پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۱۳

اقدام مشترکی که مؤتلفه، پایداری و ایثارگران انجام نمی‌دهند

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 441735
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: هیچ‌کدام از سه‌ ضلع موتلفه، پایداری و ایثارگران در انتخابات آتی لیست جداگانه نمی‌دهند.
اقدام مشترکی که مؤتلفه، پایداری و ایثارگران انجام نمی‌دهند
به گزارش جهان، حجت‌‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره تشکیل شورای هماهنگی اصول‌گرایان، اظهار داشت: ما برای نشست با سایر گروه‌های اصول‌گرا آمادگی کامل داریم و اگر همگرایی بیشتری بین نیروهای اصول‌گرا ایجاد شود، کار درستی است؛ منتهی باید روی اصول جلو برویم و ببینیم که بر سر چه موضوعاتی وحدت می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر برای حفظ نظام، تعالی انقلاب و رشد و توسعه ارزش‌ها وحدت کنیم، مطلوب است و می‌توان در این زمینه با همدلی کار را به جلو برد؛ امیدوارم در سالی که به عنوان همدلی و همزبانی نامگذاری شده، همدلی بیشتری میان نیروها ایجاد شود.

دبیرکل جبهه پایداری با تأکید بر اینکه سه ضلع قصد ندارند لیست جدایی برای انتخابات بدهند، افزود: قرار شده اصول‌گرایان با هم باشند و بتوانند با هم همگرایی خوبی داشته باشند و روزبه روز به هم نزدیک‌تر شوند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی گفت: اگر تجربه وحدت اصول‌گرایان به خوبی برای انتخابات مجلس دهم پیاده شود، می‌تواند برای ریاست جمهوری دوازدهم نیز عملیاتی شود و مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به دیدارهای مؤتلفه، پایداری و ایثارگران با بزرگان اصول‌گرا، یادآور شد: مؤتلفه، پایداری و ایثارگران با آیت‌الله موحدی‌کرمانی و آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کرده‌اند، اما هنوز توفیق دیدار با آیت‌الله یزدی را نداشته‌ایم، اما به دنبال دیدار با ایشان هستیم.

دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به این پرسش که آیا آیات مصباح، یزدی و موحدی‌کرمانی درباره فصل الخطاب بودن برای سه ضلع موافقت کرده‌اند، گفت: در جلسه‌ای که خدمت آیت‌الله موحدی‌کرمانی رفتیم، ایشان از فصل‌الخطاب بودن برای سه ضلع استقبال کردند؛‌ تصور می‌کنم در جلساتی که با این بزرگواران داشته‌ایم آقایان نیز به دنبال این هستند که ما به وحدت برسیم و اختلاف نظرها را حل کنیم.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی خاطرنشان کرد: من تصور می‌کنم این موضوع کار درستی است و وقتی بزرگترهای ما بشنوند که ما به وحدت می‌رسیم، خوشحال خواهند شد و از این کار حمایت می‌کنند و بعید است کسی موافق این موضوع نباشد؛ البته اگر بخواهید دقیق‌تر بدانید باید از خود این بزرگواران سؤال کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
بجنبید بابا یالّا!
Iran, Islamic Republic of
واقعا امیدواریم تجربه تلخ انتخابات 92 تکرار نشه
Iran, Islamic Republic of
از بزرگان جریان اصولگرایی در خواست داریم به وحدت رسیده و جلسات اصولگرایان استانها توجه کنند
رضااااااااااااااااااااااا
علی لاریجانی هم هست؟؟؟؟!!!!!!!!!
امثال جنابعالی سال 92 وحدت اصولگرایان رو خدشه دار کردن
خیییییبیر
نه ایشون سر خورده طرف اصلاحات برادر
مگر لاریجانی اصولگراست؟
عین سین
Iran, Islamic Republic of
می دانم شما توجه دارید به جایگاه رفیع ولایت ،و عنایت دارید به شأن و اهمیت وحدت ،و نظر دارید به مردم از حیث حمایت،اما آقایان بصیرت،بصیرت ، تقاضا دارم بهتون برنخوره ، تجربه ولایتی نشان داد ، چشم باز لازم است،هروقت، طیف رنگین کمانی مقابل را جدی گرفتید، بصیرت و وحدتتان خدایی تر جلوه می کند.
Romania
سلام . منظور آقای آقاتهرانی این است که همه باید با ما پایداری ها هماهنگ شوند و این یعنی اینکه وحدتی در کار نیست .
مجید
خدا را شکر.
علی
واقعا یه کم از منیت خودشون کم کنند به نتیجه می رسند . با تفرقه اگر پسر پیغمبر هم باشید شکست میخورید . تعارف هم ندارد
alimazeh
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم حضرات چشم بصیرت داشته باشن و تحرکات فتنه رو ببینن...