جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

همه شاهد ظلم به پرسپولیس بودند!

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 417949
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:باشگاه پرسپولیس همواره بزرگانی را در کنار خود داشته که آمده اند و مشکلات این باشگاه را حل کرده اند.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، محمدحسین نژادفلاح در خصوص اتفاقات مربوط به داوری در بازی مقابل سپاهان که منجر به شکست تیم پرسپولیس شد اظهار داشت: متاسفانه در جریان بازی چند اتفاق رخ داد که همه مردم ایران آنها را دیدند و همه اذعان دارند به لحاظ داوری مشکلاتی در این بازی وجود داشت.

وی در این باره که آیا اعتراضی نسبت به اشتباهات داوری از طرف باشگاه پرسپولیس صورت خواهد گرفت یا خیر تاکید کرد: قطعا نسبت به این مساله اعتراض مان را به کمیته داوران اعلام خواهیم کرد تا حقی از باشگاه پرسپولیس ضایع نشود. گرچه شکایت یا اعتراض ما تاثیری در نتیجه رقم خورده در این بازی نخواهد داشت. ما اگر اعتراض هم نکنیم همه جامعه ورزشی و فوتبالی کشورمان بازی را دیده اند و همه کارشناسان داوری معتقد هستند در آن صحنه علاوه بر گرفتن یک پنالتی به نفع پرسپولیس بازیکن حریف نیز باید اخراج می شد. ما تا چه زمانی باید از داوری لطمه بخوریم؟

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در این باره که حسین هدایتی از عدم تمایلش برای ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس خبر داده و اینکه آیا راهکاری برای منصرف کردن وی از این کناره گیری در نظر گرفته شده یا نه بیان داشت: به هر حال باشگاه پرسپولیس همواره بزرگانی را در کنار خود داشته که آمده اند و مشکلات این باشگاه را حل کرده اند. باشگاه پرسپولیس وابسته به فرد نیست که ما بخواهیم به واسطه آن نگران بود و نبود شخص خاصی باشیم. ضمن اینکه وزارت ورزش در اولین فرصت در این باره تصمیم گیری خواهد کرد تا از این لحاظ مشکلی متوجه باشگاه پرسپولیس نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *