جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱
هنوز ستاد انتخاباتی تشکیل نداده‌ام

اولین اظهارات کاندیدای کمتر شناخته شده انتخابات

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب: 288141
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من هنوز ستاد انتخاباتی تشکیل نداده‌ام و برنامه دارم تا به زودی یک نشست خبری برگزار کنم.
اولین اظهارات کاندیدای کمتر شناخته شده انتخابات
به گزارش جهان، محمد غرضی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، در اولین مصاحبه پس از اعلام رسمی تأیید صلاحیتش از سوی شورای نگهبان گفت: هنوز برنامه‌ای برای تشکیل ستاد انتخاباتی ندارم و احتمال دارد که خودم کارهای تبلیغاتی‌ام را انجام دهم.

وی ادامه داد: برنامه دارم تا به زودی در نشستی خبری با رسانه‌ها، برنامه‌های دولت احتمالی‌ام را برای مردم تشریح کنم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: کاندیداهایی که صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان احراز نشده است، باید به قانون پایبند باشند و اگر اعتراضی نیز دارند از مجاری قانونی اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي اكبر رضايي
Iran, Islamic Republic of
كارهايي كه روساي جمهور گذشته كرده اند براي كشور خوب بوده بهر حال هرچند با گراني و فشار به اقشار ضعيف و حقوق بگير كشور را به اين نقطه رسانده اند اما اكنون از رئيس جمهور جديد انتظار ميرود اشتباهات روساي جمهور گذشته را در عرصه هاي فرهنگ و اقتصاد تكرار نكند و راه انها را نرود و طرحي نو درافكند .