پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴
پروژه جديد حمله به سپاه از سوي جريان انحرافي!

سايت مشائي به دليل توهين به مصلحي و فرمانده سپاه فيلتر شد

سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 163338
يكي از سايت هاي حامي رحيم مشائي به دليل توهين به وزير اطلاعات و يكي از مسئولين سابقه دار نظام و رئيس جمهور فيلتر شد.

به گزارش جهان اين رسانه وابسته به جريان انحرافي در گزارشي كه به شكل قابل ملاحظه اي نيز عليه نظام در رسانه هاي ضدانقلاب منعكس شده است نوشت كه رئيس جمهور به دليل ضدولايت فقيه بودن وزير اطلاعات خواسته كه وي را بركنار كند و در عباراتي كه توهين به رئيس جمهور هم محسوب مي شود نوشت:رئیس جمهور مردمی و مکتبی در اقدامی انقلابی و شجاعانه که نشأت گرفته از تدبیر سیاسی و ولایت مداری ایشان است، ظهر روز یکشنبه پس از یک دوره چندماهه از دعوت وزیر محترم اطلاعات به اجرا نمودن منویات رهبر معظم انقلاب و پرهیز از تصمیمات جناحی، اقدام به عزل ایشان از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی نمودند.

اين سايت در گزارشي كه طبيعتا از سوي صاحبان اصلي خود در تشكيلات انحرافي و نفوذي در دولت اخذ شده مي نويسد:فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با پرسنل و مدیران وزارت اطلاعات حاوی انتقادات و تذکرات اساسی به نحوه مدیریت وزارت بوده است که بنا به اقتضائات امنیتی به ذکر چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

و در ادامه به مواردي كذب و دروغي اشاره كرده است.

و اما اين رسانه كه پيش از اين در اقدامي هماهنگ با ديگر هم قماشي ها و هم مسلكي هاي خود موج سنگيني عليه سردار فضلي از فرماندهان باسابقه سپاه به راه انداخته بود، در اقدامي مشابه با توهين و افترا به يكي از سرداران و فرماندهان برجسته سپاه اينبار تلاش مي كند مصلحي را مرتبط با وي در وزارت خانه معرفي كند كه تلاش دارند عليه احمدي نژاد برنامه ريزي تبليغاتي كنند!

گفتني است مطالب اين سايت درحال حاضر ميان رسانه هاي ضدانقلاب دست به دست مي شود.هرچند اقدام به هنگام دستگاه قضائي در فيلتر كردن اين سايت توانست در انتشار دروغ بافي هاي تشكيلات رسانه اي جريان انحرافي موثر واقع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اسم سایتشو منتشر کنید همین الان هکش می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
اگه مشایی و دوستان باعث نشدند احمدی نژاد مقابل رهبر معظم و مردم قرار بگیره ! هر چی خواستید بگید
البته یکبار در جریان معاون اولی اسفندیار این اتفاق افتاده است!
Iran, Islamic Republic of
چرا همش دوست دارین تصمیمات احمدی نژاد رو به دیگران نسبت بدین؟
Iran, Islamic Republic of
این امور تخریبی همسو با صدای آمریکا و شبکه های ماهواره ای است حلقه ای جدید به شبکه عنکبوت اضافه شد