جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ایران میزبان فوتسال آسیا شد

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 409830
ایران به عنوان میزبان فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، فدراسیون فوتبال ایران چند ماه پیش فرم‌های مربوط به میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاد و در نهایت این کنفدراسیون هم با میزبانی ایران موافقت کرد.

عباس ترابیان عضو کمیته موقت فنی فوتسال با اعلام این خبر، به خبرنگار مهر گفت: ما مکاتباتی با اعضای کمیته فوتسال AFC داشتیم. در آخرین مکاتبه به من اعلام شد با توجه به اینکه ایران تنها درخواست کننده میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بوده، با این میزبانی موافقت کنیم.

وی افزود: من با چند نفر دیگر از اعضای کمیته فوتسال AFC تماس گرفتم و آنها هم موافقتشان را اعلام کردند. هنوز میزبانی به صورت کتبی اعلام نشده ولی دلیلی هم وجود ندارد که اتفاق دیگری رخ بدهد و میزبانی ما قطعی خواهد بود.

ترابیان همچنین تاکید کرد: فقط باید در این هفته‌های پایانی لیگ برتر مراقب باشیم. لیگ نباید به صورتی پیش برود که دچار معضل شویم. یک مقدار باید دقت عمل بیشتر شود.

به گزارش مهر، کمیته فوتسال سه شهر تبریز، تهران و اصفهان را برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا پیشنهاد داده بود که به گفته سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال نمایندگان AFC فروردین ماه برای ارزیابی امکانات میزبانی، به ایران سفر خواهند کرد. همچنین افتخاری اعلام کرده بود که شهر تبریز از میزبانی حذف شده است.

با این حال هنوز مشخص نیست اگر یک تیم دیگر به غیر از تاسیسات دریایی تهران و گیتی پسند اصفهان به عنوان قهرمانی لیگ برسد، وضعیت میزبانی چگونه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *