جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

آخرین اخبار از پیشروی ارتش سوریه

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب: 347244
ادامه پیشروی های ارتش سوریه به سوی یبرود در حومه دمشق از سه محور،اصابت گلوله خمپاره به حرستا و زخمی شدن پنج نفر،تاکید مجدد وائل الحلقی بر مبارزه با تفکر تکفیری و هلاکت یک سرکرده گروههای مسلح در دیرالزور از مهمترین اخبار سوریه است.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از پایگاه النشره نوشت: منابع نظامی سوری اعلام کردند: پس از سیطره ارتش سوریه بر برخی تپه های اطراف یبرود نیروهای ارتش به منطقه یبرود نزدیکتر شده اند و همه تمرکز آنها بر محور شمالی یبرود است.

از سوی دیگر حسین المجالی وزیر کشور اردن گفت: اردن مخالفان سوری را در داخل خاک خود آموزش نمی دهد.

ارتش سوریه مانع از نفوذ گروههای مسلح از عسال الورد و مزارع ریما در القلمون در حومه دمشق شد.

از سوی دیگر وائل الحلقی نخست وزیر سوریه تاکید کرد: سوریه مسیر پیروزی را بر تروریسم طی می کند و ارتش سوریه در راستای حمایت از کشور تلاش می کند.شهر درعا همانند همه دوره ها به عنوان سپری در دفاع از سوریه و ملت آن عمل خواهد کرد.

وی بر اهمیت نقش شخصیت های دینی در مبارزه با تکفر وهابی تروریستی که گروههای تروریستی به دنبال ترویج آن در میان مردم سوریه هستند تاکید کرد.

در اثر اصابت گلوله خمپاره به منطقه حرستا در حومه دمشق پنج نفر زخمی شدند.

در القنیطره واحدهای از ارتش سوریه گروههای مسلح هدف قرار داد و انبار مهمات آنها را منهدم کرد.در حماه نیر ارتش سوریه طی عملیاتی شماری از تروریستها را به هلاکت رساند که در میان آنها برخی سرکردگان از جمله ترکی العوض مشاهده می شود.

ارتش سوریه طی عملیاتی در دیر الزور مراکز تجمع گروههای تروریستی را هدف قرار داد که در نتیجه آن شش تروریست کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه از سه محور در حال پیشروی به سوی یبرود است اما مزدوران آل سعود از موشکهای کونکورس هدایت شوند استفاده می کنند که این پیشروی نیروهای زمینی ارتش سوریه را با مشکل روبرو کرده است.

ساکنان صیدنایا در حومه دمشق با برگزاری تظاهراتی حمایت خود را از عملیات ارتش سوریه ضد تروریست ها نشان دادند.

در حومه حمص ارتش سوریه با گروههای مسلح درگیر شد و تعدادی از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

این در حالی است که شبکه المیادین از هلاکت محمود الجاجان سرکرده گردان مصطفی در درگیری ها با ارتش سوریه در حومه دیرالزور شرقی خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *