جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

به بي‌احترامي‌ قلعه‌نوعي عادت کرده‌ام

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 393540
در خبر‌ها داشتيم در مراسم ختم غلامحسين مظلومي در مسجد نور ميدان فاطمي حسن روشن و امير قلعه‌نوعي با يکديگر رودررو شده‌اند و سرمربي استقلال سعي کرده با رفتارش به روشن بي‌احترامي کند
به گزارش جهان، نود نوشت: ديروز در خبر‌ها داشتيم در مراسم ختم غلامحسين مظلومي در مسجد نور ميدان فاطمي حسن روشن و امير قلعه‌نوعي با يکديگر رودررو شده‌اند و سرمربي استقلال سعي کرده با رفتارش به روشن بي‌احترامي کند در اين باره با خود حسن روشن صحبت کرديم و از زبان وي شنيديم: بنده به خاطر فوت همبازي سابقم عزادار بودم و به مسجد رفته بودم تا براي حاضرين در اين مراسم و آن مرحوم احترام قائل شوم.

وي افزود: راستش خيلي تعجب نکردم وقتي اين رفتار را از امير قلعه‌نوعي ديدم من ديگر به بي‌احترامي‌هاي وي عادت کرده‌ام در واقع براي خيلي از پيشکسوتان استقلال بي‌احترامي‌هاي قلعه‌نوعي عادي شده است و ديگر کسي از اين موضوع گلايه اي نمي‌کند من هم اگر شما سئوال نمي‌کرديد برايم مهم نبود که در اين باره حرف بزنم و گلايه کنم.

روشن در پايان تاکيد کرد: ما که ياد گرفته‌ايم به پيشکسوت از خودمان احترام بگذاريم اما قلعه‌نوعي... ولش کن بي‌خيال اين موضوع شويم بهتر است.
https://jahannews.com/vdcbafbfgrhb9sp.uiur.html
jahannews.com/vdcbafbfgrhb9sp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *