سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۵

قیمت رسمی کله پاچه اعلام شد

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 411134
رئیس اتحادیه طباخان تهران از کاهش قیمت خرید کله و پاچه برای واحدهای صنفی خبر داد و فروش هر دست کله و پاچه به قیمت بالاتر از ۴۰ هزار تومان را تخلف عنوان کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه طباخان تهران از کاهش قیمت خرید کله و پاچه برای واحدهای صنفی خبر داد و فروش هر دست کله و پاچه به قیمت بالاتر از ۴۰ هزار تومان را تخلف عنوان کرد.

حسین رواسی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده واحدهای صنفی ما باید هر دست کله و پاچه مرغوب و با کیفیت را هزار تومان ارزان تر از کشتارگاه‌ها یا مراکز خرید تهیه کنند که مذاکرات و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی گفت: واحدهای صنفی تقاضای افزایش قیمت را داده بودند و برای اینکه افزایش قیمتی را مصرف کننده شاهد نباشد، برنامه‌ریزی کردیم که واحدهای صنفی بتوانند کله و پاچه خود مورد نیاز را از کشتارگاه‌ها هزار تومان کمتر از قیمت خرید و فاکتور شده تهیه کنند و البته کاهش هزار تومانی نیز در دی ماه اجرایی شد.

گران‌فروشی به بهانه کیفیت

رواسی با بیان اینکه قیمت فروش کله‌ و پاچه براساس نوع سرویس‌دهی، مکان پذیرایی و موارد دیگر متفاوت است، گفت: برخی واحدهای غیرقانونی به بهانه کیفیت، اقدام به گران فروشی می کنند در حالی که هر دست کله و پاچه باکیفیت در تهران نهایتا باید ۴۰ هزار تومان باشد، نه بیشتر.

رئیس اتحادیه طباخان تهران در عین حال بیان کرد: در بعضی جاها شاهدیم که هر دست کله و پاچه به قیمت ۵۰ هزار تومان به فروش می رسد که این کار غیرقانونی است و با آن ها برخورد می شود.

رواسی گفت: اختلاف قیمت خرید هر دست کله و پاچه با کیفیت و بی کیفیت برای واحدهای صنفی حداکثر ۱۰ هزار تومان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دهقان دامغانی
خوب الحمدالله این مشکل هم حل شد دیگه باخیال راحت به استقبال نوروز خواهیم رفت روحانی مچکریم
چه خوب بود همراه قیمت تعداد پاچه ها راهم معین می کردند... بامید انروز
خوب شکر خدا این هم حل شد
زیرخط فرق
United States
خدا رو شکر روحانی داره به تک تک وعده هاش عمل میکنه. راستی نان از 650 یه دفه رفت شد 1000 تومان .
متاصفانه اصناف قیمتهارادرهرجنسی افزایش می دهند ودولت بدون درنظر گرفتن قیمتها دربازارحقوق کارمندان راقطره ای افزایش می دهد اگردولت توان کاهش قیمت اجناس راندارد لااقل حقوق کارمندان را افزایش دهد درما بااین همه گرانی درآمده