پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲۳

اعتراف سید محمد خاتمي به ماهيت ضدانقلابي فتنه سبز

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 156336
رئيس دولت اصلاحات گفت: جمهوري اسلامي دستاورد بزرگ انقلاب اسلامي است و پاسداري از آن بزرگترين كار انقلابي است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان خاتمي در ديدار شماري از اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات اضافه كرد: كسي كه از جمهوري اسلامي دفاع كند، انقلابي واقعي است و كسي كه به آن لطمه بزند ولو به نام دين يا هر نام ديگري، اوست كه از انقلاب فاصله گرفته است ولو ادعاي انقلابي‌گري كند.

وي همچنين گفت: آن چيزي كه ما مي‌گوييم اصلاحات، خدا و پيغمبر و همه اينها هم قبول و نظامي را مي‌خواهيم كه ارزش‌هاي الهي در آن حاكم باشد احكام الهي در آن اجرا شود البته باز هم اينجا تاكيد مي‌كنم، امام هم فرمودند احكام بايد با توجه به زمان و مكان كه دو عنصر تعيين كننده در اجتهاد اسلامي هستند باشد و به گونه‌اي كه بتواند مشكلات انسان امروز را حل كند، همچنان كه امام مواضع بسيار شجاعانه‌اي در مورد زنان، فرهنگ و هنر و مسائل اقتصادي گرفتند و گره گشايي كردند.

خاتمي مي‌گويد: اتفاقا يكي از رسالت‌هاي اصلاحات دفاع از انقلاب و آرمان‌هاي انقلاب است تا بيگانگان با روح انقلاب، با هر عنوان و تبليغاتي نيايند محور كارها شوند.

تظاهر خاتمي به دفاع از انقلاب و «جمهوري اسلامي» تناقض كامل با عملكرد جريان متبوع به ويژه در حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ قرار دارد، چه اينكه فتنه‌گران تحريك شده توسط كساني چون خاتمي و موسوي و كروبي- صرفا به عنوان يك مثال از صدها حقيقت- در روز قدس بر روي نام اسلام در شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي خط كشيدند و تا امروز كه بيش از ۱۶ ماه از آن اقدام رسوا مي‌گذرد هيچ يك از اين منافقين حاضر نشده‌اند ولو در لفظ، حمله به «جمهوري اسلامي» از سوي آشوبگران وابسته به گروهك‌ها را محكوم كنند. بدين ترتيب و براساس اظهارات اخير خاتمي، او و هم قطارانش مصداق واقعي ضدانقلابي‌گري هستند و از انقلاب فاصله گرفته‌اند «ولو ادعاي انقلابي‌گري كنند».

اما اين تعبير نيز كه «آنچه ما مي‌گوييم اصلاحات، خدا و پيغمبر و همه اينها قبول و نظامي را مي‌خواهيم كه ارزش‌هاي الهي در آن حاكم باشد»، منافقانه و در تناقض با عملكرد مدعيان اصلاح‌طلبي و فتنه‌گران سبز است. اوج خيانت اين جماعت را در حوادث روز عاشوراي ۸۸ مي‌شد كه با مساعدت گروهك‌هاي منافقين، تندر، بهائيت و... عملي شد اما نه تنها از سوي خاتمي و موسوي و كروبي محكوم نشد، بلكه حرمت‌شكنان لقب «مردان خداجو» هم گرفتند در حالي كه امثال خاتمي صم بكم نشسته بودند؛ يا اوباش سياسي را تحريك مي‌كردند. آيا ملاقات رسواي خاتمي با راسموسن نخست وزير سابق و هتاك دانمارك كه از كاريكاتورهاي اهانت‌آميز عليه پيامبر اعظم(ص) دفاع كرد، از جنس دفاع از انقلاب و آرمان‌هاي آن بود؟ تدارك و زمينه چيني آشوب و اردوكشي خياباني طبق نقشه سرويس‌هاي جاسوسي موساد و سيا و ام آي ۶ چطور؟ آيا مي‌توان طبق نقشه خبيث‌ترين و جنايتكارترين مستكبران جهان عمل كرد و هنوز دم از اصلاحات زد؟ تفاوت اصلاحات شما با اصلاحات رضاخاني و محمدرضايي- لعنت الله عليهما- چيست؟

اما درباره مقايسه سراسر نفاق آلود اصلاحات آمريكايي با شجاعت حضرت امام(ره) نيز بايد پرسيد آيا سر دادن شعار نفي حجاب در اغتشاشات، حذف اسلام، حمايت از آمريكا و رژيم صهيونيستي در ازاي شعار نه غزه، نه لبنان، و ضديت علني با اصل ولايت فقيه و آتش زدن تصوير حضرت امام خميني توسط اوباش سياسي و خياباني، چه نسبتي جز «دشمني» با خط امام خميني و انقلاب اسلامي مي‌تواند داشته باشد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خاتمی این حرف ها رو ازسر نفاق و تزویر می زنه باور نکنید
Iran, Islamic Republic of
ول کنید ، مقام معظم رهبری فرمودند جذب حداکثری ودفع حداقلی ، نمی دانم شما از چی می ترسید هی دامن میزنید وآتش خاموش را شعله ور می کنید .شما ها اگر واقعا به رهنمودهای مقام عظمای ولایت گوش می دهید مگر ایشان جدیدا نفرمودند تمام برنامه ریزی ها را در جریانات بعد از انتخابات بیگانگان از بیرون هدایت می کردند چرا شما هی می خواهید مقصر داخلی برایش پیدا کنید؟ ضمنا خاتمی هنوز رئیس جمهور محبوب 70درصد مردم است .
United States
لابد دیدار با سوروس هم در راستای حفظ ارزشهای انقلابی بود..
Latvia
آقاي خاتمي !
لابد زير سوال بردن انتخابات88 كه مورد تاييد رهبري و شوراي نگهبان نظام نيز قرار گرفت دفاع ازجمهوري اسلامي بود!
لابد شعار فتنه گران سبز در روز قدس 88 كه كاملا با افكار امام زاويه داشت دفاع ازجمهوري اسلامي بود!
لابد فتنه 88 با رمز آشوب تقلب دفاع ازجمهوري اسلامي بود!
لابد اينهمه كارشكني و خصومت با رييس جمهور منتخب 25 ميليون ايراني(عموما از قشر مستضعف و پابرهنه) دفاع از جمهوري اسلامي بود!
لابد ديدار با سوروس استاد انقلاب مخملي دفاع ازجمهوري اسلامي بود!

هر چند به گفته رهبري فتنه 88 انقلاب و نظام را واكسينه كرد!
امیدواریم آقای خاتمی به این حرفها ایمان و اعتقاد داشته باشد و همین شعار را تابلوی اصلاحات کند و در مقابل ضد انقلاب از هر نوعی موضع راسخ و محکم داشته باشد و اشتباهات گذشته را جبران کند.
Iran, Islamic Republic of
اگرخاتمي عرضه داشت بايددرمدت هشت سال رياست جمهوريش دموكراسي را در ايران نهادينه ميكرد وباتماميت خواهان متحجرمثل خودشان رفتارميكرد وآنهاراحذف ميكرد
ایشان می گویند: "نظامي را مي‌خواهيم كه ارزش‌هاي الهي در آن حاكم باشد احكام الهي در آن اجرا شود " لابد دست دادن با نامحرم و ... استثناست و یا ایشان دین را ناقص می دانند و می خواهند آن را اصلاح کنند و بدعت را به نام نو آوری جا بزنند! و به اصطلاح شهید مطهری(ره) اصلاحات عمری انجام دهند!
Iran, Islamic Republic of
آقاي خاتمي چقدر فراموشکار شده اند.مگر همين خاتمي نبود که در ايام قبل و بعد انتخابات با حرفهاي نسنجيده و مغرضانه آب به آسياب دشمنان اين انقلاب ريخت.
نقل به مضمون گفته خاتمی(كسي كه از جمهوري اسلامي دفاع كند، انقلابي واقعي است و كسي كه به آن لطمه بزند ولو به نام دين يا هر نام ديگري، اوست كه از انقلاب فاصله گرفته است ولو ادعاي انقلابي‌گري كند.)
دریغ از ذره ای بصیرت.حالا خاتمی نگران است که خدايي نکرده اين نظام و انقلاب لطمه بخورد؟! شما جيب ما رو نزن. نمي خواهد براي ملت ايران و انقلابش نگران باشيد.
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات هم به نهضت آزادی پیوست . لعنت خدا بر منافقین
Iran, Islamic Republic of
صد در صد هدایتها از خارج کشور است اما امثال خاتمی مجریان داخلی بودن و هستن و فکر می کنند با اینطور حرف زدن مردم سرشان کلاه میرود اینها خیلی وقت است که از دایره نظام خارج شده اند ضمنا حرفای مقام معظم رهبری امام خامنه ای را دقیقا گوش کن تا با بصیرت عمل کنید و مصادره به مطلوب نفرمایید
Iran, Islamic Republic of
خاتمي بدنبال تطهير خود و خواص همراهش و عوام فريبي است مراقب باشيد
Iran, Islamic Republic of
اگر خاتمی رئیس جمهور محبوب 70درصد از مردم چرا کاندید نشد تا این 70 درصد دوباره به ایشون رای بدن!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقاي خاتمي كه بسيار هم محترم هستند و من به شخصه دوستش دازم اما ايشان را به كمي عقب تر مي برم و در زمان انتخابات گذشته چرا ایشان به صورت تمام قد از موسوي حمايت كرد حتي وقتي كه ديد ريگي و رجوي هم از ايشان حمايت مي كنند. جناب آقاي خاتمي امروز كه رسانه هاي بيگانه بر طبل شباهت جريانات سال گذشته تهران و تحولات كشورهاي عربي ميزنند دوستان شما هم با بيانيه هاي مشابه حرفهاي آنها را تكرار ميكنند چرا به آنها اعتراض رسمي نمي كنيد اگر نگران انقلاب هستيد رسما به آنها گوشزد كنيد تا در عمل مردم حرف شما را ببينند
ياعلي
خاتمی و همپیمانان و همفکران او همانند ویروس ضعیف شده ای بودند که جمهوری اسلامی را واکسینه کردند ضمن اینکه نقشه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خیلی زود لو دادند. بنابراین جای تقدیر دارند!
تا به حالا زمین این چنین آدم هایی را به روی خود ندیده ....
تا دیروز تیغ کشیده بودند و امروز که تیغشان نبریده در مقام تمجید و آرمانخواهی بر آمده اند.
طرفدارای همین فتنه‌گر نبودن که ضد ولایت فقیه حرف میزدند و اینا سکوت کرده بودن؟!
Iran, Islamic Republic of
سه ویژگی منافقین از زبان رسول اکرم(ص) :
دو چهره دارند، زبان عالمانه دارند و آنچه را میگویند که مردم می پسندند و به آنچه عمل می کنند که مردم ناپسند میدارند.
قابل توجه خاتمی با عرض تاسف و تاثر رئیس جمهور اسبق نظام مقدس اسلامی. اما میخوام در انتها بگم آدم عاقل از یه سوراخ دو بار نیش نمیخوره.
نه میخواد احکام شرعی رو آنلاینش کنه
Iran, Islamic Republic of
خاتمی خیلی نامردی که موسوی را تنها گذاشتی
من تا حالا فکر می کردم تو مثل کروبی و موسوی هستی ولی دیگه ازت متنفرم تو مهر ه ای از مخالفان سبزی
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم تا کی میخواهی سخنان امام و رهبری رو تفسیر به نفع کلام خود کنی خاتمی .......
Iran, Islamic Republic of
آقاي برادر!
شما كه اين تحليل را در روز قدس داريد. نظرت درباره مكتب ايراني چيست؟ (شما ها كه ماشالله همه بالفعل و بالقوه دكتر هستيد، تعريف مكتب را در كتب دبيرستان نوشته است).
راستي با تهمت زدن به روساي سه قوه و يا مفاسد اقتصادي معاون اول هم كه اصلا انقلاب ضربه نمي خورد!!!
ياد آن شخصي افتادم كه در سال اول در جا مي زد براي تقويت پايه!!!
Iran, Islamic Republic of
به خداوندي خدا نميدونم چطور روش ميشه از اين حرفها بزنه
Iran, Islamic Republic of
خاتمي ... به نظرت اين جمله از كيه: " پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به کشور آسيبي وارد نشود؟ " حتما نميدوني چون امام راحل را هم جامع وکامل درک نکردي، فقط مانند سود جويان يک تکه از کلام امام رو گرفتي وتفسير به راي ميکني. بيخود دست وپا نزن، همه تو رو شناختند، اگر هم در قضاياي 78 تو رو نشناختند حتما در فتنه پارسال براي همه دوستداران امام راحل شناخته شدي.