جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کشف زمین خواری ۲۵۰ میلیارد ریالی

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 397249
جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از کشف زمین خواری با ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در گرگان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از کشف زمین خواری با ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در گرگان خبر داد.

سرهنگ علی اکبرجاویدان اظهار کرد: در پی وصول پرونده ای از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مبنی بر شکایت اداره منابع طبیعی این شهرستان از فردی به اتهام تصرف عدوانی یک قطعه زمین از اراضی ملی واقع در روستای توشن، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات مأموران مشخص شد فرد مورد نظر به همراه دیگر ورثه دارای بیش از ۱۳۰ هزار متر مربع زمین در خارج از بافت مسکونی روستای توشن است که پس از فوت پدرشان در اختیار آنان قرار گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان خاطر نشان کرد: در بازدید میدانی مأموران پلیس آگاهی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی و بررسی نقشه‌های هوایی و نقشه‌های اجرایی ماده دو مشخص شد ۵۴ هزار و ۴۲۳ متر مربع از زمین‌های مربوطه جزء اراضی ملی است و نامبرده به همراه ورثه بدون اخذ مجوز و استعلام از مبادی ذیربط اقدام به قطعه بندی و فروش اراضی کرده است.

سرهنگ جاویدان بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم به پلیس آگاهی احضار شد که این متهم اظهار کرد که این زمین با همین کیفیت از ابتدا در اختیار پدر مرحومش بوده و به جزء استشهاد محلی هیچ دلیل و مدرکی برای اثبات ادعایش ارائه نکرد.

وی متذکر شد: با توجه به فقدان اسناد و مدارک، متهم به همراه پرونده تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جاودان در پایان ابراز کرد: بر اساس بررسی‌های کارشناسی، ارزش ریالی این پرونده۲۵۰ میلیارد ریال بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *