پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

واکنش تامل برانگیز روسیه به تحریم غرب

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 403539
معاون نخست وزیر روسیه در مجمع جهانی اقتصاد در واکنش به تحریم های غرب علیه مسکو اعلام کرد مردم کشورش به خاطر پوتین این سختی ها را تحمل کرده و کمتر غذا می خورند.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از آسوشیتدپرس خبر داد، «ایگور شاوالوف» معاون نخست وزیر روسیه، با بیان این مطلب در داووس در ادامه درباره تلاش برخی کشورها برای سرنگون کردن «ولادیمیر پوتین» هشدار داد و گفت: مردم روسیه آماده هستند تا به خاطر پوتین خود را به خطر بیندازند و حتی از دارایی های خود نیز بگذرند.

شاوالوف که گفته می شود یکی از ثروتمندترین افراد کابینه روسیه است در ادامه گفت: به نظر من تلاش های غرب برای سرنگون کردن پوتین فقط موجب اتحاد بیشتر مردم روسیه می شود.

از سال گذشته میلادی و بعد از استقلال کریمه از اوکراین و پیوستن آن به روسیه، غرب به اتهام اینکه این تحولات به سبب دخالت های کرمین رخ داده تحریم های سنگینی را عیله مسکو به اجرا گذاشته است و حتی گفت می شود که کاهش عجیب بهای نفت در بازارهای جهانی نیز با هدف فشار بر روسیه و ایران رخ داده است.
https://jahannews.com/vdcbffba9rhbgsp.uiur.html
jahannews.com/vdcbffba9rhbgsp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *