پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

حزب‌الله از ارتش سوریه و لبنان تمجید کرد

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 410243
معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان از دستاورهای به دست آمده از سوی ارتش سوریه و ارتش لبنان در برابر تروریستهای تکفیری تمجید کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه النشره خبرداد، نبیل قاووق معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد: دستاوردهای میدانی ارتش سوریه در جبهه های قنیطره و درعا و نیز دستاوردهای ارتش لبنان در راس بعلبک سوریه و لبنان را از تجاوز آینده اسرائیل حفظ می کند.

وی افزود: این اقدامات همچنین خطر تکفیری ها را از لبنان دور می کند.تکفیری ها قصد داردند که با آب شدن برف حملات جدیدی به روستاهای لبنانی انجام دهند و این اقدام جمعی برای حمایت لبنان و شکست طرحها در نطفه را طلب می کند.

قاووق تاکید کرد: اقدام ارتش لبنان علیه گروههای تکفیری توان لبنان را نشان می دهد.لبنان به دنیا ثابت کرد بیشترین توان را برای مقابله با خطرات تروریستهای تکفیری و اسرائیل دارد.

وی افزود: لبنان با معادله ارتش ملت و مقاومت مانع تحرک تکفیری ها شد و آنها را در مرز متوقف کرد.با توجه به ماهیت درگیری ها در منطقه همه لبنانی ها باید در یک جبهه قرار گیرند و حامی ارتش لبنان باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *