پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

خاطره قائم‌مقامی از دیدار با نصرالله

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 388645
آیت‌الله قائم‌مقامی از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: یک بار با سیدحسن نصرالله دیدار داشتم، در دفترش عکس بزرگ امام خمینی و مقام معظم رهبری را نصب کرده بود. گفتم دلیل پیروزی شما همین است که هیچ خجالت نمی‎کشید از اینکه اعلام کنید وابسته به انقلاب اسلامی هستید.
خاطره قائم‌مقامی از دیدار با نصرالله
به گزارش جهان، آیت‌الله سیدمحمد قائم‌مقامی از اساتید حوزه و دانشگاه در گفتگو با فارس درباره تأثیرات انقلاب اسلامی بر معادلات جهانی گفت: الآن دنیا، دنیای صراحت است. سردمداران انقلاب یمن باید اعلام کنند که ما اصالتاً تابع انقلاب ایرانیم، هیچ خجالت نکشند. دنیا دنیای صراحت و وضوح است، دنیای رودربایستی نیست. به همین دلیل حزب‎الله لبنان پیروز شد. حزب‌الله لبنان با صراحت اعلام کرد که ما به ولایت فقیه معتقدیم و به نظام جمهوری اسلامی وابسته‎ایم. یک بار با آقای سید حسن نصرالله دیدار داشتم، در دفترش عکس بزرگ امام خمینی و مقام معظم رهبری را زده بود، گفتم دلیل پیروزی شما همین است که هیچ خجالت نمی‎کشید و رودربایستی ندارید و ایشان هم خندید و با لبخند گفت: بله حاج آقا، ما رودربایستی نداریم، این دین ماست. خیلی مهم است که شما یک کشور دیگری هستید، در کشور دیگر اعلام کنید که وابسته به انقلاب اسلامی هستیم. سید حسن گفت: بله حاج آقا ما هیچ رودربایستی نداریم. فارسی هم خیلی خوب حرف می‎زند. گفت: ما اعلام می‎کنیم که ما تابع ولایت فقیه و جمهوری اسلامی هستیم. گفتیم: همین سرّ موفقیت شماست که رودربایستی نمی‎کنید و صریح حرف می‎زنید... حالا امیدواریم ان‌شاءالله انقلاب یمن هم با این صراحت اعلام وابستگی به ایران کند و درس بزرگی به این ضد انقلاب و داعشی‎ها و تکفیری ها و این نجس‎ها داده شود. انشاءالله.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه رئیس هیت دولت و ..