ساده هستم که کار نظارت انجام می دهم. محمد حسین من یک دوچرخه هم از خودش نداشت تا چه برسد به پورشه. این پورشه برای نامزد دوستش بود که آن شب داشت او را بر می گرداند و در این تصادف هم جان باخت. خانمی که در این تصادف فوت کردند ۶ سالی از پسر ما بزرگتر بود و نامزد دوست صمیمی پسر ما. »

او درباره ارتباط این حادثه با پسر امیر قلعه نویی هم گفت: «این تصادف هیچ ارتباطی با هوتن قلعه نویی نداشته و اصلا پسر من هیچ ارتباط یا دوستی قبلی با او نداشته است. این ماشین قبلا برای او بوده اما این طور که من از خانواده مرحوم اکبرزاده شنیدم ، او این ماشین را به یک نمایشگاهی فروخته و این خانم هم ماشین را از آن نمایشگاه خریده بود اما هنوز انتقال سند اتفاق نیفتاده بوده است چون معمولا نمایشگاهی ها ماشین را سند نمی زنند که هزینه انتقال سند نپردازند.»

خانواده ربانی که بعد از این حادثه برای شان شایعات زیادی ساخته شد قصد دارند در کنفرانسی مطبوعاتی در خانه شان در آپارتمانی که پدر پسر جان باخته گفته ۹۰ متری و در آپارتمانی در درکه تهران است، کنفرانسی خبری بگذارند و برای مردم در این باره توضیحاتی بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...در کنار یک دختر بد حجاب نا محرم در یک پورشه با سرعت 200 کیلومتر......
خودتان عمق فساد را ... ببینید
سلام
پسر نامحرم با نامزد دوست؟!!!!!!!!!!!!!نفر سوم شيطان!
اینها همه خزعبلات است پولهای مردم بد بخت است چرا پسر من یک پراید ندارد !!دوما اینها همه حرف است ونتیجه همنشینی با خانواده مرفهین است حداقل یعنی شعار مستضعف و.........هیچ !!این یعنی فکر خانواده خراب تا ساعت 4 بامداد در میهمانی !! دختر شش سال بزرگتر از خودش در اتو مبیل چه میکند !
نامزد دوستشون ساعت چهار صبح داشت پسر شما رو با پورشه اونم با ۱۷۰ تا سرعت برمیگردونده خونه؟؟؟
فورشه
Iran, Islamic Republic of
ای بابا
وای به روزی که بگندد نمک
شما رو نمی دونم ولی برای خود من هم پیش اومده که ۴ صبح دوستم برسونتم خونه.

پ.ن: البته با این تفاوت که هم خودم و دوستم مرد هستیم!
برادر دینی من! چه شده است که این چنین در مقام قضاوت برآمده ای؟ آیا نمیترسی این لحنت شماتتی به یک پدر جوان از دست داده باشد؟
برادر دینی !
اگه اینطوریه که پس قضاوت یزید و معاویه هم با ما نیست ؟
پس از چی باید عبرت گرفت ؟
کمی انصاف داشته باشید و از این بترسید که دلی را می آزارید. بترسید از اینکه جزو شماتت کنندگان باشید.
حضرت علی (ع) می فرمایند: مَن شَـمَتَ بِـزلّةِ غَیـرهِ شُـمِتَ غَیـرَهُ بِـزِلّتـهَ (غررالحکم/شماره 9108)

هر کس دیگری را به خاطر لغزشش شماتت کند، خودش به خاطر اشتباهش مورد شماتت قرار می گیرد.
شما را را چه شده است که هم وطن و همدین خود را با یزید و معاویه مقایسه میکنی؟ اگر دنبال عبرتی، از کارهای خودت عبرت بگیر.
علی
United States
آخه یزید رو مقایسه میکنی با ی پسر که حتی نمیدونی کیه؟ امثال تو ...
United States
حالا چی شد زدن به درخت؟
قضاوت نکرده . سوال کرده
البته اظهارات یک پدر داغدیده برای تبرئه فرزند جوانمرگ شده اش قابل احترام است!!اما شواهد یعنی ساعت وقوع حادثه نوع خودرو سن سرنشینان ...نشان از سهل انگاری و بی تفاوتی خانواده ها در رفت وامد فرزندانشان دارد!!!باید به این پدر عزیز تسلیت گفت اما ایشان باید بپذیرد که کوتاهی های خانواده ها در بروز چنین فجایعی 100 درصد دخیل است و توجیهات اینچنینی کمکی به ایشان نمی کند!!!!
حیف اون درخته ......
آقای ربانی مهندس ساده صاحب شرکت سامان سازان در قم بود که پس از انمام این پروژه فقیرانه به یک آپارتمان 90 متری محقر کوچ فرمودند بابا دست از سر این آقازاده های فقیر و بیچاره بردارید
آقای مهندس محمد ربانی شیرازی، آیا گوش ما مخملی هست؟
پسر جوان شما به هر ترتیبی بود تصادف کرد و خدا رحمتش کند.
شما و خانواده تان برای انقلاب زحمت کشیدید و زندانی شدید درست، ولی دیگه ماله نکشید خواهشا.
Romania
بععععععله
بله ما هم گوشامون درازه
لااقل به شعور مردم توهین نکنید
هر چی دارید نوش جونتون آقای ربانی ما که بخیل نیستیم.
معمولا کسی که یه دوچرخه از خودش نداره توی مهمونی هایی که افرادش پورشه میلیاردی سوار میشن شرکت نمیکنه.
رضا
از حرفهاي پدر مرحوم چنين بر مي ايد كه تقريبا مستضعف هستند و مردم هم أحمق!!!!!!!!!؟
در هر رفتنی حکمتی است که فقط خدا مبداند. خوشحال نیستیم اما پدرای عزیز مراقب فرزندانتان باشید
پسر ژنرال دیگه این ماشینم اسباب بازیشه........
مردم نادون
آخی بیا امشب شام دعوت ما ولی دیگه از چورشه مورشه خبری نیس نامزد بنده هم نصف شب نمیتونه خدمتتون باشه. فوقش یه آجانس برات بگیریم
United States
خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه
United States
چه پروازی چه ....ولی بارون نداشت دیگه پورشه هم بود خدا بیامرزدشون
Iran, Islamic Republic of
جالب است که خانم اکبر زاده در محله ای پایین زندگی میکند که تا حال اهل محل هیچ پورشه ای به خیابان خود ندیده اند
پلاک6 بنبست 8متری دوم 12 متری می.... 20متری .... ....
اما باید ما فکر کنیم که پورشه مال این خانم بوده است خانمی که در صفحه اینستاگرامش هم جز یک مسافرت به ترکیه هیچ دلیلی بر ثروت دیده نمیشود
اما جماعت پولدار خیلی دوست دارند همراه ایشان باشند
حتی باید حتما باور کنیم که اقای معروف بدعوت خانم پشت فرمان نشسته
ایشالا که گ.. است !!!!
نمیشود قضیه فراموش کنید اتفاقی افتاده مگر همین یکی بوده هر شب از این نوع ماشینها با سرعت حرکت میکنند و ممکن است افراد غیر محرم با هم باشند
چه کسی آین حرف هآ رآ بآور می‌کند ؟
مرتضی
خدا رفتگان را بیامرزد. ولی ملت برای چه باید بدانند که یک عده چرا و کجا و چگونه فوت کرده اند و تازه کنفرانس خبری بگذارند. خدایا عاقبت ما را ختم بخیر گردان.!!!!!
همه مردم هم جيگرررررررر
غلام زيوي
Canada
مسلمانان مخلص ، گناه و ثواب رفتار و كردار ما چه ربطي به پدران و مادران ما و يا فرزندانمان دارد
پدران پيامبر مان محمد رسول الله (ص) و اقا و مولايمان علي مرتضي(ع) كليددار و خادم بتكده كعبه و جعفر كذاب فرزند امام علي النفي (ع) بودند
اصل حرفتان که رفتار ما به پدر و مادرمان ربطی ندارد درست است ولی بدانید که پدران پیامبر و امام علی همگی بر آیین وحدانیت بوده اند و هیچگاه کلیددار و خادم بتکده نبوده اند.
پدر محترم به چند سوْال صريحا پاسخ دهيد سايت محترم هم چاپ كنيد:١- هوتن روز بعد حادثه گفت يكي از كشته شدگان دوست صميمي من بوده و من ماشين را به او فروخته ام و از خبر كشته شدنش متاثر شدم، تمام اين موارد با صحبتهاي شما متناقض است٢- خانواده اكبر زاده در جنت آباد ساكن بودند و پول همچين ماشيني نداشتند ٣- نامزد پسر شما دو روز قبل در سايت گفته بود: اين ماشين را پسر شما خريده بود و قرار بود اكبرزاده را به منزلش برساند٤- علت حرفهاي متناقض شما حرفهايي است كه درباره نو.....
خونه دختر خانوم تو جنت آباد هست، خونه این آقای مهندس ساده تو درکه، حالا شما بگید، پورشه به کدوم یکیشون بیشتر میاد
Iran, Islamic Republic of
عاقبت پول باد آورده...
علی
ساعت 4:3 بامداد ؛ دختر و پسر نامحرم ؛ سرعت بالا ؛ ماشین پورشه متعلق به پسر سردار ! تناقض در گفته ها ؛ مدعی بودن ؛ کنفرانس خبری !!!!!! ؛ فقر !!!!!!! ؛
صمد اقا
Iran, Islamic Republic of
ماشین - اخ - تصادف - توجیح - ---- اینها همه نفرین یک ملت است که همیشه به دنبال شماست و مرگ این تنها عدالت خدا همیشه جاریست .
United States
خدا بیامرزه جمیع رفتکان رو بکو تسلی پیدا کنی ما ساده هستیم باور می کنیم البته هر این درد را داشته باشه حواسشجمع نیست
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
من هزار بار گفته ام حلال و حرام محرم و نا محرم برای مردم فقیر و عادیه مسئولین و بالا نشینان از این قانون ها رها هستند
Iran, Islamic Republic of
خدا صبر بده به خانواده اما،ملت ايران ...
حالا پدر بزرگ این مرحوم، اگه 20، 30 سال پیش فوت نمیکردند و الان هم زنده بودند، تصور کنید چی سوار میشد، من که نمی تونم تصور کنم، امان از این ....و این آشنا بازی ها و توصیه های این و آن. داد از حال ناخوش وطنم
رضا
Iran, Islamic Republic of
پس معلوم شد مشکل از پورشه و پراید نیست! مشکل رانندگی خانمهاست.
فقط حلال خدا
وقتی قبح ارتباط با نامحرم شکسته شود نتیجه اش اینه ما نباید به اسم ترقی ومد روز بودن و... حلال خدارا حرام ویا بر عکس کنیم . اولآ اون بنده خدا را خدا ببخشه. ولی چرا دختر نامحرمی نصف شب بایستی پسر نامحرمی را برساند ؟ قطع الرجال بوده ؟...خانواده ها بایستی زیر ساختهای اعتقادی ومذهبی واخلاقی کودکانشان را قوی کنند وبهترین الگو برای فرزند اعمال والدین است وسپس ارتباط با خانواده های سالم ومعتقد به حلال وحرام . وشاید قبل از همه اینها کسب روزی حلال مهمه وسرنوشت سازه نه کسب درآمد وزراندوزی با هر ترفند وروشی .موفق باشید.
م
United Kingdom
از قدیم گفتند دو چیز صدا ندارد اول مرگ فقیر دوم ننگ غنی یا بزرگان و لذا اینکه .........
Iran, Islamic Republic of
یادم هست قلعه نوعی در زمان احمدی نژاد گفته بودند مردم به نان شبشان محتاجند در اینترنت مرور کنید و ببینید این موضوع را
اره دیگه!!دولت عوض شد وضع قلعه نویی هم یهو خوب شد!!
تیترتون خیلی گمراه کننده است!
تقوای رسانه ای داشته باشید!
دختر مجرد بوده.بچه محل ماست.دروغ نگو پدر جان
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
والا از عکس های دختره تو فیس بوکش بر میومد که اوضاع مالی خوبی داشتن
البته به نظر من خیلی ماجرا رو گنده نکنید به زندگی خودتون برسید وقتتون تلف نکنید چرا الکی آدمها رو مهم می کنید و مشهور .....
سوري
Iran, Islamic Republic of
تصادف ايشون در مسير شمال به جنوب شريعتي بوده اونوقت چطوري داشته ايشون رو از شريعتي مياورده دركه منزل 90 متري شما !!!؟؟؟احتمالان ميخواسته از سيدخندان ميونبر بزنه!!!؟؟؟(لازم به ذكر است محله دركه در شمال خيابان شريعتي واقع است)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
از عكس اعلاميه اين اقا معلومه خانواده چقدر مقيد بودن!!!؟؟؟عكس اعلاميه با كلاه برعكسسس اخه عموووووو جون مثلا نوه ايت الله بوده ها !!درضمن اگه منزل شما در دركه ست چرا مراسم رو تو مسجد سعادت اباد گرفتيد اونطرفا مسجد قحطه؟؟؟
United States
خدا رحمتشون کنه