جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۱۹

‫فروش بی‌نظیر«محمدرسوال‌الله» در ۲روز اکران/ رکوردها جابجا می‌شود‬

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 441339
فروش بی‌سابقه «محمد رسول‌الله(ص)» در حال جابه‌جا کردن رکوردهای فروش‌ سینمای ایران است.
‫فروش بی‌نظیر«محمدرسوال‌الله» در ۲روز اکران/ رکوردها جابجا می‌شود‬
به‌گزارش جهان به نقل از تسنیم، فروش بی‌سابقه فیلم «محمد رسول الله (ص)» در ۲ روز نخست، همه رکوردهای فروش سینمای ایران را جابه‌جا کردهاست.

بعد از اعلام فروش ۱۷۰ میلیون تومانی آخرین فیلم مجیدی در روز اول، امروز اعلام شد که فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» به ۴۱۱ میلیون تومان رسیده است.

این آمار در تاریخ سینمای ایران بی‌سابقه است.

فروش «محمد(ص)» همچنان در حال افزایش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


السلام علیک یا رحمه للعالمین، یا رسول الله
Iran, Islamic Republic of
فیلم هایی که با فرهنگ اسلامی و انقلابی مردم همسویی دارد پر بیننده است
این تجربه برای فیلم سازان باشد که از ساخت فیلمهای غربگرایی فاصله بگیرند
United States
بليط 10هزارتوان باشه همينه يكم حس رياضي تون قوي كنيد
Iran, Islamic Republic of
فیلم هم قوی و مذهبی باشه همه مردم تمایل دارن برن ببینن.....
این حس رو هم قوی کن داداش
فیلم سه ساعته یعنی دو برابر زمان یه فیلم معمولی.
ریاضیتو یه کم قوی کن ریاضیدان!
مهدی
استاد هر ساسنس نمایش این فیلم دو برابر فیلمهای دیگر وقت میگیره طبیعتا قیمت هم باید بالاتر باشه
amirhosein
قیمت بلیت هایی بالاتر هستند که مجهز به دی سینما هستند...
Iran, Islamic Republic of
فیلم بسیار خوبی بود. دست مریزاد بایستی گفت به جناب مجیدی. البته خالی از نقص های کوچکی نبود ، مانند مجسمه حضرت مریم که حضرت عیسی علیهم السلام را دردست دارد در صومعه بحیرای راهب در شام. در حالی که این نوع مجسمه سازی مربوط به قرن ها پس از قرن 6 و 7 میلادی است. یا فاصله کعبه تا خانه ها می بایست بیشتر می بود، یا اینکه سپاه ابرهه احباش مسیحی و متمدن بودند در حالیکه بیننده گمان می برد که سیاه پوستان وحشی و بت پرست می باشند و غیره، ولی در مجموع اثر بسیار فاخر و قابل تقدیری است. اشک از چشم بنده که در آورد. اما مسئله : چگونه است که نشان دادن حضرت حمزه سیدالشهداء و حضرت ابوطالب علیهما السلام آن هم به صورت کامل و فراگیر جایز است ولی نشان دادن صحنه ای گذارا از حضر عباس علیه السلام در فیلم رستاخیز حرام می گردد؟. یک بام و دو هوا نمی شود. مثلا در جهان اهل سنت ، علمای الازهر نشان دادن پیامبر (ص) اهل بیت (ع) و صحابه در فیلم ها را تحریم کرده اند. عده ای دیگر از علمای بزرگ اهل سنت مانند شیخ قرضاوی و مفتی ترکیه و غیره جز پیامبیر (ص) نشان دادن الباقی را جایز شمرده اند و بنا بر فتوای ایشان بود که چند سال پیش دو مجموعه عمربن خطاب و حسنین ساخته شد. ولی معلوم نیست مینای فتاوی برخی از علمای محترم ما چیست که نشان دادن انبیاء اولوالعزم مانند حضرت ابراهیم و حضرت عیسی و مادر ایشان حضرن مریم علیهم السلام و دیگر انبیاء بزرگ چون حضرات یحیی ، ایوب، یوسف، سلیمان، یعقوب و غیره را در فیلم های ساخت ایران مانع نمی شوند. همینطور حضرات ابوطالب و حمزه علیه السلام و غیره ولی در باره حضرت عباس موضع جداگانه می گیرند؟!!. آیا مبنای این موضع گیری علم است یا احساس؟.
مسعود دیپلمات
Romania
مبنا دقیقا احساس است. زیرا همه پیامبران مانند بقیه مردم بودند و شاخصه ظاهری ایشان اخلاق و رفتار و گفتارشان بود ولا غیر. در قرآن مجید هم می خوانیم که:
1- وَقَالُوا مَالِ هَذَا الرَّسُولِ يَأْكُلُ الطَّعَامَ وَيَمْشِي فِي الْأَسْوَاقِ . . . .
2- وَما أَرْسَلْنَا قَبْلَكَ مِنَ الْمُرْسَلِينَ إِلَّا إِنَّهُمْ لَيَأْكُلُونَ الطَّعَامَ وَيَمْشُونَ فِي الْأَسْوَاقِ . . . .
البته هیچ هنرپیشه ای قادر به ایفای چنین نقشی نیست، لذا هرگونه کاستی را باید به حساب خود هنرپیشه و کارگردان و فیلم بردار گذاشت. ولی بیننده کم سن و سال ممکن است که تصویر ناقصی در ذهنش ایجاد شود که به این سادگی ها از ذهنش خارج نشود.
ابوذر
پیامبر(ص): علما امتی افضل من انبیا بنی اسراییل
علما امت من از انبیا بنی اسراییل بالاترند
یعنی الان شما خودتون و مفتی ترکیه و... رو یه آدم منطقی و عالم می دونید، اما مراجع تقلید جهان تشیع رو افرادی احساسی و غیرمنطقی!؟
اسد
اونقدر که تبلیغ این فیلم را کردند، نبود. فیلم بدی نبود. ولی آنقدرها هم عالی نبود. شخصیت پردازی و روایت فیلم ضعیف بود. فیلمبرداری عالی بود. موسیقی هم غربی بود. تدوین بد بود. یک صدای نیمه دخترانه و مسخره برای پیامبر گذاشته بودند. در چندجای فیلم چشمان پیامبر مشخص می شد که خوب نبود. باید در این مورد حساسیت بیشتری اعمال می شد. به هرحال اصلا‌ فیلم فاخری نبود. بیشتر هالیوودی بود.
amirhosein
فیلم عالیست حتما ببینید،ما برای اینکه صدایمان را به گوش جهان برسانیم باید جهانی فکر کنیم و به روز کار کنیم و از روش های به روز جهانی استفاده کنیم...
دکتر ایمان
نه اتفاقا...فیلمی قوی بود و بدون شک یکی از اثار برگزیده تاریخ سینمای ایران خواهد بود..
....
آخ ببخشید اشتباهی رای مثبت دادم.
United States
احساس
پروانه
مقام حضرت ابالفضل عليه‌السلام از مقام حضرت حمزه و ابوطالب بالاتر است،‌ ايشان تنها امامزاده‌اي هستند كه ما در زيارتنامه‌شان مانند امام معصوم نماز زيارت داريم در صورتيكه براي امامزادگان ديگر دو ركعت نماز هديه ميخوانيم. به هر حال بخاطر مقام بلند ايشان و حساسيت مسئله عاشورا مراجع تقليد نشان دادن چهره ايشان را جايز نميدانند و البته فيلم رستاخيز علاوه بر اين مسئله دچار تحريفاتي در مسئله عاشوراست(مثلا اينكه پسر حر عاشق زني در كاروان امام شده و به اين دليل حر و پسرش به كاروان امام حسين مي‌پيوندند) كه مزيد بر علت ميشود و كارگردان بايد با توجه به حساسيتي كه در سريال مختارنامه براي نمايش چهره حضرت ابالفضل پيش آمد و اجازه اين كار داده نشد اين مسئله را تكرار نميكرد!
حسن علویان صدر
Iran, Islamic Republic of
ما کان محمد ابا احد من رجالکم ولکن رسول الله و خاتم النبیین و کان الله بکل شئ علیما السلام علیک یا رسول الله
السلام علیک یا نبی الله
محمد حسین صفاری
من رفتم سینما دیدم
از دوره قبل از تولد تا جوانی رسول الله اطلاعاتم خیلی بالا رفت و ارادتم نسبت به رحمه للعالمین خیلی بیشتر شد
توصیه میکنم دوستان فیلم رو ببینن