جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

لغو اكثر پروازهاي امروز تهران-مشهد

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 155544
در حالي كه بسياري از پروازهاي امروز تهران به مشهد به دليل ريزش باران و برف و شرايط نامساعد آب و هوايي امروز لغو شد، مديركل روابط عمومي شركت فرودگاه‌ها بر لزوم برخورد مناسب با مسافران در حال انتظار و پذيرايي شركتها از آنها تاكيد كرد.

به گزارش فارس ، پروازهايي كه از تهران به سمت مشهد امروز به دليل شرايط نامساعد آب و هوايي تا اين لحظه لغو شد شامل موارد زير است:

پرواز شماره ۰۶۷ شركت هواپيمايي ماهان ساعت ۶:۱۵ صبح

پرواز شماره ۷۸۹ شركت هواپيمايي آسمان ساعت ۸ صبح امروز

پرواز شماره ۹۶۰ شركت هواپيمايي ايران اير تور ساعت ۸:۰۵

پرواز شماره ۵۸۷ شركت هواپيمايي آسمان ساعت ۱۲:۳۰

پرواز شماره ۹۶۶ شركت هواپيمايي ايران اير تور ساعت ۱۳

ديگر پروازهاي كنسل شده امروز از تهران تا اين لحظه شامل موارد زير است:

پرواز تهران - كرمانشاه به شماره ۲۸۳ شركت هواپيمايي ايران اير ساعت ۵:۵۰

پرواز تهران - بندرعباس به شماره ۷۲۷ شركت هواپيمايي آسمان ساعت ۶:۱۰

پرواز تهران - ايلام به شماره ۵۶۷ شركت هواپيمايي آسمان ساعت ۶:۳۰

به گزارش فارس لغو اين پروازها به دليل شرايط نامساعد آب و هوايي و تنها در راستاي حفظ جان مسافران بوده است.

مديركل روابط عمومي شركت فرودگاه‌هاي كشور در اين باره به فارس گفت: شركت فرودگاه‌ها از طريق دفتر سازمان هواشناسي مستقر در فرودگاه‌ اطلاعات هوانوردي را در اختيار ايرلاين‌ها قرار مي‌دهند.

آقايي ادامه داد: اين اطلاعات شامل ميزان ديد كافي، برودت هوا، وضعيت باند پروازي و از اين قبيل است كه پس از ارائه اين اطلاعات هر ايرلاين با توجه به نوع هواپيماي پروازي خود نسبت به انجام آن پرواز يا كنسل كردن آن اقدام مي‌كند.

وي در مورد برخورد نامناسب با مسافران تصريح كرد: تمامي كاركنان شركت فرودگاه‌ مستقر در سالن انتظار موظف هستند با سعه صدر و مهرباني با مسافراني كه پرواز آنها با تاخير مواجه شده يا كنسل شده است رفتار كنند. ضمن آنكه مسئولان شركت‌هاي هواپيمايي و دفاتر ايرلاين‌ها در فرودگاه‌ها موظف هستند پذيرايي لازم از مسافراني كه پرواز آنها با تاخير مواجه شده است را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *