جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱
نماینده سابق پارلمان لبنان:

آمریکا رژیم آل سعود را رو به افول برد

جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب: 404033
نماینده سابق پارلمان لبنان با اشاره به اینکه آمریکا دیگر بقای حکومت سعودی را نمی‌خواهد، گفت: این کاخ سفید است که عربستان را به نبردهایی وارد کرده که سردرگمی و مناقشات داخلی و خارجی رژیم آل سعود را بیش‌تر و افول آن را نزدیک‌تر می‌کند.
به گزارش جهان، «حسن محمد یعقوب» نماینده سابق پارلمان لبنان در گفت‌وگو با فارس در بیروت تصمیم عربستان برای اعدام شیخ «نمر باقر النمر » را در راستای جنایات خونبار وهابیت رژیم آل سعود خواند و گفت: حکم اعدام النمر پرده‌ای دیگر از خباثت این رژیم وهابی برداشته که حاضر است شهروندان خود را حتی به خاطر داشتن عقیده‌ مخالف، حذف کند.

وی افزود: وحشی‌گری آل سعود در ارتکاب فجیع‌ترین جنایات علیه ملت یمن تحت نظارت آمریکایی صورت می‌گیرد که حتی بقای این رژیم وهابی را نمی‌خواهد.

یعقوب در خصوص استفاده عربستان از سلاح‌های ممنوعه در تجاوز نظامی به یمن گفت: تا زمانی که آمریکا بر آنچه جامعه بین المللی خوانده می‌شود، سیطره دارد امید به آن برای توقف جنایات علیه ملت یمن سرابی بیش نیست، همین آمریکا مسئول آواره گشتن بیش از پنج میلیون شهروند عراقی است ، همین آمریکا پیش از عربستان از سلاح‌های ممنوعه استفاده کرد، بدون اینکه یکی در جهان غرب جرات مقابله با آن را داشته باشد.

نماینده سابق پارلمان لبنان درباره آینده عربستان گفت: حکومت آل سعود روزهای پایانی عمر خود را سپری می‌کند، اظهارات جان کری وزیر خارجه آمریکا در قدردانی از عربستان به خاطر تاثیر در کاستن از قیمت روبل روسیه پیامی به پوتین رئیس جمهور این کشور بود که مسکو باید از ریاض و نه واشنگتن انتقام بگیرد و از همین جا می‌توان تاکید کرد که آمریکا عربستان را در نبردهایی شکست خورده وارد کرد که سردرگمی و مناقشات داخلی و خارجی آل سعود را بیش‌تر و زوال و افول آن را نزدیک‌تر می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لعنت خدا بر آمریکا و آل سعود