چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

هیئت سیاسی آلمان در قم +عکس

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 140144
یک هیئت سیاسی – دیپلماتیک آلمانی، امروز در سفری به شهر قم، با برخی مراجع، مسؤولان و فعالان دینی و فرهنگی این شهر دیدار و گفت وگو کردند.
به گزارش مشرق، این هیئت که توسط سفیر آلمان در تهران همراهی می شد شامل "ورنر والدت" مدیر فرهنگی وزارت خارجه آلمان، "گاتو وایلر" رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی حزب حاکم دموکرات مسیحی، "هارالد لایب ریشت" سرپرست حزب حاکم دموکرات های آزاد، خانم پروفسور مونیکا کروترس" سرپرست حزب سوسیال مسیحی در کمیته فرهنگی و آموزشی، خانم "لوکر یسیابوخیم سون" سرپرست حزب چپ های آلمان، خانم "کلودیا روت" سرپرست حزب سبزها و خانم "کودرون لودویک" از اعضای دبیرخانه کمیته فرهنگی و آموزشی حزب دموکرات های آزاد آلمان است.

براساس برنامه های تنظیم شده از سوی نمایندگی وزارت امور خارجه در قم، این هیئت، صبح چهارشنبه از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(س) به ریاست آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، دانشگاه ادیان و مذاهب و کتابخانه مرحوم آیت الله مرعشی نجفی بازدید کرد و ساعت 16:30 امروز نیز با آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو می کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اينها براي آدم شدن نيامده اند
Iran, Islamic Republic of
اهداف پلیدشون از چهره هاشون مشخصه.
Iran, Islamic Republic of
باور كنيد اومدن ببينن اين استقبال با شكوه و اين همه رهبر دوستي مردم واقعيت داره يا نه؟؟؟؟
دارن منفجر ميشن.