سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

گزینه جدی مدیرعاملی استقلال تهران

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 449232
شنیده می شود منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران یکی از گزینه های مدیرعاملی استقلال است؛ باشگاهی که فعلا افشارزاده سرپرستش است و احتمالا به زودی صاحب مدیر جدید خواهد شد. طاهری البته از صندوق جدا شد اما افشارزاده همچنان دو شغله است و جالب ترین بخش اینجاست که افشارزاده حالا در استقلال سرپرست شده و در وزارت مدیر کل تا دو شغله محسوب نشود.
به گزارش جهان به نقل از نامه، شایعه تکیه مدیرعامل نفت تهران بر صندلی ریاست باشگاه استقلال این روزها بیشتر از همیشه شنیده می شود.

این اتفاق در حالی به گوش می رسد که قنبرزاده چندین سال است به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت تهران مشغول به کار بوده هر چند که زمزمه هایی مبنی بر برکناری وی پیش از این به گوش می رسید.
قنبرزاده رابطه دوستانه بسیار خوبی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دارد. از طرفی گرشاسبی از افراد مورد اطمینان وزیر ورزش است و این موارد به داغ شدن این شایعه کمک کرده است.

برای همه عجیب است که چرا پیام صادقیان با پراید اینطرف و آن طرف می رود. شاید بعضی ها فکر کنند این بازیکن به خاطر مشکلات مالی پراید سوار شده اما داستان این نیست.
صادقیان برای آنکه خود را تنبیه کند و بتواند از حاشیه ها دور باشد، زندگی اش را تغییر داده و دیگر مثل قبل سوار ماشین های گرانقیمت نمی شود.

این بازیکن تمام ماشین های خود را فروخته و با پرایدی که منصوریان سرمربی نفت در اختیارش داده، اینطرف و آنطرف می رود.
صادقیان هم از این شرایط راضی است و می گوید: «اینطوری زیاد بیرون نمی روم و بیشتر در خانه می مانم!»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *