پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴۲
۵۵۸

زیباکلام: اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم!

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 344247
صادق زیباکلام با بیان اینکه علت دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران بدین خاطر است که ما می‌خواهیم آنان را محو کنیم، گفت: من کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم چراکه سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.
زیباکلام: اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم!
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، عضو هیات علمی دانشگاه تهران در مناظره‌ای با موضوع «تعامل انقلاب اسلامی با غرب» با حضور عبدالله گنجی گفت: من در گذشته تضاد و مبارزه ایدئولوژیک جمهوری اسلامی با غرب را متاثر از میراثی که از جریان چپ مارکسیستی به جریانات انقلابی رسیده بود، می‌دانستم اما الان معتقدم شروع ستیز جمهوری اسلامی با غرب از جایی بود که مسلمانان انقلابی در سال ۵۸ جا پای مارکسیست‌ها گذاشت و همان باورهای آنان را پذیرفتند.

وی افزود: ضدیت جریانات اسلام‌گرا با غرب که نقطه تحقق آن با اشغال سفارت همراه بود به خاطر رقابت نفس‌گیری بود که بین مارکسیست‌ها و بچه مسلمانان وجود داشت. این رقابت آنقدر جدی بود که این بچه‌ها تنها با گلوله به هم شلیک نمی‌کردند البته دست بالا به مارکسیست‌ها تعلق داشت به همین خاطر از طرف یاران امام(ره) قول و قرارهایی با سفارت آمریکا در ایران گذاشته شد و «شان من» عنوان می‌کند که من دیدم آقای بازرگان، بهشتی و موسوی اردبیلی به سفارت می‌آمدند و مذاکره می‌کردند.

استاد علوم سیاسی ادامه داد: مارکسیست‌ها جریانات اسلام‌گرا را به حالت تدافعی کشیده بودند و این جریانات تلاش می‌کردند تا از سلامت انقلاب دفاع کنند و بعد از اشغال سفارت آمریکا موازنه به سرعت به نفع مسلمانان انقلابی برگشت و آن هیبت انقلابی برای جریانات اسلام‌گرا به وجود آمد و رهبران انقلاب نیز با همه وجود به این جریان پیوستند چون متوجه شدند هیبت و پرستیژ اجتماعی برای آنان به وجود می‌آورد و از این طریق می‌توانند رقبای خود را قلع و قمع کنند. شنل آمریکاستیزی که بر دوش رهبران انقلاب ایران افتاد باعث شد آنان به راحتی این شنل را از دوش خود بر ندارند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به تفاوت روحیه انقلابی در سال ۵۸ و ۹۲ گفت: در سال ۵۸ چهره‌های متشخص انقلابی کسانی بودند که با امپریالیست آمریکا مبارزه می‌کردند و مانند الان نبود که پرستیژ انقلابی را افرادی مانند نلسون ماندلا داشته باشند که بعد از روی کار آمدنش یک نفر را هم اعدام نکرد.

وی افزود: زمانی که ما قبول کردیم گروگان‌ها را آزاد کنیم نتوانستیم هیچ امتیازی از آمریکا بگیریم و حال کسی نیز از بیانیه الجزایر دفاع نمی‌کند. در مورد مسئله هسته‌ای نیز این داستان در حال تکرار شدن است.

زیباکلام با طرح این سوال که چه شد این جریان آمریکاستیزی ادامه پیدا کرد، گفت: در ایران موج امپریالیسم‌ستیزی ادامه پیدا کرد اما این موج در جهان ادامه پیدا نکرد بدین خاطر که جمهوری اسلامی خود را یک نظام ایدئولوژیک تعریف می‌کند. تفاوت ما با ترکیه و دیگر کشورهای اسلامی این است که آنان مسلمانانی هستند که در یک انتخابات دموکراتیک نصف+۱ را به دست آوردند و به قدرت رسیدند اما ما این نگاه را نداریم و نگاهمان به نظام جمهوری اسلامی یک نگاه ایدئولوژیک است که مرکز همه خوبی‌ها است.

وی ادامه داد: این نظام به طور طبیعی خود را رقیب جلوه می‌دهد و وارد پیکار می‌شود در حالی که ما مشاهده می‌کنیم حزب عدالت و توسعه در ترکیه نگاه ایدئولوژیک به حکومت ندارد در حالی که ما معتقدیم نظام سیاسی و اقتصادی ما برترین است و به همین خاطر مجبوریم خودمان را در تضاد با غرب ببینیم و نمی‌توانیم قبول کنیم که غرب از جهت اقتصاد و مناسبات سیاسی از ما برتر است.

این استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه رویکرد ما به اسلام ایدئولوژیک‌محور است، گفت: البته این نوع نگاه بیشتر در حکومت وجود دارد و بیرون از حوزه حکومت در حال رنگ باختن است و بزرگترین مشکل آن نیز نسل تحصیل‌کرده است.

وی افزود: اسلامی کردن علوم انسانی نیز بدین خاطر است که نظام متوجه شده که نسل تحصیل‌کرده ما خودشان را در تضاد با غرب نمی‌بینند و فکر نمی‌کنند نظام اسلامی ما در حوزه سیاسی و اقتصادی برتر است.

* آنچه در شوروی اتفاق افتاد در جمهوری اسلامی هم اتفاق می‌افتد

زیباکلام تاکید کرد: نظام ما روزبه‌روز مانند شوروی در اقلیت قرار می‌گیرد و آنچه که در شوروی اتفاق افتاد در جمهوری اسلامی نیز اتفاق خواهد افتاد و این نظام خود را از درون اصلاح خواهد کرد.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: اگر در تشیع یک روحیه مبارزه و ستیز نهفته است که باعث می‌شود جمهوری اسلامی روحیه مبارزه‌گرایانه داشته باشد پس چرا در شیعیان عراق این وضعیت وجود ندارد و چرا آیت‌الله سیستانی شیعیان را علیه آمریکا بسیج نمی‌کند؟ البته نمی‌دانم اگر حمایت ایران از حزب‌الله برداشته شود آنان چقدر می‌توانند دوام بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین ویژگی تشیع غیرسیاسی بودن آن است، گفت: کافی است به نظر علمای گذشته از صفویه تا پهلوی نگاه کنید و ببینید که راجع به حکومت و سیاست چه گفته‌اند ما شاهدیم که در دوره صفویه علما تاج پادشاهی را بر سر شاهان قرار می‌دادند و در آن دوران علمای شیعه در کنار حکومت هستند و نهضت مشروطه نیز علما را همسو با خود کردند و در زمان محمدرضا پهلوی نیز علما کاری به سیاست نداشتند تنها روحانی‌ای که این وضعیت را به هم زد امام(ره) بود در غیر این صورت تمام علمای بزرگ تشیع با حکومت همراه بودند به همین خاطر وقتی ما می‌بینیم که علما با شاه و حکومت طاغوت کاری نداشتند طبیعتا با غرب نیز کاری نداشتند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دو نگاه به اسلام وجود دارد، گفت: یک عده معتقد هستند که اسلام باید رو به جلو حرکت کند و باید توسعه‌گرا باشد و دین تنها برای دنیای دیگر ما نیست مانند بن‌لادن. در ایران نیز این نگاه غالب است که باید با نظام سلطه مبارزه کنیم و یک نگاه کاملا ایدئولوژیک‌زده به دین در حالی که دیگر مسلمانان این نوع نگاه را ندارند. آنچه که افول خواهد کرد نگاه ایدئولوژیک‌زده به دین است چراکه نگاهی سیاست‌زده است.

زیباکلام در ادامه با اشاره به نگاه بازرگان به دین گفت: بازرگان تمام عمرش را صرف این کرد که بگوید اسلام برای این دنیا نیز حرف دارد تا این دنیا را برای ما بهشت کند و نسل ۵۷ نیز با تمام وجود معتقد بود که اقتصاد توحیدی وجود دارد و ما در اوایل انقلاب نگاه ایدئولوژیک به اسلام داشتیم و معتقد بودیم که کامل‌تر از ایده‌های غرب و شرق است.

وی افزود: اما بازرگان در آخرین سخنرانی‌اش در حسینیه ارشاد طوری سخن می‌گوید که انگار می‌خواهد عنوان کند تجربه نظام جمهوری اسلامی باعث شده به این نتیجه برسد که اسلام آمده است تا بگوید آن دنیا و پیامبری نیز وجود دارد. شما از کجای قرآن می‌توانید استخراج کنید که نظام بانک به وجود بیاید و بتوانیم عربستان را سر جایش بنشانیم اما این نگاه در سال ۵۷ وجود داشت.

زیباکلام در ادامه افزود: ما در اوایل انقلاب اعتراض داشتیم که چرا اقتصادی که در شورای نگهبان تصویب شد لفظ توحیدی ندارد ما تا این حد ایدآل‌گرا بودیم به همین خاطر به خانه شهید بهشتی رفتیم تا اعتراضمان را به آنان اعلام کنیم که شهید بهشتی در پاسخ به ما گفتند ما تلاش کردیم اما دیگران موافق نبودند و این موضوع رای نیاورد البته الان متوجه می‌شوم که آن دیگران درست می‌گفتند الان ما می‌بینیم که اقتصاد توحیدی ما بهره ۲۵ درصد می‌گیرد و حال آیا شما فکر می‌کنید در اسلام اقتصاد وجود دارد.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در ادامه مشکلات رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران را برشمرد و گفت: ما قائل هستیم که باید اسرائیل را نابود کنیم به همین خاطر جنبه ایدئولوژیک گرفته‌ایم و برای آن همه‌کار می‌کنیم، سوال بنده این است که این رسالت را چه کسی برعهده ما گذاشته است؟ چرا سیاست خارجی ما براساس همین تفکر اقدام می‌کند؟

* مشکل ما نگاه ایدئولوژیک ما به جهان است

زیباکلام تصریح کرد: ما وقتی صحبت از اقدامات آمریکا علیه خودمان را می‌خواهیم بیان کنیم لیست بلندبالایی ارائه می‌دهیم اما هیچ‌وقت نمی‌گوییم که با نگاه ایدئولوژیکمان چه اقداماتی علیه غرب و آمریکا کرده‌ایم و چه تحریفات و دروغ‌هایی علیه آنان به کار برده‌ایم، مشکل اصلی ما نگاه ایدئولوژیک ما به جهان است. وقتی ما می‌خواهیم نظام سلطه و اسرائیل را نابود کنیم آیا می‌شود توقع داشته باشیم که آنان کاری نکنند؟

عضو هیات علمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: ما روز به روز در حال باختن هستیم چراکه نتوانسته‌ایم نسل‌های تحصیل‌کرده بعد از انقلاب را حفظ کنیم و حمایتمان از بشاراسد باعث شده تمام اعراب را علیه خودمان بسیج کنیم و به دلیل سیاست‌های غلطمان سنی‌ها از هویت سنی بودنشان آگاه شدند.

زیباکلام با اشاره به حضور در دانشگاه زاهدان گفت: حدود ۸۰ نفر از دانشجویان آن دانشگاه با لباس بلوچی و با حرارت کامل از کینه‌هایشان صحبت می‌کردند و هیچ ترسی نیز از حراست دانشگاه نداشتند. ما نه‌تنها در عرصه بین‌الملل هر کسی را که توانستیم علیه خودمان دشمن کردیم بلکه در عرصه داخلی نیز همین کار را انجام دادیم. سرمایه‌گذاری‌های ما در ونزوئلا چه نتیجه‌ای داشت اگر امام (ره) الان حاضر بودند چقدر تضمین می‌دادید که سخنان سال ۵۷ را تکرار می‌کردند اگر ما فقط به سخنان امام در ۳۰، ۴۰ سال گذشته رجوع کنیم پس باید درب دانشگاه امام صادق(ع) و تهران را گل بگیریم.

وی در پایان سخنان خود گفت: ما به جای اینکه نگران غرب باشیم سعی کنیم وضعیت مملکت خودمان را حل کنیم. بنده کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم چراکه سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.
https://jahannews.com/vdcbaabfzrhba5p.uiur.html
jahannews.com/vdcbaabfzrhba5p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متاسفم زیباکلام متاسفم
ایشون الان ازادن اونوقت؟؟؟؟
علي
Iran, Islamic Republic of
من شديدامذهبيم ولي اگريك مرد در ايران باشه همين زيبا كلامه.....
شما احتمالا ملی مذهبی باشید !!!!!!
عده ای تا دیروز منتقدین مذاکرات هسته ای را ، همسو با اسرائیل می خواندند !!
اما خدا رو شکر ماهیتشان خیلی زود بر ملا شد !!!
...
دستها همیشه رو میشه
محمد
United States
ها! به این میگن حرف حساب
ولایی
ها! به این میگن نوکر بی جیره مواجب!!!
......
Iran, Islamic Republic of
ملی لامذهب
Iran, Islamic Republic of
صد رحمت به ملی مذهبی ها!!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی یه تست سلامت از این بابا بگیره!!!
Iran, Islamic Republic of
هیچ دستگاهی نمی تونه جنسشو تشخیص بده
مرسی پاسخ !!
Iran, Islamic Republic of
یا بی دین!
لطفا در شید بودن مذهبتان یک تجدید نظری بفرمایید چون از شدت به وهابها نزدیک میشوید
Iran, Islamic Republic of
من اما اصلا مذهبی نیستم.. اما یه خائن تو ایران باشه همین زیباکلامه..
مهدی آقائی
Australia
باسلام
باتشگر خیلی عالی بود درجواب آن آقا که گفته بود
من شديدامذهبيم
دوره ی آخر الزمونه مرد کمه ها اگه این نامرد مرده مردهای غیور باید کجا برن باید به قله ها فرار کنند دوره ی آخر الزمانه دیگه
محمد
United States
بگو یه....
الکی میگه
Iran, Islamic Republic of
شما سر بزن همیشه اینجا شادمون میکنی
شما خیال می کنی مذهبی هستی و البته ادعای بیجایی می کنی. چون آدم مذهبی به رهبران مذهبی رجوع میکنه نه یک فرد غربزده ای مثل زیباکلام
سيامك
Iran, Islamic Republic of
وهابيون هم مذهبي هستن. رضاخان هم مي‌گفت من مردم! گرفتي عزيز؟!
اگر مردی به اینه که هرچی به دهانت اومد بگی غیر از ایشو افراد دیگری هم هستند که چون غیبت می شود نام نمی برم ولی خب شناسایی آنها سخت نیست!
United States
دوست عزیز
شما اصلا تعریف کلمه مرد را نمی دانید.
جواب
United States
تو مذهبی نیستی، اگر هستی مسلمان نیستی، تو دروغ گوی بی تدبیری
میگم بیاییم عقلامون رو بزاریم رو هم که دفعه دیگه این آقای با حال در مورد آمریکا جوووون اینا حرف زد ، ما هم کامنت های دلگشاتری بزاریم دور هم شاد باشیم از پلاستیک دسته دار کالا لذت ببریم .
بیا و لذت ببر

سبد سبد رو ببر

تدبیر و امیید ببر

زیبا کلامو ببر

جوک گفته تدبیر ببر

یواش یواشک ببر

لواش و کالا ببر

بالاخره اگه این زیبا کلام گل نبود چطور می تونستیم خوش باشیم؟ دمش گرم!!!
Iran, Islamic Republic of
خبری از لواش هم نیست
خالی نبند
به نظرم او... است
Iran, Islamic Republic of
ادب رو رعایت کنیم
اگر چه ایشون ادب رو رعایت نکرده!
اسرائیل بزودی به جهنمی از آتش تبدیل خواهد شد و آن موقع است که قیافه دوستداران اسرائیل و زیباکلام دیدن داره
مرگ بر اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
و مرگ بر حامیان اسرائیل و مرگ بر کسانی که یک رزیم غاصب را که دستش در خون هزاران انسان بیگناه آغشته شده به رسمیت میشناسند
Iran, Islamic Republic of
نابود باد این رژیم کثیف صهیونیستی به خاطر همه جرم و جنایتش و کودک کشی های بی رحمانش
Iran, Islamic Republic of
نابود باد
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم خرخره این آدمکش ها رو بجوئم خدا لعنتشون کنه
Iran, Islamic Republic of
من هم شدیدا لاییک ام ولی اگه یه نامرد باشه همین زیبا کلامه
من لاییک نیستم ولی به قسمت دوم حرفت مثبت دادم
برا نامردایی مثل تو که مردایی مثل چمرانو ....دیگه رو ندیدی....
رهگذر
اگه مذهبتم مثل فهم ودرکت باشه بد نیست ... به یه جایی میرسی
اکبری
اگر مذهبی بودنت هم مثل سیاسی بودنته وای به حالت .
رهگذر
Norway
اگر تنها مرد در ایران ایشون هستند پس لازمه که شما هم اسمتون رو عوض کنید و بگذارید «علیه».
به پای هم پیر شید.
Iran, Islamic Republic of
پس مشخص است که شما مذهبی نیستید. مذهبتون همان مذهبی است که خون به دل امام کرد.
چگونه ادعای مذهبی بودن داری اما از حمایت زیباکلام از مشروعیت رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می کنی.
مذهبی بودن یعنی زینبی ماندن نه اینکه خودت را مشغول ورد خواندن کنی.
علی اکبر
بوش می گفت من یه مسیحی هستم
Iran, Islamic Republic of
بوش هم غلط کاری زیاد می کرد و گنده گویی زیاد می کرد
علی اکبر
اسم یه کچل زلفی بود
....
...... آپ لطفا
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
جانم مشکل از مذهبته مذهبت را از بنی امیه گرفته ای ما شیعه جعفری هستیم تنها نماز و روزه معیار دین نیست 30هزار نفر برای قرب به خدا روز عاشورا فاجعه آفرید همه اهل نماز و تهجد بود ند عین شما
تو احتمالا نمیدونی مذهب چیه .
کسی که خودشو شدیدا مذهبی بدونه تکلیفش معلومه.
امین
Iran, Islamic Republic of
مذهب اسلام رو خوب نشناختی
Iran, Islamic Republic of
چرا اونوقت؟؟!!
یعنی هر کی حرفای عجیب تری بزنه و رادیکالتر باشه مردتره؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نامرد
ایرانی
علی اقا . تو صدرصد دروغ می گویی مذهبی اسراییل کودک کش را به رسمیت نمی شناد تو احتمالا یهودی هستی.
Iran, Islamic Republic of
در مذهب لامذهبی شدیده!
با علی
Iran, Islamic Republic of
لطفا راه شناخت خود را هم بگویید؟
احمد
احتمالاً مذهب شما صهیونیسم-مسیحی است چون هیچ مذهب واقعی طرفدار جنایت و اشغال نیست حتی یهودیان واقعی نیز از اسراییل بیزارند
احمد
فكر كنم مذهبتون به طور كاملا تصادفى بهائيته
رضا
Iran, Islamic Republic of
توغلط کردی که مذهبی هستی بی غیرت....
Iran, Islamic Republic of
معلومه که داری دروغ میگی!!!!!
Iran, Islamic Republic of
من هم یک کافرم ولی زببا کلام آدم نامردی...
mohamad
تو که راست میگی....

ابروی مردی و مردانگی رو نبر

بی غیرتی و دسمال کشی واسه ادم های اونور اب از کی تا حالا شده مردی و مردانگی؟؟؟؟؟؟
United States
مذهبی بودن با دانا و با بصیرت بودن فرق هم دارد!
..... دیگه ولش بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
می گن نباید رو بدی به کسی که ظرفیت نداره هیمنه دیگه
مسعود
ببخشید چه مذهبی؟ مذهب لائیک یا مذهب فراماسونری؟
تروریست
ها !منم یک وهابی تروریست هستم که در اسراییل مداوا میشم.ها! ....
پس باید درمورد تعریفت ازمذهب یامرد تجدید نظر کنی!!
Iran, Islamic Republic of
یا جفتش درسته؟
Iran, Islamic Republic of
شدیدا مذهبی نباش ولی بصیرت داشته باش!!!!
خوارج هم شدیدا مذهبی بودن تاریخ رو که خوندی؟؟!!
از نظرت معلومه چقدر مردی!
تو شدیدا .....
...
تا تعریف شمااز مرد چی باشه! !!!
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اصلا میدونی مرد به کی میگن!! این بنده خدا طفل نوپا هم محسوب نمیشه
گمنام
Iran, Islamic Republic of
انان که به غرب می نوازند /////خائن به امام وانقلابند

مرگ بر رژیم صهیونیستی
عادل
حتما شدیدا یهودی هستی
تف بر آن مذهبي كه علي را كنار مي گذارد و .... را بر مي گزيند.
معلومه
بنظرم تو شدیدا از نعمت هوش بی بهره ای
زیباکلام استاد دانشگاه هم هست اون وقت؟؟؟؟
محمد
مذهبی اونم شدیدا
اسلام آمریکایی واست کمه اسلام اسرائیلی
مرگ بر اسرائیل
به نظر من تو مملکت آزادی مثل ایران حقش حبس ابده....
جناب زیبا کلام ؛
سازمان ملل تروریست ها را هم به رسمیت می شناسد ...آیا شما تروریست ها را هم به رسمیت می شناسید ؟
گر چه اسرائیل نماد و حامی تروریست هم هست ...
سازمان ملل هم با خودشونه
با اسرائیلی ها و آمریکایی ها
زیباکلام اصلاح طلبه درسته؟؟؟؟
افساد طلب عزیزم ، در تلفظ کلمات دقت بنما ...
ما هم مزدور صهیونیست بین الملل و عموسام بودن آقای زیبا کلام را به رسمیت می شناسیم
...
حسنت
Iran, Islamic Republic of
من که کلا هرچی باشه به رسمیت نمیشناسمش
بهتره بگیدافسادطلب ...
Iran, Islamic Republic of
افراطی که مال یه دیقشه
Iran, Islamic Republic of
از نوع افراطیش
چقدر شما باسوادی!!!!!!!!!!! سازمان ملل کدوم گروه تروریستی رو به رسمیت شناخته؟ فقط خواستی یه چیزی گفته باشی، نه؟
بیسواد جان ! آمریکا با امثال منافقین کشور ما را نا امن کرده ، حال آنکه این آمریکا آنها را از لیست تروریسته هاخارج کرده ...سازمان ملل هم شعبه کوچک آمریکاست ...
اصلا خود اسرائیل یک تررویست بین المللی است ..
از اینجا معلوم شد که تو بی سوادی
دنیا رو آب ببره تو و امثال تو رو خواب می بره
وقتی هنوز نمی دونی که اصلاً از خودشونه سازمان ملل بهتره بری اول تحقیقاتتو بیشتر کنی هر چی می کشیم از دست شماهاست که فقط میخواین با بقیه ساز مخالف بزنید وقتی هنوز سازمان ملل رو نمی شناسی و تازه سؤال می کنی معلومه که خیلی مونده که بخوای توی مسائل سیاسی اظهار نظر کنی
Germany
آي كيو! منظورش همين گروه تروريستس...كه اسراييل را درست كردند و سازمان ملل هم به رسميت شناخت ....

اونوقت بازم ميرن از قبرس ميارن!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا آخر و عاقبت این زیباکلام و اکیپش را ختم به خیر کند
Iran, Islamic Republic of
بیسوادتوئی مگر هرچه سازمان ملل برسمیت بشناسد باید دیگران هم قبول کنند سازمان ملل همجنس بازانرا هم برسمیت شناخته توهم قبول داری
باسواد!!!!! برو اول کمی تحقیق کن واطلاعات بدست بیاربعدنظربده !!!!
Canada
آقا من میگم این بحث های بیهوده رو بذاریم کنار. بیاین با هم دیگه متحد باشیم. حالا که دیگه وزیر یهودی اسبق وزارت امور خارجه انگلیس، آقای جک استرا چند وقت پیش وارد ایران شدند، بیاین کدورتها رو بذاریم کنار. ....
رضا...
Iran, Islamic Republic of
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دو نگاه به اسلام وجود دارد، گفت: یک عده معتقد هستند که اسلام باید رو به جلو حرکت کند و باید توسعه‌گرا باشد و دین تنها برای دنیای دیگر ما نیست مانند بن‌لادن. در ایران نیز این نگاه غالب است که باید با نظام سلطه مبارزه کنیم و یک نگاه کاملا ایدئولوژیک‌زده به دین در حالی که دیگر مسلمانان این نوع نگاه را ندارند. آنچه که افول خواهد کرد نگاه ایدئولوژیک‌زده به دین است چراکه نگاهی سیاست‌زده است.
ببینید این آقا نظام را ک نظام ایدئولوژیک زده معرفی می کنه نظامی در حد و قواره طابانیسم. آقای عزیز ما اینجا اسلام طالبانی نداریم در این چند سال که از انقلاب گذشته به کدوم کشور حمله ور شدیم، به جژ حمایت مالی و معنوی از فلسطین چه حمایت دیگه ای انجام شده آیا مانند آمریکا و انگلیس و ... ناو فرستادیم در خلیج فارس و نزدیک نوار غزه محاصره ایجاد کردیم که شدیم طالبان و بن لادن بله باید با ظلم مبارزه کرد اما نباید خون یک سری انسان بیگناه ریخته شود ما با نظام و دولت آمریکا و اسراییل مشکل داریم والا در بین یهود هم انسان هایی هستند که انسان هستند آیا آن ها هم باید خونشان ریخته شود. آیا در جنگ 32 روزه حزب ا... به جز مراکز نظامی مراکز دیگری را هدف قرار داد؟!! آقای زیبا کلام آدم باش و حقیقت اسلام و این نظام را در نظر بگیر اگر چه در داخل مشکلات فراوانی وجود دارد ولی نباید همه چیز را به پای نظام و انقلاب و اسلام نوشت. یا حق
یه جای حرفتون مشکل داشت اسرائیل کشور نیست که دولت و ملت جدا از هم داشته باشه...
Iran, Islamic Republic of
خیلی غلط کرد چک استراو با دعوت کنندگانش
وقتی میگه اسرائیل رابه رسمیت میشناسه یعنی تروریست وجنایت وزورگوئی رو واشغال وکشت وکشتاررا و...رابه رسمیت می شناسه !! اینهم ازلطف خداست که دارد زوایای خیلی افراد پیداوآشکارمی شود خداوند دست همه خیانتکاران ومنافقان ودورویان راروکند وشرشان رابه خودشان برگرداند .
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل یک تروریست دولتی و یک دولت تروریستیه
اینو به رسمیت بشناسه ، هر کورکچل تروریستو هم به رسمیت شناخته
ارشد
تبریک از اینکه بار دیگر ماهیت اسرائیلی افسادطلب ها را روشن کردی جناب زیبا کلام ...
Iran, Islamic Republic of
خودش اصل این قضایاست
مجید مجد
زیباکلامی که زشت سخن می گوید
خاموش
اشتباهی منفی دادم
ارش
((((حمایتمان از بشاراسد باعث شده تمام اعراب را علیه خودمان بسیج کنیم ))))
اگر کسی بر اساس آرمان هایش قدم بردارد مخالفت هیچ کشوری برایش اهمیت ندارد...
آنچنان که حضرت امام (ره )فرمودند : اگر تمام دنیا مخالف قیام من باشند ، من به این قیام اعتقاد دارم....
حیف از دانشگاه و حیف از اسم دکتر !!!
مگه دروغ میگه ما جز با سوریه که اونهم چون هزینه هاشو میدیم با کدوم کشور عربی ارتباط داریم؟
می خوام نباشه اون رابطه ای که از wc برای هسته ای ما تصمیم بگیرد و یا ما را محور شرارت بخواند ، اگر شما شرف ندارید ، ما شرف داریم ...
مشکل شما اینه که عقل رو گذاشتی کنار
شما که از اول مثل این آقا فاقد عقل بودید ...
Iran, Islamic Republic of
عقل می دونی چیه؟
نه نه نه نه نه نه نه نه نه
...
و اونوقت شما عاقلید؟
بابا عاقل باسواد!!! اصلامی دونی عقل چیه ؟!! خوردنیه یاپوشیدنی یاکشیدنی !!!!!!
شما كه اينقدر شرافت داريد....
ببین آدم ناحسابی ما فقط با یه مشت وحشی وهابی آدم خور مشکل داریم.....
امیدوارم فقط خودت ارتباط داشته باشی
سن و سالت جواب نمیده اگه حمایت های سوریه زمان جنگ 8ساله نبود که....
Iran, Islamic Republic of
كدوم حمايت بابا بزرگ
...
بابا جون به درس ومشقت برس و سیاست رو به اهلش واگذار بارکالله
United States
جناب شیرین مغز عزیز
سوریه یعنی خط مقدم نبرد با ایران
درحقیقت سوریه خط اول رویارویی با ما را دوهزار کیلومتر آنسوتر از مرزهای ما برده است!
همه عالم این را میفهمند و استراتژی ایران را از منظر هوش سیاسی و نظامی میستایند و تو قندت بالا پایین شده اباطیل تلاوت میکنی؟!!
آیا دیدن عراقی ها بعد از ورود قبله آمالت آمریکا را نمیبینی که سالهاست آب خوش از گلویشان پایین نرفته است؟
آیا افغانستان را نمیبینی؟
کشورهای دیگر را چطور؟
آیا حداقل یکصدسال تاریخ گذشته دشمنی آمریکا و انگلیس با ایران و ایرانی را برایت روشن نکرده است؟
حتما بایددشمن دنبال ناموس خودت بدود تا بفهمی؟!
بفم دیگه!
Iran, Islamic Republic of
ما هزینه های سوریه را میدیم یا سوریه هزینه ماها رو میده؟؟؟؟؟
اگه اونا خط مقدم نباشن ما هدف اصلی هستیم
بنابراین ما هرچه کمک به سوریه بکنیم هم هزینه خون جوونای اونها نیست
آخه یه آدم تا چه حد میتونه کج فهم باشه؟؟؟؟.....
اینکه گفتی تمام اعراب را بر علیه خودمان کردیم ....
علی
برادران عزیز شاید روزی برسد که فلسطینی ها با اسراییل کنار اومدن.....
به لطف خدا آخر قصه اسرائیل جنایتکار نزدیک است و عده ای داخلی یتیم خواهند شد... !
ایشون نظر خودشو گفته که اصلا مهم نیست .
مثل همون مردان انتحاری که به سفارت ایران تو بیروت حمله کردن
آرمان
دست خودشان نیست فلسطین مسئله اسلام است نه یک ملت
اگر شما جای فلسطینی ها بودید حتماً این کارو می کردید و برای اسرئیلی ها نوکر هم می شدید براتون ابایی نداره که
لابد نتیجه می گیری با وجود شهادت دانشمندان عزیز هسته ای مان، و دهها ترور دیگر و سنگ اندازیهای دیگر، طی سالیان دراز، تو هم باهاش کنار بیایی!!
سینا
Iran, Islamic Republic of
چه قبول بکنی چه نکنی آخه مهم نیست
چرا این شخص انقدر باید بزرگ بشه؟!
هزاران استاد دانشگاه توی این مملکت داریم! یک ذره اتم خاک قبر استاد شهید شهریاری برای من از کوهها مثلا استادی مثل این شخص گرامی تر و والا تر است
همون استاد شهریاری هم فدای انرژی مسلم یک زمانی حق مای هسته ای شد الان که همشو تعطیل کردن
شهید فدای اعتلای اسلام شد. خواهشا مقام شهداء را با هدف گذاری های دنیوی پایین نیاورید. این طور باشد اگر کسی در یک عملیات ناموفق شهید شود خونش هدر رفته است!!!
البته نظر شما این است و نظر زیبا کلام ....
محمد
United States
.....
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر امریکا
مرگ بر ایادی خود فروخته اجنبی!!!!
نوبخت
شما چقدر ساده این!ایشون دارن بااین حرفهاشون زمینه اقداماتی که مد نظر اقایون بزرگترازایشونه اماده میکنه
حتما ایشان باسواد هستند دیگه؟! :)
Iran, Islamic Republic of
بابا تو رو خدا نظرات این آدم رو پخش نکنید
بخدا هیچی تکون نمیخوره....
بي سواد
بيشتر از اينم نميشه توقع داشت....اگه باسواداي ما امثال اي ن اقان که فاتحمون خنده س
احمد
بنده خدا....
احمد
آقاى زيبا كلام اگه كسى ناموستون و اموالتون رو خواست به خاطر اينكه دشمن پيدا نكنى دو دستى تقديم ميكنى هان ؟!؟!
شما كه دم از ناموس ميزني همين كه او مدن اينجا همه چي را پلمپ كردن رفتن يعني....
خدایا این چهل و سه نفری که منفی دادند هدایت کن
آقای دکتر تحلیل متفاوتی بود ممنونم.
برا خودت متاسف باش که هنوز درست و غلط رو نمیتونی تشخیص بدی.
این بابا آرای هجده میلیونی روحانی رو دو میلیون دید
.....
بابا این بنده خدا رو احتمالا بهش پول میدن طنز سیاسی تو ایران رو جا بندازه والا اینقدم ... نیست
نون خور به قیمت روز!
حبيب
حساس نشو حساس نشو ...
حر
لعنت بر.....
حقا که شریعتمداری در کیهان خوب زد تو برجکت . هنوز مانده کسی که این شخص مواجب بگیر و عقده معروفیت را نشناخته باشد!!
ظاهراً وزارت اطلاعات در این کشور خواب تشریف دارد !!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
وزارت در این دولت تعطیله
این بی سواد را کی میگه استاد دانشگاهه؟
اگه ایشون تو آمریکا یا غرب بود از سر کار اخراجش می کردند بلا شک.
منصوری
Iran, Islamic Republic of
حالا خود زیبا کلام رسمیه یا ماشینی؟
Iran, Islamic Republic of
جالبه بیش از 150 نفر متاسف نیستن براش و باهاش همراهن این معنیشه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دولت تزویر و نومید دیکه!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تأسف خالی برای ایشون کمه
United States
ايشون خيلي بيجا كرده
فرهمند
من هم به رسمیت میشناسم .
شما ؟
دوست شيمون پرز
Seychelles
.... با تموم دارو سته افساد طلب فتنه گرت........
منم به اون دارو دسته اضافه كن
مجتبی
Seychelles
درود بر شما که صادقی و حرف دل تموم افسادطلبا رو که بیست ساله که پنهون میکنن رو زدی .....پیشرفت از نفاق به کفر هم یه جور پیشرفته....
Iran, Islamic Republic of
..... که به رسمیت میشناسی
مهمترین نشونه ادمهای بی فرهنگ توهین هست مثل جنابعالی عرضه داری بو باهاش مناظره کن
مهم ترین نشانه آدم های... بی فرهنگ حمایت از یک رژیم غاصب و جنایتکار است ، این آقا خودش هم می داند چه .... می بافد ، حتی طرفدارنش هم به او میخندند ...
.... پس ببين كي بي فرهنگه
شما به شخصه مهم نیست این ملت ایرانه که مهمه و صد سال سیاه هم این وحشی ها رو به رسمیت نمی شناسه نزارین وضعیتتون مثل وضعیت بنی صدر بشه ها مردم با کسی عهد اخوت نبستند غلط زیادی ای بکنید تجربه داریم که چه کار کنیم
از طرف ملت صحبت نکن
یوسف
Iran, Islamic Republic of
حواستون باشه این همان ...د صهیونیست است.
انشالله باهاشون محشور شی
چی را برسمیت میشناسی؟ آدمکشی و قتل و غارت ناموس مسلمانان را؟ کودک کشی و حمام خون راه انداختن را؟ شما برای جان و مال و ناموس مسلمان حرمتی قائل نیستبد؟
تو هم یه بی غیرت مثل زیبا کلام.
Iran, Islamic Republic of
ایشون اقلا 20 سال مطالعه و تدریس کرده و نظرشو داده ...
خیلی مردی برو بشین مطالعه کن و مثل خودش استدلال بیار و محکومش کن
جهان خان طلفا سانسور نکن
ایشون 20 ساله در حال ضد و نقیض هستند...
اقا تدریس کجا بود اخه ایشون استاد بنده است با فوق لیسانس شیمی به ما علوم سیاسی درس میداد فقط اعلام نظریات خودش رو درس تلقی میکنه
پیرو
پس چی شده رفتی سرکلاس ایشون!؟استادتوعوضکن
چرا پس رفتي سر كلاسش اونوقت؟؟
مجبوری درسی را که ارائه میشه بگیری.
دکتری علوم سیاسی که گرفته چی شد پس ؟
مبارز
United States
متاسفانه ایشان اسم استاد علوم سیاسی را با خود یدک میکشند . ولی قدرت تجزیه و تحلیل مسائل سیاسی را ندارند و کلا" تعطیل اند . و هنوز نمیداند مرگ بر اسرائیل با گوشت و خون مردم فهیم ایران عجین است.... و
گوشت و خون؟ والا ماله من كه عجين نشده
واسه همین اینقدر بی غیرتی
اصلاً بگو گوشت و خون داری؟!
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم ولی برای من شده
مثل همون انرژی هسته ای که اومدن با خفت تمام بستنش و رفتن اونهم زمانی حق مسلم ما بود چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینو باید از ظریف جونت بپرسی که سینه چاکش هستی ...
اقاي ظريف مورد تأييد... هستند
Iran, Islamic Republic of
آقاجان استاديعني همين كه از خودش تحليل بده نه كه تحليلهاي غربي و شرقي رو ترجمه كنه.
Iran, Islamic Republic of
آخه ایشون داره همش تحلیل غربی ها رو تحویل میده حرف ماهمین است
لطفا از قول مردم صحبت نکن!!!!
Iran, Islamic Republic of
البته تعطیل نیست ولی متاسقانه خیلی بی خاصیتش کردند
Iran, Islamic Republic of
....انگلیس هم خیلی راحت اینها را به عنوان نوچه خودش برای همین روزها تربیت کرد
Iran, Islamic Republic of
اگر مثل خودش استدلال بیاریم که به خودمون توهین کردیم. استدلال احمقانه؟!
استدلال نمیخواد، تو همینجوریشم....
Iran, Islamic Republic of
پس از 20سال تدریس قاطی کرده
حضرت امام فرمودند انسانی که اول آدم نشود عالم شدنش خطر ناک است.امثال این آقا
20 سال ترجمه كرده نه تدريس.
100000000000000000000 سالم اين جوري تدريس كنه به جاي نمي رسه.
تا زماني كه يه ذره از خودش مايه ايده دادن نداره به جايي نخواهد رسيد.
نفهمیدی استدلالاش آبکی .... بود ؟!
....
....
اگر حاصل بيست سال درس خواندن نظرات ....و حمايت از جنايتکاران است معلوم می شود آن درس ها انباشتن تئوری های حمايت از متجاوزان بوده نه علم.
همینمون مونده مردی رو از امثال زیباکلام یاد بگیریم
علی
اشتباهی مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
پاسخ ایشون رو آقای دکتر عباس مقتدایی دادند می تونید برید بخونید .
Iran, Islamic Republic of
امابااینکه20سالمطالعه کرده .... نفهمیده قبول نداری ازخودش بپرس
Iran, Islamic Republic of
به شما چه ربطی داره که توهین میکنی بهش اون عقیده اش را گفته و با دلایل خودش که تا حدی توجیه هم داره
پس به شما چه ربطی داره که از انتقاد این آقا با زیباکلام انتقاد می کنی ؟
ایشون توهین نمیکنه ایشون شعور دارن میگن توهین نکن راست میگید برید باهاش منظره کنید
با آدم مناظره می کنند نه با این
پاسخ دادن به چنین اظهارات بی مایه ای که ناشی از نشناختن خط امام و مسیر انقلاب است یعنی کمک به صعود تفکرات غلط افراط گرایانه ای که هیچ پایگاهی در متن جامعه ندارند. بهترین روش محکوم کردن اظهارات گوینده و بایگانی نمودن چنین تفاسیر غلطی از انقلاب است.
حبیب
توهین نیست عین واقعیت است غلط کرده هر چه میخواهد میگوید.آخه چرت و پرت هم گفتن داره
اميدوارم همين جور كه جهان فحش هاي شما را منتشر ميكنه إينو هم در جواب شما منتشر كنه
...پدرت... كه ادبت نكرد
سبز محترم زیبا کلام به مناظره با ما نمی یاد
مدافع محترم؛
زیباکلام اسرائیل رو به رسمیت شناخت.
روش اسرائیل هم بستن دهن مخالف به بدترین شکل ممکن است
در حال حاضر یکی از اساتید مهم ترین دانشگاه آمریکا و یهودی الاصل به نام فین کنشتاین در ایران است. پدر و مادر این استاد در جنگ جهانی دوم اسیر بودند. این آقا به جرم اینکه اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد در کل دنیا حق کار و تدریس نداره. حتی ترکیه به اون اجازه کار نداده!
حالا اجازه می دید طبق قوانین کشوری که زیبا کلام اون رو به رسمیت شناخته باهاش رفتار کنیم؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مدعی العموم
Iran, Islamic Republic of
ایشون احتمالاً می خواهند اقامت بگیرند دارند این حرفها رو می زنند . البته مشکلی نیست بزارید این یکی هم بره .
چه کسانی اجازه میدهند که اقای زیبا کلام با این اعتقادات در دانشگاه تدریس کند و این اراجیف را در مغز فرزندان ما فرو کند
به گفته ی خودش واقعاً باید در این دانشگاه رو گل گرفت که این آدم استاد و عضو هیأت علمیشه طفلک داشنجوهاش
مهدیآقائی
Australia
باسلام
خوب معلوم دیگه آقای روحانی
مهدی آقائی
Australia
باسلام
کسی که اسرائیل را برسمیت بشناسد
کشتن کودکان ومردم بیگانه فلسطین را تائید میکند
....
موسوی - اصفهان
Iran, Islamic Republic of
خوشم اومد شما جلو این تیتر علامت تعجب نگذاشتید
------
ولی آگاه باشند همه که ایشون وظیفه زدن منور را داره عنقریب رییسش امام را در خواب میبینه یا یاد یک خاطره دو نفره از امام و خودش میافتد و اسراییل رسما به رسمیت شناخته میشه!!!
باريكلا به اين پيش بيني
مجيد
Iran, Islamic Republic of
خداوند قادر است حتي احمقها را هدايت كند البته خودشون هم بايد بخواهند از حماقت دست برداند
.... او ن کسیه که توهین میکنه مثل جنابعالی
تو هم الان توهین کردی پس فحشی دادی خودتی
توهین چیزیه که مصداق نداشته باشه وما به طرف نسبت بدیم ولی این دوستمون توهین نکرد
صفت بارزاقای زیباکلامو عنوان کردن این باتوهین فرق داره دلبندم
هرکسی بلاخره یه جوری خودشو مطرح میکنه
....
حضرت عیسی علیه السلام می فرمایند: من کور را شفا می دهم و مرده را زنده می کنم ولی نمی توانم کور دل را درمان کنم و احمق رو شفا بدم.
امين
پيشنهاد ويژه: يه بسته بالا بالا مخصوص آموزش نظام اسلامي براي ايشان بفرستيد تا شايد يكم سواد نظام اسلامي رو ياد بگيره.
اقای زیبا کلام هم بسته آموزش...
United States
تا امثال این اقایون را با این دیدگاه مسموم وغلط داریم .احتیاج به دشمن نداریم .خدا بداد دانشجویان این اقا برسد. البته دانشجویان ما با بصیرت و بیدار هستند.
آقای زیبا کلام سابقه انقلابی داره وبالاخره صاحب نظرند واشکال هم نداره این صحبتها در محافل دانشگاهی بشه.من که به شخصه براش احترام قائلم.
شما؟؟؟؟
شما به شخصه خوش باش
سید مهدی
United Kingdom
با سلام ایشون هر چند وقت یک جمله مشابه این دارد که "من قبلاً فکر میکردم که فلان اما اکنون به این نتیجه رسیده ام که بهمان". کسیکه ثبات فکر ندارد و دائم نظرش عوض میشود بعداً هم راجع به نظر امروزش همین جمله را تکرار خواهد کرد. بیچاره کسیکه با طناب این افراد به ته چاه برود
چوبین
Iran, Islamic Republic of
ما از این اضافات و افاضات حضرت عالی تشکر می کنیم!
ما از درون اصلاح میشویم، لایک
Iran, Islamic Republic of
متاسف برای ایشون
چوبین
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اسرائیل هم ایران را به رسمیت نمی شناسد و خواهان اخراج ایران از سازمان ملل است.
باشارون محشور شوی.
وصیت کن کنارش مدفونت کنند آقای منورالفکر...
یوسف
Iran, Islamic Republic of
این آقا از ایادی غرب بوذده و ماموریتش در همکاری با .....
علی
اقای زیبا کلام :جنایات اسرایل را هم به رسمیت میشناسید؟چون لازم و ملزوم یکدیگرند
هم جنایات اسراییل رابه رسمیت میشناسه هم جنایات.....
ایرانی
این ادم افکار ضد.... را تبلیغ میکند...
Iran, Islamic Republic of
امان از عالم نفهم
وقتی رئیس جمهورش تو اجلاس داووس در مقابل این سوال لبخند میزنه چه توقعی از این آقا میشه داشت؟
Iran, Islamic Republic of
بابا تو رو خدا نظرات این آدم رو پخش نکنید
بخدا هیچی تکون نمیخوره اگه ما این خبر رو نخونیم و اتفاقی نمیفته
این اصلا تعادل رفتاری و حتی گفتاری و حتی بالاتر اخلاقی هم نداره
حالا چون استاد دانشگاه هست دیگه باید هی روش مانور داد؟؟
بخدا شعور و فهم به علم خالی نیست که خیلی از دکترها در همه رشته ای باز در بسیاری از جهات دیگه ضعیف هستن.
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که این یارو عمق انقلاب ایران و دیدگاه ایدئولوژیک دین اسلام رو نفهمیده و هی می خواد با علوم غربی این مفاهیم رو به خودش و هم کیشانش بفهمونه که نمیتونه... برا همین میمونه تو گل.
البته ايشون روز به روز حالش و مخ و بنيه فكريش داره بدتر ميشه... فكر نكنم سالم بشه..
اینا که گفتی یعنی چه.
درود بر زیبا کلام باسواد
فقط یه بی سواد می تونه ایشون رو با سواد بدونه !
گمنام
Iran, Islamic Republic of
زیبا کلام مخالف .....
کی این آقا رو به خاطر اظهاراتش دستگیر می کنن؟
بابا یعنی تو این چند سال نفهمیدین این آدم...
به خاطر آزادی بیان باید دستگیر بشه؟
نه به همون دلیل که الگوهای غربی شما مانع از انتقاد به توهمی به نام هلوکاست می شوند...
نه به خاطر افکارش ضد اسلام و انقلاب باید دستگیر بشه اینو که دیگه می فهمی؟
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا زیباکلام ارزش دستگیری نداره اگه جدیدا ایشونو دیده یا حرفاشو شنیده باشی به این حرف میرسی
ایشون شرع و عرف رو باهم کنار زده
Iran, Islamic Republic of
اگه توی جلسه سخنرانی ایشون بودم از این بنده خدا می پرسیدم نظرش رو صاف و پوست کنده در مورد شاه سلطان حسین صفوی و فتحعلیشاه بگه. اگه جهان نیوز از ایشون سوال رو بپرسه جواب ایشون شنیدنی خواهد بود
بله از جیب همچین اقتصا.....
علی اصغر
الان ایشون مسلمونه؟ اگه هم هست مثل اون مسلمونایی که خون به دل امیرالمومنین کردن.
محمد
United Kingdom
لطفا کل حوزه جواب نظرات ایشان را بدهند !
...
حیف از وقت حوزه که صرف این آدم.... بشه ...
بیسواد
این امریکا ییها و غربیها واقعا بی معرفت ونمک نشناسند آخه چرا یک توجه ویژه!!!!! به این جماعت نمیکنید چقدر پالس و علامت و پشتک و وارو بزنند
یه گوشه چشمی... چیزی خسته شدند طفلکها. دیگه چه جوری مراتب.....خودشون رو به شما ثابت کنند آخه؟ چیز زیادی نمیخواند فقط یه ذره بیشتر تحویلشون بگیرید و مطرحشون کنید راضی میشند.
mohammad
ما شمارو به رسمیت نمیشناسیم چه برسه به دیدگاهتون
حبیب
دمت گرم
Malaysia
به نکات قابل تاملی اشاره کرده .
ازچه نظر بیشترتوضیح بده نظرت واضح نیست !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقعآ اسرائیلیها هم تو رو به رسمیت می شناسند چون یک عده جنایتکار که خانه و کاشانه مردم راغصب کرده مورد حمایت امثال شماکه استاد دانشگاه را به یدک می کشید واقع شده و خداوند بداد داشجویان شما برسد.
ماهم زیبا کلام را به رسمیت نمیشناسیم
چرا دستگیر نمی شه؟
طرف می خواست معروف بشه رفت .....
این همینومی خوادکه توتیترها مطرح بشه بااون نظرات سخیفش !!!
خیلی ممنون سخنرانی خوبی بود با بسیاری از سخنانشان موافقم به جز حمایت نکردن از بشار
به جای زندان بهتر است او به دارالمجانین برود.
این اقا واقعا صادق است هرچه درون ذهنش میاد میگه باید بهش تبریک گفت وبه بقیه اصلاح طلبان هم گفت از او یاد بگیرند تا مردم انهارا از زیر نقابشان بهتر بشناسند
نظرت هزار تا لایک داره؛ مرحبا
ایشون انگار 22بهمن خواب بودن و صدای مردم را نشنیدن!!!
اون کسایی که در توهم هستند و به دور از واقعیت مردم و هموطناشون زندگی می کنند و فکر میکنند همه مردم مثل چهارنفر دوروبرشون فکر میکنند شما هستید آقای زیباکلام نه حکومت!!
مردم پای این نظام خون دادند و این شوخی نیست
Iran, Islamic Republic of
این ادم برای مطرح کردن خودش به هر آب واتشی میزنه . یه کم تحویلش بگیرید همه چی حله
متحیر!
آخه موندیم چطوری آدمی رو که می خواد اسم خودش رو بزاره پریچهر ولی آرزوی جانسون بودن رو هم داره و از طرفی میگه عکس شهید همت رو زدم به دیوار اتاقم چون قبولش دارم خیلی کارش درسته و باز میگه که خدمتی رو که رضاشاه به این مملکت کرده رو هیچ کس نکرده و از طرف دیگه در کمال آزادی از اسرائیل حمایت می کنه و داد میزنه آزادی نیست رو باید تحویل گرفت!!!
آمریکا ! اسرائل ! تحویل شما بگیریدش ببریدش مال شما ....
محمد
United States
آب که سر بالا برود قورباغه ابو عطا میخونه!!....
متاسفم
واقعا برای این استاد غرب زده متاسفم
متاسفانه ببینید دانشجویان ما به دست چه کسانی افتاده اند
زیبا
.... کلام با این حرفت می خواهی چی رو ثابت کنی
....
Iran, Islamic Republic of
اینا دارن فضا رو آماده میکنن و قبحشو میشکنن که دولت کمکم این بحث را مطرح کند قبح رابطه با امرییکا رو هم اینطوری ریختن!!!!!!!
دقیقا همینه دارن فضا راآماده می کنند ولی زهی خیال باطل مافقط به حرف رهبرمون هستیم نه به آمریکه نه اسرائل غاصب ونه ایادیشان هرگز باج نمی دهیم واز مواضع ضد استکباریمون عقب نمی نشینیم .22بهمن امسال وهمه سال توی دهنشون زدیم وبازهم می زنیم .
Iran, Islamic Republic of
مشکل تو (زیبا کلام)خودباختگی صهیونیستی است
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا ايشان قراراست براي مطرح شدن ، هر دوسه هفته يك جرندياتي را به اسم روشنفكري تحويل جامعه بدهد هر چند بعلت آشنايي امت حزب الله با افكار ايشان ، ديگر هرجي براايشان نمي باشد چون با حمايت از رضاخان ، اسرائيل و...به اندازه كافي ملعبه و منفور امت حزب الله مي باشد و افكار ايشان هيچ ارش و تاثيري بر حزب الله ندارد بگذاريد خودش را خالي كند شايد از آنطرف آب يا غرب زدگان اين طرف آب ، كمي باريش دست بزنند وآرام بگيرد!!!!!!
احمد علی جهانبین
شما خیلی .... می کنید آقای زیبا کلام
ایشون.... کلام هستند نه زیبا کلام
Iran, Islamic Republic of
ايشان به زيبايي ، كلمات زشت بر زبان مي اورد بايد اسمش شود : زيباكلام زشت!!!!
میلاد
من هم ایشون رو به رسمیت نمیشناسم
گمنام
Iran, Islamic Republic of
خداوند عاقبت همه را ختم به خیر کنه!
انحراف همیشه مثل دوخط زاویه است که تدریجا" زیاد میشه و کار به جایی میرسه که همون کسانی یار پیامبر بودند حصرت علی را تنها گذاشتند و مقابل امام حسین ایستادند و یزید شرابخوار را به فرزندان پیامبر ترجیح دادند!
فقط می تونم بگم انحرافات اعتقادی آقای زیباکلام ،کم کم داره خیلی عمیق میشه !
به نظرم با این توجیهات اگر ایشون در زمان عاشورا میبودن ،به جای محکوم کردن یزید ،امام را از جهاد باز می داشتند!
امیدوارم ایشون زودتر به خودشون بیان که خیلی سریع دارن به سمت ....
سامان
Iran, Islamic Republic of
.... مشکل اینجاست که صهیونیستها رفتن کشور فلسطینو با زور اشغال کردن اونم به نام دین یهود. مردم فلسطین چه گناهی کردن؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
حرفهای...صاحب میزنه قاطی کرده....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مملکت اگه به دست امثال زیبا کلامها بیوفته.....
تا ملت زنده است نمی افته
مگر ما مردیم که امثال این مخ تعطیل ها بخوان به این کشور حکومت کنن؟!
Iran, Islamic Republic of
بیچاره !!!! سازمان ملل همون آمریکا و لابی صهیونیستی است!!!!
آقای زیب کلام البته نظر تو مهم نیست !! نظر متدینین و شهادت طلبانه این مملکت مهم است
ساکت!
حبیب
مگر ما مقلد غرب زده ای مثل زیبلکلام هستیم که نون و نمک این انقلاب را میخورد و اینگونه .... میکند....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جهان جان لطفا همه کامنت بذار،تشکر
مملکت اگه به دست امثال زیبا کلامها بیوفته،...زهی خیال باطل که این آرزو رو به گور خواهند برد. حتما به خاط دارید که همکیشان این اقا...... بودند که در جلسات خصوصیشون عنوان میکردند که "قرآن برای قریش نازل شده و در این زمان دیگر کاربردی ندارد".
مطمئنا گذر زمان پاسخ خوبی به آقای زیباکلام و همفکرانشون خواهد داد إن شاءالله
اين جناب هم باقي مونده مهاجراني و كديور و..... است بالاخره اين دولتم مثل دولت خاتمي بايد چندتا جنس صادراتي داشته باشه!واقعا چرا برخوردي به اين همه ياوه گويي. داده نميشه
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
فك كنم وزير علوم به ايشان جايزه هم بدهد براياين اظهر نظر شجاعانه و تابو شكنانه اولين خاكريز را ايشان فرو ريخت بايد منتظر اين قبلي اظهار نظر ها از ساير مديران و استادان تعويضي وطزير علوم دولت تدبير و اعتدال !!!! باشيم
Iran, Islamic Republic of
دکتر زیباکلام کلا قاطی کرده خودش هم نمیدونه چی میگه شعبان نیا
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر. آیا واقعا دلیل رفتار خصمانه ی آمریکا و غرب با جمهوری اسلامی، دشمنی کور، بی زمینه ومنطق انقلاب با آنان است؟ آیا با هیچ ماله ای می توان نفوذ و تأثیر و عملکرد منفی غرب در ایران در چند سده ی اخیر را بپوشاند؟ شما و دوستانتان البته این ماله را در دست گرفته اید و حتی در صدد توجیه ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران توسط امریکا با 290 مسافر بی گناه هم برآمده اید.قضایای دیگر که جای خود دارد.
زیبا کلام هر رفتاری رو از غرب تأیید می کنه
حتی شکنجه ها و زندان های مخوف رو که رئیس جمهور آمریکا برای اینکه بتونه رأی بیاره قول جمع کردن اون رو داد به مردمش!
مجتبی
Seychelles
قسم به روح امام ............ کشتیمت زیبا کلام
ساکت
نه آقا مجتبی عزیز
نه به روح حضرت امام دیگه قسم بخور
و نه چنین تهدیدی بکن
حریم ها رو باید حفظ کرد حتی در مقابل این آدم که حرمتی برای هیچ چیز قایل نیست
با مشت محکم استدلال بزنید توی دهنش
این آدم بقدری پر از تناقضه که فقط کافیه حرف های خودش رو کنار هم بزاری تا یه فکاهی ماندگار خلق بشه
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
تشکر ویژه میکنم....
محمد
...
به شجاعتت حسودیم میشه
مسولیتی که بر گردن شماست خیلی سنگینه وارثه بازرگان
لایک
به حماقت یا شجاعت ؟
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت
....
....متاسف هستم دراین کشور آنقدر آزادی بی حد حصر زیاد است که توی.... را که دلت می خواهد مطرح کنی
آرمان
... تو در حدی نیستی که بخواهم وقت صرف تو کنم ولی من حتی سازمان ملل را به رسمیت نمی شناسم و تو را نیز هم
تو از 7 دولت آزادی عزیزم. خوش بحالت. مخ کلا تعطیل
آشنا
Iran, Islamic Republic of
چرا آخه؟به چه قیمت؟تهش چند؟راستشوبگو
الحمدلله کم کم دارن رو میکنند چهره واقعیشونو
ایشان مدتی است که هر حرفی به ذهنش میرسد بیان میکند و اظهاراتش در سایت ها و روزنامه ها درج میگردد . و از طرفی معتقد است آزادی بیان وجود ندارد . جا دارد افراد مطلع ودلسوز نظام پاسخ مناسب و مستدل به اظهارات آقای زیبا کلام بدهند.
زیبا کلام دقت کن!
حسین
Iran, Islamic Republic of
بی منطقی ایشان اینجاست که درنظام مقدس جمهوری اسلامی آزادانه هر حرفی می خواهد می زند و باز هم هزار ایراد به این نظام وارد می کند مثل اینکه ایشان نمی داند به دنبال چیست
Iran, Islamic Republic of
آدمهای بد قیافه غیر قابل تحملی دارند..
خجالت می کشم اسم ایشون رو بیارم.
شما یادمون نرفته سر جریان مهندس مشایی که یک سخنرانی در مورد بحث مردمی که در سرزمینهای اشغالی زندگی میکرد چه بلبشویی راه انداختید. در صورتیکه زیباکلام همواره از این حرفها میزنه و کسی هم کارش نداره و الان هم مطئنا کسی کارش نداره
دولت روحانیه دیگه !!!
عليرضا
چشم آقاي روحاني روشن
البته همه به اصطلاح اصلاح طلبها حرف دلشون همينه
....
واقعا از این عوام فریبی این استاد جای تعجب دارد
....!!
صادق
Iran, Islamic Republic of
بحث مهمی است که آیا ما اسلام را آنطور که هست معرفی کرده ایم که جواب امثال زیبا کلام را بدهیم یا خیر؟ اما به هر حال یقین داریم که اسلام کامل ترین دین است و روزی ما را خدا می دهد نه اقتصاد جهانی. البته اگر می خواهی مثل آنها خوش باشی و لذت ببری هرچند ذلت بکشی باید سخن زیبا کلام را پذیرفت
با این همه ادعا همیشه از مناظره با دکتر حسن عباسی فراریه.......
توهین گسترده سایت فرارو در قسمت نظرات به شهید احمدی روشن و پدر گرامی شهید ، لطفا اطلاع رسانی کنید
با عنوان مطلب "دوستان شهید احمدی روشن اخراج شدند"
محمد
خداراشکرقبلاشک داشتم الان شکم برطرف شد و به یقین رسیدم که ....
مهدی
..... اوضاع خیلی خرابه
البته اوضاع این خرابه ....
اشتباه می کنی ...جا می کنی
حسن
هنوز میخوان تو دانشگاه نگرش دارن؟ دیگه چی باید بگه که یندازنش بیرون
سید جواد
.... این علی زمان است که شما را مثل استخوان در گلو تحمل کرده
احمد
این حرفا یعنی خون همه شهیدان عزیز هدر یعنی قیام ابا عبدالله ع زیر سوال . یعنی ادامه دهنده راه اکبر گنجی ها . یعنی آخر خط . شاید فوت جلاد صبرا و شتیلا ( شارون ) ایشان را ...
جالبه این جماعت هر چی دلشون می خواد تو محافل عمومی و سر کلاس درس و دانشگاه مطرح می کنند بعد می گویند آزادی وجود نداره إإإإإإإ
حسن
سازمان ملل هم ساخته صهیونیستا ست پس ملاک نیست
خطیب
ان شاالله با اسرائیل محشور بشی زیبا کلام
مرگ بر اسرائیل و دشمنان خدا
صهبا
این قدر ... بزن تا جونت در اد
حسن
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم با ش.... محشوربشی ....
نواب
طفلک تو عالم هپروت سیر میکنه ....
محمود
موافقم
کمال روشنی
آقای زیباکلام.... اسراییل رو به رسمیت میشناسی. تشخیص این کار رو بزار عهده ملت....
Iran, Islamic Republic of
مملکت ما مال زیبا کلام ها نیست که حرفهاش خللی در حرکتش بوجود بیاره. مملکت مال ما خانواده هایی ست که جونشون و مالشون رو فدای انقلاب و نظام کردن. مملکت مال ملت فهیم و انقلابی و غیور سرزمینه. امثال زیباکلام در مقابل نظام و انقلاب اسلامی ما عددی نیستند
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
..... بندازيدش بيرون
نتانیاهو
دکتر جونم.... اومدم.
دکتر
ای ول داش!!سازمان ملل وفتی مردم فلسطین و سوریه رو میکشن چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
زیباکلام اف بر تو
حمید رضا
این پول گرفته
محمود
پول نگرفته- جو گرفته
حمید عزیز من خانواده ایشان را می شناسم.
زیباکلام باورش اینه
متأسفم ولی در بسیاری از مسائل کلا قاطی میزنه
اینا فقط یه جنبه ساده شخصیتی این آدمه
یک استاد دانشگاه
وقتی استاد دانشگاه ما این باشه نباید از بعضی از دانشجوها زیاد انتظار داشته باشیم.....
Iran, Islamic Republic of
این اقا همه چیز را به رسمیت می شناسد مگر خودش را به در و دیوار می زند تا بلکه یکی او را تحویل بگیرد....
مداح اهلبیت
مبانی اقتصاد اسلامی غنی ترین منابع نظری و تئوریک و اجرائی را دارا است ....
محمد
ایشان تفکر مادی گرایی دارند وهیچ چیز از تفکر اسلامی عائد ایشان نشده به قول شهید آوینی اینان از نسل روشن فکران قدیم می باشند
Iran, Islamic Republic of
آقای زیبا کلام
شما را برای این دنیا به قرآن و نهج البلاغه می سپارم تا بدانی هنوز از اسلام چیزی نمی دانی و برای آن دنیا به دست های بریده حضرت عباس (ع) می سپارم تا معنی دفاع از مظلوم رابفهمی.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
آقای زیبـــــــا کـــــــــــلام!!!
یکی از مشکلات ما در عرصه های مختلف وجود عناصر سســــــــت عنصـــــــری مثل شماست.
اگر خانه تان را اسراییل تصاحب می کرد،اگر فرزندتان را می کشت،باز هم چنین حرفی می زدیـــــــــــــد؟
سید جواد
Iran, Islamic Republic of
مـــــــــــــرگ بـــــر



>>>>سکـــــــــــــــــــــولاریســــــــــــــم
شکور
شما غلط می خوری....
قبلا شک داشتم اما حالا یقین پیدا کرده ام که زده به کله اش
صدرا
واقعا شک داشتی؟
نمیبینی که کسی کاری به کارش نداره و آزاده
محمود
من هم یقین پیدا کردم
محسن
مرگ براسرائیل وایادی داخلی اش
میثم
این بنده خدا رو خیلی جدی نگیرین. ....
تترا
Germany
راستش رو بخواین همینه.

اگه خیلی سر به سرش بزارین .....
حالم ازش بهم خورد. از چشمم افتاد. زیباکلام متاسفم برات چه جوابی داری فردای قیامت...
سید جواد
Iran, Islamic Republic of
مــــــــــرگ بــــــــر



سکــــــــــــــــــولاریســـــــــــم




سیاســـــــت ما عین دیانـــــــــــت ماست
ابوالفضل محمدی
با سلام
.... ما متشکریم
اولا که این بنده خدا کارئی نیست
ثانیا به فرموده امام اسرائیل غده سرطانی است پس ازبین خواهد رفت
...وتمام طرفدارانش راهم باخودش به جهنم می بره ....
والا ما هر سرطانی رو دیدیم....
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر استاد شجاع و عالم و غیرتمند دکتر صادق زیباکلام! واقعاً حرف دل فرهیختگان رو زدی! خدا نگهدارت باشه، ....
.... فقط تورو خدا شکسته نفسی نفرمایید که نانراحت میشیم مابی سوادا کسی جز شما نداریم
اعتماد به نفست تو سرم.جناب فرهیخته چقدر خودت رو تحویل گرفتی!!!!!!!!1
علی
میگم اگه حق باشماست به جای اینکه این همه احساسی و بدون منطق صحبت کنید، خب این همه اصول گرا تو مملکت ما هست یکی بیاد با دلیل و منطق صحبتشا رو رد کنه
بهتر نیست؟
اتفاقا این بحث بصورت مناظره باحجةلاسلام احمد رهدار ،رئیس موسسه فتوح اندیشه دردانشگاه صنعتی اصفهان بوده است .
شما بشین .....تو بزن این همه منطق تو 30سال وقبلشو ....اوه شهید مطهری قبل از انقلاب منطق اورده بود .شما خواب بودی ما نخواستیم مزاحم خوابتون بشیم
احمد
نظام متوجه شده که نسل تحصیل‌کرده ما خودشان را در تضاد با غرب نمی‌بینند و فکر نمی‌کنند نظام اسلامی ما در حوزه سیاسی و اقتصادی برتر است.
آقای زیبا کلام: میدانی چرا؟چون هنوزافرادخودباخته ای مثل شمافکرمی کنند ایران اسلامی بایداسلامی مثل ترکیه یا کشورهای عربی داشته باشد.ثانیاٌ می خواهی بگویی نقش کمونیستها درپیروزی انقلاب بیشتربود؟ این یک تحریف تاریخ است (باتوجه به سابقه شما)فیلمهای زمان انقلاب رادوباره ببینید.شما بابه رسمیت شناختن رژیم غرب ساخته ای مثل آن که نامبردیدماهیت خودرابیشتر روشن کردیدیعنی بلند گوی آن رژیم دراین مملکت به راحتی اظهاروجودمیکند.
شما دیگه چرا آقا صادق!!!
جناب زیبا کلام شما رژیم کودک کش زن کش مادر کش پدر کش جوان کش پیر کش نسل کش را به رسمیت میشناسید شما رژیم خونخوار ادم کش را به رسمیت میشناسید (اگر دین ندارید آزاده باشید)
آقای زیبا کلام شما قبلا رضاشاه را به رسمیت شناخته بودید اسرائیل که قابل شما را ندارد میترسم تا چند روز دیگر شیطان را هم به رسمیت بشناسید و او را مرشد خود بخوانید .
اینهاهمه کارگزاران شیطانند ...
این شخص دوست داره حرفایی بزنه که باعث عصبانیت اصولگراها شه و اصولگراها بهش بتازن اونوقت بشه قهرمان اصلاح طلبا...
از تخلیل هایی که قبلا کرده و خودش به اشتباه بودنش اعتراف کرده مثل جریان کاندیداتوری مشایی که پیش بینی می کرد احمدی نژاد جلوی شورای نگهبان می ایسته در حالی که اصلا این اتفاق نیافتاد میشه فهمید به تحلیل های این شخص نباید زیاد اعتنا کرد
درسته بااین حرفها داره خودش راوایده اش رامطرح می کنه تاقبح زدائی کنه....
آقای زیبا کلام برو اسرائیل زندگی کن و اسمت رو هم هر چی خواستی بزار! جانسون ، پریچهر یا هر شارون! فرقی نمی کنه فقط برو.
از یک طرف میگی به شهید همت ارادت داری چون کارش درسته بعد قاتل غاصب بهترین عزیزان ما را به رسمیت می شناسی؟!
فقط برو
چه منطقی!!
سازمان ملل ده ها قطع نامه بر علیه ایران صادر کرده پس شما اونهارو قبول داری؟؟
به علت حق وتو چند کشور از جمله آمریکا تا به حال صدها قطع نامه و بیانیه بر حق به نفع مظلومان و مستضعفان جهان به تصویب نرسیده...
شما با اونها موافقی؟؟
ملاک خود آمریکایی ها هم سازمان ملل نیست این آقا کاسه داغ تر از آش شده
وقتی یک مسلمان ملاکش قرآن و نهج البلاغه و سیره معصومین نباشه باید هم این طوری حرف بزنه واقعا براش متأسفم...
مجید شکرچی زاده
واقعا برای خبرگزاری وزین شما متاسفم که ... این مرد... را منتشر می کنید مگر هرکه .... می کند را شما باید منتشر کنید
بله دقیقا باید منتشر بشه تا مردم شناخت کامل داشته باشند.
حسین
با منطق شما حرکت و قیام حضرت حسین چگونه است؟ وقتی اکثریت ،حکومت یزید رو به رسمیت شناخته بودند!
در منطق شما قیام و انقلاب امام زمان علیه السلام علیه تمام جهان کفر چگونه است؟
جهانی که سازمان ملل تماما به رسمیت می شناسد!
آقای دكتر
اگر حضرت رسول الله صلوات الله علیه و آله در آن دنیا پرسید چرا حکومت غاصب و قصاب علیه امت مرا به رسمیت شناختی؟ می گویید چون سازمان ملل گفته بود!
آقای دكتر
شیعه غیر سیاسی است؟!!!
شیعه ای که از سقیفه تا امروز به جرم حق طلبی سلاخی و سرکوب شده است!
آقای دكتر
اجرتون با صاحب سازمان ملل!!!
امیر
موضوع این است که خود این آقا رو ( اسمش چیه ؟ آهان ززییباه کلام) کسی برسمیت نمی شناسه طفلکی برا خودش حساب می رسه
یکی اینو از برق بکشه بابا!!!!
م.ص
متاسفم نشد حرف برای.... گفتار(زیبا کلام):
باید بگم وقتی ما از قدس دفاع میکنیم و فلسطین رو کمک می کنیم یعنی اینکه یک حکومت شیعه از اهل تسنن حمایت میکنه و دفاع از مسلمین رو سر لوحه خود قرار داده و این یعنی اتحاد امت اسلامی .جناب ..... گفتار واقعا به مدارک دانشگاهی شما باید شک کرد و حتی به علم شما الان باید بگم متاسفم برا شعورت که مصداق همون آیه .... هستی .
احمد
تو عمرم با سوات تر و ... تر از این بشر ندیدم سازمان ملل همجنس بازی رو هم به رسمیت می شناسه تو چی ....
احمد
آقا اشتباه کردم حالا که کامل خوندم از حرف قبلیم که چند تا ... بود دست برداشتم ....از این موجود ندیدم
مهیار
United Kingdom
لطفااین استادعزیزبفرماینداگه همین سازمان ملل وابسته فرمایشی فردااعلام کنداسراییل غاصب وجعلی یه کشورمستقل وایران کشورنیست ایشون قبول میکنند؟
Iran, Islamic Republic of
بی جا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای زشت کلام شما همیشه با خودتان مشکل داری.....
حسین
اخه چرا نظرات بی ربط این آقا رو که فکر میکنه در همه چیز علامه دهر شده و باید اعلام نظر کنه رو چاپ میکنید
....
محمد
کی باید جلوی امثال زیبا کلام ا بگیره ؟ دستگاههای مسئول در کشور....
Germany
قرار بود بعد از انتخابات مجلس بريم سراغ به رسميت شناختن اسراييل !!!! مگه توجيه نشده بودي؟؟؟؟!!!
مصطفی
من فقط میتوانم بگویم این آقا واقعا نادان هست
....
صادق موحد
.... تاکی تسامح؟وتساهل؟....
صادق موحد
جهان جون باز هم که پس وپیش را بریدی|
...
جناب شما اولین نفر نیستید که چرند تحویل مردم میدید ،اخرین نفر هم نخواهید بود . قبول کنید نیاز به مطاله دارید. در مورد همه چیز خصوصا اسلام.تا بفهمید ماهیت اسلام ستم ستیزی است و اما ما اگر مسلمان هم نباشیم نمی توانیم چشممان را روی جنایات اسرائیل غاصب ببندیم . البه شما را درک میکنم بالاخره روزگار بالا و پائین داره و ادم برای روز مبادا به دوستانی نیاز داره هرچند از جنس امریکائی صهیونیستی باشه . راستی یادتون رفت بگین اهل سنت فلسطین چرا بااسرائیل مخالفند و یادتون رفت اونارو محکوم کنید
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
از آقای زیبا کلام بیشتر از اینم توقع نیس
با این سرعتی که ایشون میره احتمالا تا ی مدته دیگه میگه من یزید رو هم جانشین پیامبر میدونم
تقی پور
پس احتمالا ایت اله هم به رسمیت می شناسد.
هر چی کثافت کاری و آدمکشیه از اسرائیل با سرپرستی آمریکا و اون سازمان ملله
گ.ینده این حرف از هر جریانی که می خواهد باشد مایه ننگ آن جریان است
نقی! بکوبم تو دهنش ؟ الکی می گه
فرهاد
اندک اندک جمع مستان میرسند..... اقا چه وضعیه انگار از انقلاب فقط اقش مونده
احسان
زیبا کلام در گفتن مطالب شاد و نادر مشهور است

وقتی کسی هر روز تو سایت ها و روزنامه ها مقاله می ده و مصاحبه می کنه و در میتینگ های خبری و دانشگاهی حرف میزنه....

همین میشه که کمتر فکر می کنه و بیشتر فک میزنه

به همین خاطر در کلامش...چرند و پرند زیاد داره....

خیلی جدی نگیرین!!!!!!!!!!!!!

چهار روز دیگه می فهمه حرفش تخیلی بوده!!!
چراکه اگه نفهمه و ابراز نکنه

مشخصه با تمام جنایتهای خونخوارانی که روزانه مردم بشریت رو می کشند موافقه
سعید
اسرائیل هم شما را به رسمیت می شناسه.....
Iran, Islamic Republic of
جناب زیبا کلام بچه خودتم تو جنگ با غرب یا انقلاب کشته شده بود همین حرف رو می زدی؟؟؟؟
احسان
ببخشيدبعدا اين اقا در دانشكاه استاد علوم سياسي است واقعا جاي تاسف دارد
روز قیامت ایا می توانی جواب ظلم هایی که به فقط به کودکان وزنان وبی پناهانی که درفلسطین ولبنان شده بدهید اگردین ندارید لااقل ازاده باشید
ناصر
هزار بار گفتم بازم میگم این آدم اصلا حالش خوب نیست. پس بذار به ابراز وجوداش ادامه بدهد... گو تو خوش باش که ما گوش به نادان ندهیم
.....
مردک انگلیسی!!!!!!!!!تو الان میگی 25 سال قبل اشتباه میکردم ازکجا معلوم 25سال بعد هم همینو نگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای.... کلام آیا اسرائیل برسمیت شناخته شده توسط شما با نگاه ایدئولوژیکی از نیل تا فرات و سرزمین موعود اقدام به اشغال فلسطین نکرد .
اینقدر سواد آکادمیک خود و همفکرانت را به رخ ما نکش زیرا سواد آن است که به انسان بصیرت بدهد وگرنه مشتی فرمول کتاب را بار خود کردن که سواد نیست.
سواد اکادمیک !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟این تراوشات ازمغز منور ایشان ....میپکه
Iran, Islamic Republic of
این اقا ظاهرا و اصلا معنای انقلاب و اسلام را از بیخ و بن درک نکرده و نفهمیده
مهدی مرادیان سرخی از قائمشهر
Iran, Islamic Republic of
من اگه جای ایشون باشم فامیلیمو عوض میکنم میزارم دکتر صادق زشت کلام
واقعا که تحلیل این زیبا کلام.... است
بیچاره آن دانشجویی که زیر دست این استاد بی سواد چیز یاد می گیرد. برایت متاسفم . امریکایی. خدایا یک لحظه ما را به خودمان وا مگذار که یکی می شویم مثل زیبا کلام . آمین یا رب العالمین
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
یکی از دوستان من در برنامه ای در دانشگاه علوم تحقیقات تهران به آقای زیبا کلام گفت شما پناهندگی فکری به امریکا دارید و ایشون هم تایید کرد
مودی
Iran, Islamic Republic of
بعضی وقتا وقتی به تاریخ مراجعه میکنیم و از خیانتها و وادادگیهای بعضی از مثلا روشنفکران و علما میشنویم و تاسف میخوریم که چرا آنان اینگونه فکر میکردند و حرف میزدند که استقلال و شرف کشور و ملت را به باد میدادند.با خواندن سخنان این آقا یا تقی زاده ها و .... افتادم .البته تقی زاده در آخر عمر تا حدودی متوجه افتضاحی که به بار آورده بود شد و حرفهای خودش را تا حدودی اصلاح کرد البته وقتی بدعت ها و انحرافهای بدی اایجاد کرد که شاید هرگز قابل جبران نباشد.البته این آقا تفاوتی که با امثال تقی زاده دارد این است که همیشهافراطی است چه آن زمان در پاکسازی دانشگاه ها افراط کردند و چه اکنون که کلا دچار دگردیسی شده و از اینطرف بام دارد می افتد.یادمان باشد افراطی های واقعی و اصلی که اتفاقا همیشه دیگران را افراطی میخوانند هرگز قابل اعتماد و توجه نیستند .بهترین نحوه مواجهه با اینگونه افراد در وهله اول بی توجهی به آنان است چون بعضی از انها مانند همین آقا علاقه بسیاری به دیده شدن دارد و اگر زیاد اورا ببینیم خوشش می آید و باز هم مثلا حرف میزند.
Iran, Islamic Republic of
اینم یه....میخواد که بکوبه توی دهنش کجاست ....
Iran, Islamic Republic of
"علت دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران بدین خاطر است که ما می‌خواهیم آنان را محو کنیم،"

اسرائيل دائم ايران را تهديد به حمله نظامي مي كند و آن وقت اين فول پرفسور مياد اين حرف رو مي زنه !!!
با نظر نوبخت موافق هستم . این عروسک و امثال آنها در دانشگاه جوانان پاک مردم را که اصلا کاری با سیاست ندارند و فقط اومده اند تحصیل کنند را با حرفهای به ظاهر قشنگشون به انحراف میکشانند....
ن... هم درسنگراینهاست
امید
ببخشد آقای دکتر فقط چند تا سوال پیش میا این وسط. اول اینکه اگر دلیل امریکا ستیزی تقابل اعتقادی دانشجویان انقلابی ومسلمان با مارکسیست ها باشد موضوع کودتای آمریکایی 28 مرداد رو که اون همه ظلم به مردم ایران از طرف امریکا شد در راستای فرمایشتون چطور توجیه میکنید؟ سوال دوم اینه که باز چنانچه فرمایشتون درست هست فرمایش امام رو مبنی بر شیطان بزرگ خواندن امریکا ویا بیانات مقام معظم رهبری در مورد امریکا را چگونه توجیه می نمایید؟ اصلا حرفی برای توجیه دارید؟
Iran, Islamic Republic of
.....
افرادی بی سواد ، متعصب و منفعت طلب هستند.
لطفا کلامون راکامل بگید وگرنه ارزشی نداره
حسني
United States
زيباكلام و..... هر دو هركاري مي كنند تا در صحنه بمانند.
Iran, Islamic Republic of
....
دشمن درجه یک ایران کسانی هستند که در جنگ عراق با ایران شرکت کردند .
...
Iran, Islamic Republic of
.... اسمان ریسمان به هم میبافد نشنیده بودیم واقعا در مغز کوچک این بابا چی میگذره اگه کمبود شخصیت داری که هی میخواهی با صحبت کردن بی ربط خودت مطرح کنی ....
Iran, Islamic Republic of
فلسطین دوستت داریم.
.....
Iran, Islamic Republic of
درود بر منطق که بعضی ها ندارن
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
....
اینها برای بشریت و برای علم و دانش هیچ خاصیتی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
....
می دانید دوست و دشمن ایران کیست. ولی منافع شخصی شما چیز دیگری را می گوید.
....
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا و اسرائیل
علی
Iran, Islamic Republic of
بابا تو وضعت خیلی خرابه ، یه فکری به حال خودت بکن .
Iran, Islamic Republic of
خب معلومه آدم صهیونیستها و دست پرورده انگلیسیها باید هم این حرف روهم بزنه
Iran, Islamic Republic of
متاسفم همین
خالو
Iran, Islamic Republic of
حرف حق گفته داداش چشمتون بازکنید
اشتباهی مثبت دادم.
حق !!! هرچیزی رابه حق نسبت می دهند !!!!!حق رابشناس بعد نظر بده
سعید
به قول اقای روحانی ظاهر این فرد وطن فروش پیام 22 بهمن سال 92 را نگرفته وشاید در ان روز به خواب خرگوشی به سر می برده...آقای زشت کلام بهتر اطلاعاتتو در باره تاریخ معاصر بیشتر کنی
کوروش از همدان
Iran, Islamic Republic of
با سلام اگر به من نمی گویند بی سواد مزدور!!! به نظرم باید این آقا را به خاطر توهین به حضرت امام(ره) و شیعه اعدام کرد.
اینها درحال جان کندن هستند که دارندهمه چی شون رارو می کنند مرده متحرک که فقط دنبال برنامه ای، اغتشاشی ،چیزی هستند تا یک جان دوباره پیداکنند .
..... شو بابا
ایاسازمان ملل نسبت به بی خانمانی فلسطینیان موضع گرفته؟ایا سازمان ملل درباره اقدامات غیر انسانی وقانونی تحریم ایران توسط امریکا موضع گرفته؟ایاسازمان ملل جلو کشتار مردم پاکستان توسط هواپیماهای بدون سرنشین امریکا راگرفته؟ایا سازمان ملل نسل کشی شیعیان درسوریه رامحکوم کرده؟ایاسازمان ملل ازتجاوز اشکاربه حق فلسطین جلوگیری کرده؟ایاسازمان ملل ازحق مردم مصردرانتخاب رییس جمهوردفاع کرده؟افغانستان؟عراق؟....اگر جفای سازمان ملل درحق کشی رالیست کنیم،مثنوی هفتاد من میشود!این چه سازمان مللی است که هرچه امریکا بگوید انجام میدهد؟اصلا چراباید چندکشور از حق ویژه وتو برخوردارباشند؟چنین سازمانی غیر قانونی سرزمین عده ای مظلوم رابه توصیه قدرتهاازانان گرفته وسرزمین جعلی اسراییل رابنا نهاده است!همین اکنون،ایا سازمان ملل حریف خانه سازی غیر قانونی صهیونیستها میشود؟استاد،،،دنبال چه هستید؟چرا هرچند گاهی کلمات وافاضات فدوی بکار میبرید؟
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت نداری راحتی .... ماها از دست دولت میکشیم از دست دیوانه هم همینطور
منتقد
Iran, Islamic Republic of
سلام
خواهشا وقتي ميگيد مناظره،
اولا بگيد کجا برگزارش کرده (بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع))
ثانيا خب حرفاي طرف مقابلش رو هم بياريد که بدونيم چي گفته ديگه
درسایت دانشجو وسایت بیسج دانشجوئی بروید آنجا هست .
احسان
مثل تمام سخنانشان سرشار از طرح سئوال و نکته سنجی که اغلب یک طرفه بیان می شود.
خوبی ازادی این است که ما با نظریات واقعی افراد اشنا می شویم نه جنبه های ظاهری....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تو سازمان خلل را قبول داری ما سازمان خلل را قبول نداریم.....
سازمان ملل
اگه سازمان ملل...به رسمیت بشناسه.....
زیبا کلام یک جورایی مثل بابای من حرف میزنه.
بابام ،چپ میره راست میره رضاخان رضاخان میکنه. یکی نیست به بابام بگه چه خیری از رضاخان دیدی؟! تو که دوره اون نبودی و اونو ندیدی؟!
این جور آدمها تو دوره گذشته شون موندن.در واقع درجا میزنن.چیزی هم که نمیشه بهشون گفت. سنی ازشون گذشته.باید تحمل کرد.همین.
خدا پدرتونو براتون حفظ كنه. لااقل تريبون ندارن. ولي اين زيباكلام استاد دانشگاهه! و تريبون و كلاس درس داره. نميشه ولش كرد!
Iran, Islamic Republic of
هرکس اسراییل را به رسمیت بشناسد شریک تمام جنایات و وحشی گری های صهیونیست جهنی است.
بسيجي جانباز گمنام
ضرب‌المثل معروفي مي‌گه به كچل مي‌گن زلفعلي، به كور مي‌گن عين‌الله، و... حالا ثابت شده واقعاً ضربالمثل درستي است چون به آدم....گو" ميگن "زيباكلام"... مرگ بر اسراييل و طرفدارانش
آفرین گل گفتی اسمش برعکس فکرش وعملش هست .
علی
....، آهای زیبا کلام شما کی هستید که جای را به رسمیت بشناسید شما....
Iran, Islamic Republic of
بیچاره جوگیر شده یه چیزی گفته ! جدی نگیریدش !
محمدرضاازتبریز
...دواقعاازقدیم خوب گفته اندکه اسم کچل وزلف ........میگذارند
بهبهب آقا زیبا!
Iran, Islamic Republic of
اين...استاد دانشگاه هم هست. اگر فاتحه انقلابرا
خوانده ايم كه خوانده ايم بگوييد...
Iran, Islamic Republic of
سلام
از مغز ... همان برون....
یک هموطن
Iran, Islamic Republic of
1- متاسفم براتون که نه در گفتارتان صادق بودید و نه کلامتان زیبا بود
2- شما از آزادی برای بیانتان سوء استفاده می کنید که شرایطش را حکومت اسلامی فراهم کرده وگرنه خودتان خیلی خوب می‌دانید که در حکومت پلیسی و دیکتاتوری رژیم گذشته که اتفاقا اسرائیل را هم به رسمیت می شناخت جرات بیان آزاد را نداشتید. الان هم تصور کردید شرایط کنونی به گونه ای است که بتوانید ماهیت درونی خود را آشکار سازید. ولی این را بدانید که این انقلاب با قطره قطره خون هزاران هزار شهید جان گرفته و انشا الله به دست حضرت بقیه الله سپرده خواهد شد
3- شما چطور اسرائیل طرفدار همجنس بازی و شیطان پرستی را به رسمیت می شناسید و قانونی می دانید در حالی که خود او برای خودش مرز قانونی قائل نیست و هر روز با تخریب خانه های مسلمین و مظلومین با شهرک سازی و اشغال اراضی دائما منطقه اشغالی خود را توسعه می دهد؟ مگر نه اینکه هر کشور رسمی دارای حد و حدود قانونی مشخصی است؟ حال شما بفرمائید که دقیقا مرزهای قانونی اسرائیل مورد تائید شما کجاست؟ به فرمایش شهید مطهری، هر کسی را باید از دوستانش شناخت پس لابد شما هم که گرایش به آن سمت دارید افکارتان نیز هم سو با آنان و مورد تائید آنان می باشد
4- شما چگونه مبنای ایدئولوژیک دست ساز مارکسیسم را که حاصل افکار پوچ عدده ای بی دین بوده را با دین بر حق اسلام مقایسه می کنید و می گوئید” آنچه که در شوروی اتفاق افتاد در جمهوری اسلامی نیز اتفاق خواهد افتاد" چون شوروی حکومتی بر مبنای ایدئولوژیک بود و ایران نیز حکومتی ایدئولوژیکی است! آیا شما به خدا و پیامبر و قرآن ایمان و اعتقاد دارید؟ لابد اگر فردا امام زمان ظهور کند و حکومت اسلامی را بر پایه اسلام اداره کند باز شما ساز مخالفت با حکومت بر پایه ایدئولوژی اسلامی خواهید زد؟
5- شما چگونه حکومت لائیک ترکیه را برتر از حکومت اسلامی ایران می دانید در حالی که کاملا مطیع غرب و آمریکا می باشد؟ آیا کشور سوریه رسمیت قانونی نداشت که اینچنین ترکیه کانون تجمع تروریستها شده بود و نقطه آغازین شرارتها بر علیه ملت محاصره شده و مظلوم سوریه گردیده بود؟ شما که خود را متولی به رسمیت شناختن حکومت ها می دانید چرا آن وقت صدایتان بر نیامد که سوریه کشوری قانونی، رسمی و مستقل است و خود ملت سوریه باید سرنوشت خود را تعیین کنند نه ترکیه و عربستان و اسرائیل و آمریکا و ...
6- شما می گوئید چون سازمان ملل اسرائیل را به رسمیت شناخته پس شما هم تابع سازمان ملل هستید! حال من از شما سوال می کنم که آیا تا کنون سازمان ملل جز تامین منافع آمریکا و ایادیش، منافع کدام ملت مظلومی را تامین کرده؟ آیا ملت غزه، از نظر سازمان ملل ملت حساب نمی شوند که سالیان سال است توسط اسرائیل و آمریکا در محاصره هستند و از ابتدائی ترین حقوق اولیه زندگی محروم هستند؟ آیا سازمان ملل ملت های مسلمان بحرین، افغانستان، عراق را نمی بیند که با تروریستهای آمریکایی و اسرائیلی هر روز قتل و غارت می گردند؟ چگونه سازمان ملل مورد تائید شماست که هر گونه تصمیمگیری آن تا کنون بر مبنای حق وتوی آمریکا تعیین گردیده و عاجز از آن بوده که حتی یک بار بر علیه زیاده خواهی های این شیطان پرستان و همجنس بازان قد علم کند و ابراز وجود کند؟
7- شما که با حکومت بر مبنای ایدئولوژیک اسلامی مخالف هستید و اسرائیل را هم به رسمیت می شناسید آیا در گذشته مطابق تفکر شما رژیمی غیر دیدنی و دوست اسرائیل و به رسمیت شناسنده اسرائیل در این کشور حاکم نبود، حال اگر ذره ای صداقت در وجودتان یافت می شود بگوئید که آیا امروز ایرانی قدرتمند و تاثیر گدار در منطقه هست یا آن زمان که مطیع آمریکا بود؟
8- امام راحل چون پیش بینی نفوذ افرادی چون شما را از ابتدا کرده بود فرمود جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر. و همچنین آن عزیزتر از جان فرمودند که حکومت جعلی اسرائیل یک غده سرطانی است که هر چه زودتر باید از بین برود که انشاء الله نیز همینطور خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
زیبا کلام خدا عاقبتت رو ختم به خیر کنه
مهران
United States
برای آقای زیباکلام متاسفم
حسینی
ای صادق نا صادق زیبا تو سخن گفتی

شادان تو نمودی ما کاذب تو سخن گفتی

رو شد همه مکر تو زیبا چه سخن گفتی

جوک ها تو بگفتی خوب صادق نه سخن گفتی

دم زیبا کلام گرم که فضای شادی را ایجاد کرد!!!
علی
شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
شما همیشه اینجور زیبا حرف میزنین !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه بعضی وقت ها زیبا تر هم حرف میزنه
ایران در طول تاریخ هر چه کشیده از دست افراد خود کم بین ، ترسو و وطن فروش بوده
علي
Iran, Islamic Republic of
صادق و زيبا در كلام
mohsen
اگر کل دنیا این رژیم رو به رسمیت بشناسن من شخصا به رسمیت نمیشناسم
اگه به دزد خونه همسایه سلام کنی فردا خونه خودت رو هم میزنه.
در ضمن من نه ادم خیلی مذهبی هستم نه خیلی ملی گرا یه ادم معمولی هستم.حتی اختصاص نام هم برای این رژیم اشتباهه بهترین نام همون رژیم غاصب هستش
آقا محسن اولین شرط مسلمانی استکبار ستیزی است که در شما وجود دارد.
اولین شعار اسلام لا اله الا الله است یعنی تا نفی استکبار نکنی موحد بودن امکان نداره.
پس خودت رو کوچک نبین.
علی - تبریز
متاسفم برات دکتر... . چون سازمان ملل یک کشور متجاوز را قبول کرده پس ماهم قبول کنیم که متجاوز ودزد صاحب حق است . اگر دزدی خانه شما زد وشکایت شما پیش قاضی جواب نداد شما قبول می کنید دیگر حق با قاضی است چون قاضی , بعلت رشوه با دزد مدارا کرد.؟؟
متاسفم با اونمدرک ت....؟؟؟؟
برای اینکه بفهمه چی گفته باید با نیروی انتظامی هماهنگ کنیم بعد در حضور این عزیزان از دیوار خونش بریم بالا
....
نگاه
ای بابا یکی جلو این بابارا بگیره که عشق جلب
توجه اش داره کار دستش میده ،ایشان به آخر خط رسیده می ترسم فردا ادعا کنه که خود ایشان ماکس وبره پسر خاله ناپلئون.
نرگس مهدوی
ایشان احتمالا فراموش کرده اند اسرائیل غده سرطانی است. حرفهاشو جدی نگیرید. واسه سرگرم کردن ما گفتن
فقط کلی خندیدیم!!!!!!!!!
تق افسادطلبان داره درمیاد.
.....
خدا شفاش بده
....
اين ديگه چه آدميه....
....
امین
به نظرم حرفایی که این آقا میزنه دیگه اختلاف سلیقه و دیدگاه و این حرفا دیگه نیست. این آقا منحفرفه بخصوص که میگه رژیم جنایت کار صهیونیستی رو به رسمیت میشناسه.
....
اگر بویی از اسلام و انقلاب اسلامی به این آقای استاد دانشگاه رسیده بود این حرف هارو نمی زد
مریم
واقعا برای اقای زیبا کلام متاسفم و بیشتر از اون برای خودم که د رجامعه ای هستم که امثال زیبا کلام می شوند استاد من و امثال من جوان...
مهدی ابراهیمی
....باید به امثال آقای زیبا کلام افتخار کنیم که انتقاد می کنند.قدردان آنها باشیم.چون آنها دقیقا خواسته های غربی را برگردان می کنند.
اینکه فرمودید حرف غربی ها رو برگردان می کند درست ولی متوجه نشدم چرا باید به امثال زیباکلام افتخار کنیم؟!
بشنوس به درک
شهید آوینی می گفت هر کس توی زندگی یه دهه داره که باید انتخاب کنه حسینی هست یا یزیدی
مبارک تون باشه آقای زیبا کلام شما انتخاب تون رو کردی!
از ایران برو
ما نه اسرائیل و نو تو را به رسمیت نمی شناسیم
لطفا از ایران ما برو بیرون
خاک این سرزمین به خون جوانان شهید با گلوله های آمریکایی و اسرائیلی گلگون است
از ایران برو بیرون
برو همون جایی که تو اونا رو به رسمیت می شناسی و اونا امثال تو رو
ما روی خون مظلومان عالم پا نمیزاریم و قداست بیت المقدس را قربانی حماقت ها نمی کنیم
از ایران برو بیرون
دعا می کنم با شارون محشور بشی
خیلی احساسی حرف میزنه. رفته زاهدان احساساتی شده.....
این یارو فکر کنم قبل از مراسم ... بوده!!!!!!!!!!!!
زباد ...سخن نگو
امیر
Iran, Islamic Republic of
به کی قسم بخورم که همین حرف هایی که این بابا زده نشون میده ما فرسنگ ها از خط مقدم آزادی و دموکراسی دنیا هم جلوتریم .
Sweden
اهای.... شما رو حتی دختر خودت و برادر خودت هم به رسمیت نمیشناسند! ....
دقیقا همین طور است
تو ... می کنی
علی
زین پس به جای واژه نامانوس زیباکلام بفرمایید ... کلام.تو تک تک حرفاش عقده و حقارت موج میزنه.....
حرف بد ممنوع علی آقا
هر چند که این آدم خسر الدنیا و الآخره است
نه دنیا دارد و نه آخرت
ولی آدم مکتبی حرف بد نمیزنه
1-این جمله پیامبر که می فرماید اگر مسلمانی کمک خواست باید به او کمک کردو این را بارها از شهید مطهری شنیده ایم با این تفاسیر چه می شود .
2-این که امام می فرمود اسراییل باید از بین برود چه می شود
3- این آقا در این کشور اینگونه گستاخانه دهان باز کرده و نمی فهمد چه می گوید والله ما هم تحصیلکرده هستیم ولی با این افکار موافق نیستیم چون باید پاسخگوی خون شهدایی مانند متوسلیان باشیم
علیپور
افتخار ما به ایرانی بودن است . با تاریخ و تمدن.
....
....بحث رو کم کنی نیست
حمید
آقای زیبا کلام ما که سالهاست میدانیم شما نه تنها اسرائیل را به رسمیت می شناسید بلکه بزرگان شما سالهاست تحت فرماندهی اسرائیل و به عنوان پایگاه داخلی او با جمهوری اسلامی در حال مبارزه هستید .
احسنت به بصیرت شما
حال و روز شیعیان عراق رو هم که میبینی هر روز ترور هر روز انفجار آقای زیبا کلام اگه شیعیات عراق قدرتش رو داشتند لحظه ای درنگ نمی کردند......
بعد این عبدالله گنجی جوابشو داده یا نه ؟؟
سکوت کنی بهتره اقای زیباکلام
محمد
برو اول ببین کسی خودتو به رسمیت می شناسه بد بگو من اسراییل به رسمیت می شناسم.
Iran, Islamic Republic of
زيباكلام-اسراييل پيوندتان مبارك
تو فکر می کنی اسرائیل یه آدمی مثل زیباکلام رو قبول می کنه؟!
ازش استفاده می کنن تاریخ مصرفش که تمام شد میندازنش دور.
از یاسر عرفات که براشون مهم تر نیست.
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
قدیما آخر درسهای کتاب انگیسی یک جوک بی مزه مینوشتند و دانش آموزان نمیدانستند چکار کنند:
به نویسنده بخندند؟؟؟!!!
به بی مزگی جوک بخندند؟؟!!!
گریه کنند؟؟؟!!!
یا....
حالا حکایت این آقای نمیدونم چی چی کلام...
هدايتى
اى نامرد لامذهب....
من تعجب میکنم چرا سایت جهان نیوز چرندیان این یارو رو تو سایتش می نویسه!
چه تفاوتی بین این یارو و سلطنت طلبها وجود داره!
چرا دادگاهیش نمیکنن؟
باید کاملا شناخته بشه
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
به اقای زیباکلام پیشنهاد می کنم هرچه زودتر تمامی کامنت های خبرشونو بخونن
....خجالت کشیدیم
اون اینقدر سرخوشه که حالیش نمی شه،
توی عالم شیدایی خودش شده منجی ما مردم نا آگاه!!!
توکلی
این آقا با همه ادعاهاش چقدر با امام بیگانه س... استکبارستیزی امام را از سال 1342 بچه مدرسه ایهای ما هم لمس کردند اما این آقا مثل دوستانش مطلب به این وضوح را کتمان میکنه... حب دنیا چه ها که نمیکنه!
امین الاسلام
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم برای چه کسی باید متاسف باشیم
برای جناب آقای ...کلام ( من هیچ زیبایی در کلامش نمیبینم) با این نظریات شاذ و کمیاب
یا برای مسولین قضایی با این کم توجهی نسبت به یک مجرم
یا برای خوانندگان محترم که باید ... این آقای ... را تحمل کنند
یا برای موافقان این آقای ... که از سر همراهی با ایشون و ظاهرا شاد کردن دلش و یا شاد کردن دل خودشون منفی داده اند
یا برای مسولین دانشگاه تهران که تا بحال ایشونو تحمل کرده اند شایدم با افاضات آقای...موافقند و ما خبر نداریم؟؟!!
یا برای دانشجویان ایشون که ...
یا برای سازمان های جاسوسی غربی که به.... مثل ایشون دل بسته اند
یا برای....
......
سلام/ به طور کلی صادق زیبا کلام آدم نرمالی نیست و هیچ وقت رو حرفاش نمی شه حساب کرد، بنابراین خودتون رو ناراحت نکنید.
اینم دیگه از بدبختی و درماندگی این هاست که به دامن امثال زیباکلام متوسل شده اند.
علیپور
افتخار ما به ایرانی بودن است . با تاریخ و تمدن.
...
افتخار ایران از ابتدا به درایت و حکمت مردمش بوده، ...
محمد غیاثی
گویا آقای زیبا کلام مشاعرش را از دس داده است .....
اسراییل چی تورو آدم حساب میکنه یا نه فقط ازت سواری میگیره؟!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به بعضی ها باشه می گن زیباکلام مچکریم!
زیبا کلام مچکریم....
.
..... نابود باد اسرائیل
حسین
مرگ بر اسرائیل و اسرائیلیان
محمد هادی
وقتی به حرفها ی زیبا کلام نگاه میکنم بجز خود باختگی وغرب زدگی چیزی نمبینم علی رغم اسمش هیچ زیبایی درکلامش نمی بینم
بصیر
چقدر جالبه !!!!! یهودیهای با غیرت و آزاده دنیا خودشون اسرائییل را به رسمیت نمیشناسن بعد آقای زیبا کلام اسرایییل را به رسمیت میشناسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی آقای زیبا کلام نظرت در باره همجنسگرایی چیه ؟؟؟ آخه خیلی از کشورهای غربی این کار را به رسمیت شناختن و به همجنسگراها حتی سند ازدواج میدن پس حتما شما هم به رسمیت میشناسی دیگه چون چندتا کشور غربی به رسمیت شناختن !!!!
Canada
احسنت بر شجاعت و درک صحیحت
Iran, Islamic Republic of
هر چی بیشتر بهش اهمیت بدیم از این حرفا بیشتر می زنه
Iran, Islamic Republic of
تو هم آدمی که به رسمیت بشناسی یا نه؟ کسی از تو نظر خواست؟ اینا می خوان خودشونو مطح کنن به هر قیمت
Iran, Islamic Republic of
زیباکلام دقت کن!مودب باش
به نظر من به نظراتش اهمیت ندیم خیلی بهتره
علیرضا
ایشان کمبود شخصیت دارند.هر چند وقت یکبار یک چیزی باید بگویند.وگرنه مریض می شوند از طرفی اربابانش نیز از او دلخور می شن می گین نه چند هفته دیگر یک حرف جدیدی که تو هیچ بقالی پیدا نمی شود از ایشان می شنویم باور کنید.خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند
این بچه ماموریت دارد از طرف ..... اصلاح طلبان را خراب کند شخصیتی دویست گانه دارد
shahram
United States
با سلام من سعی کردم هم متن وهم اکثر پاسخ ها را بخوانم ....
زینب....
Iran, Islamic Republic of
لقمه .....
Iran, Islamic Republic of
به نظرتون اسراییل غاصبه یا روسها که سالها پیش قسمتهای زیادی از خاک شمال کشورمون رو به زور غصب واشغال کردن وهنوز هم اشغالگر هستن؟؟؟؟!!!
التماس تفکر!!!