پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱۱

روزی سفارتمان را درتهران بازگشایی می‌کنیم!

جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 398149
سخنگوی وزارت خارجه رژیم‌ صهیونیستی روز پنج‌شنبه در واکنش به خبر آموزش زبان فارسی به دیپلمات‌های اسرائیلی، گفت این رژیم روزی سفارت خود در تهران را بازگشایی می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سخنگوی وزارت خارجه رژیم‌صهیونیستی روز پنج‌شنبه پس از انتشار خبر برنامه وزارت خارجه این رژیم برای آموزش زبان فارسی به کارکنان خود، به خیال‌پردازی پرداخت و گفت اسرائیل روزی سفارت خود در تهران را بازگشایی می‌کند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» دیروز گزارش داد که وزارت خارجه اسرائیل قصد دارد با هدف تقویت نیروهای خود در رویارویی با پرونده ایران، دوره‌های آموزش زبان فارسی برای آن‌ها برگزار کند (جزئیات بیشتر).

«پائول هرشسون» در واکنش به این خبر، در توئیتر نوشت: «روزی سفارتمان در تهران را بازگشایی می‌کنیم. برای انجام این کار، استدعا می‌کنم.»

وی همچنین در توئیت دیگری، با انتشار خبر آموزش زبان فارسی به دیپلمات‌های صهیونیست، نوشت: «شاید برای آنکه قرار است روزی آنجا در سفارتمان کار کنند.»

به نوشته روزنامه یدیعوت، این دوره‌ها را اداره آموزش وزارت خارجه اسرائیل با هدف کمک به تحقق اهداف سال ۲۰۱۵ این رژیم در رابطه با ایران، از جمله ناکام گذاشتن برنامه هسته‌ای، افزایش فشارهای دیپلماتیک بر تهران، تداوم تحریم‌ها و ایجاد اتحاد منطقه‌ای علیه ایران و برجسته کردن نقش ایران در حمایت از گروه‌های مقاومت، برگزار می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی اکبر کهنسال
شتر درخواب بیند پنبه دانه . بدبختای بیچاره دارند از دردی که در جنگهای 33روزه و 22روزه و 51روزه بهشون وارد شده , هزیون میگن.
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت بلند از نوع مجلسیش !
ugi
شتر در خواب بیند پنبه دانه.گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه. شما 60 ساله زور میزنید دیوار به دیوارتون رو کنرتل کنید نمیتونید اونوقت ارزو میکیند هزاران کیلومتر اونورت اره.
راضیه
Romania
بزک نمیر بهار می یاد کمبزه با خیار میاد این آرزو را به گو رخواهید برد مرگ براسراییل ذکر بعد ازهر نمازماست و اذناب داخلی شما هم هیچ غلطی نخواهند کرداین جا مملکت امام زمان ونایب او خمینی کبیر است که فرمود اسراییل باید ازبین برود
زهی خیال باطل
این آرزو رو با خودش به جهنم میبره
United States
دندان تیز دشمن باز دیده میشه
فرهاد
این دشمنی که شما تیز دندان میبینیش خیلی وقته دندانهایش توسط شاگردهای درجه 46 3 2 320 خمینی کبیر خورد شده
Romania
روزی اسراییلی نخواهد بود که سفارتی باشد
زرشک
ناصر
Iran, Islamic Republic of
نه بابا !!!!!!!! پیاده شو با هم بریم....
محمد حسين
United Kingdom
خدا شاهده مردم از خنده يعني سريال كلاه قرمزي هم منو اينقدر به خنده وانداشت .آخه بيچاره ها بذار اون رختخوابي كه خيس كرديد خشك بشه تا بعد ......