پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

رئیس جدید ائتلاف مخالفان سوری کیست؟

چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 369547
شب گذشته ائتلاف موسوم به مخالفان سوری احمد الجربا را کنار زدند و هادی البحره را جانشین وی کردند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه العربیه، هادی البحره اواخر شب گذشته جانشین احمد الجربا شد و ریاست ائتلاف موسوم به مخالفان سوری را بر عهده گرفت. وی در رقابت با موفق نیربه توانست ۶۲ رای مخالفان سوری را به دست آورد در حالی که رقیب وی موفق نیربه۴۱ رای را به دست آورد.در این جلسه عبدالحکیم بشار به عنوان معاون وی انتخاب شد.

هادی البحره کیست؟
هادی البحره که به ریاست ائتلاف مخالفان سوری انتخاب شده است متولد سال ۱۹۵۹ دمشق است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه ویچتا آمریکاست و بیشتر زندگی حرفه ای خود را در عربستان سعودی گذرانده است و مناصب زیادی در بیمارستان ها و موسسات تجاری داشته است. البحره در فاصله سال های ۱۹۸۳-۱۹۸۷ به عنوان مدیر اجرایی بیمارستان های "عرفان" و "باقدو" درجده مشغول فعالیت بوده است و سپس مدیر اجرایی شرکت افق توسعه تجاری در فاصله ۱۹۸۷-۲۰۰۳ و سپس مدیر کل شرکت افق جهانی۲۰۰۴-۲۰۰۵ و از سال ۲۰۰۵ تاکنون مدیر اجرایی شرکت تکنو میدیا است.

توان تکلم و نگارش به زبان انگلیسی را دارد و همچنین تجربه قوی در علوم ارتباطات و تکنولوژی مربوط به تولیدات رسانه ای و برگزار ی همایش ها و ترجمه دارد.

وی به عنوان گفتگو کننده ارشد مخالفان سوری شناخته می شود توجه چندانی به آنچه انقلاب سوریه نامیده می شد نداشت و با توسعه ائتلاف مخالفان و ورود گروه میشل کیلو با حمایت سعودی ها هادی البحره نیز وارد ائتلاف شد یعنی دو سال پس از حوادث سوریه.وی از گروه سکولارها میشل کیلو است. وی رجل سیاسی نیست و به درخواست آمریکا و سعودی ها به عنوان گفتگو کننده ارشد مخالفان سوری انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *