جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 389149
خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی کوچک را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون، علیرضا صمیمی (ملی حفاری خوزستان) سپهر محمدی (گیتی پسند اصفهان) فرهاد توکلی (فرش آرا خراسان رضوی) میثم خیام (فردوسی خراسان رضوی) محمد شجری (شهرداری ساوه) علیرضا وفایی (ماهان تندیس قم) بهروز جعفری و وحید شفیعی (دبیری تبریز) مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور (گیتی پسند اصفهان) محمدرضا سنگ سفیدی و حمید احمدی (تاسیسات دریایی تهران) مرتضی عزتی و سعید مومنی (مس سونگون) اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو هستند.

تیم ملی فوتسال ایران اردوی دو روزه ای پیش از سفر به برزیل برگزار خواهد کرد که بر همین اساس، ملی پوشان دعوت شده باید ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۴ آبانماه در کمپ تیم های ملی حضور داشته باشند.

پس از این اردو و پیش از اعزام ملی پوشان به برزیل ۲بازیکن (در روز پنجشنبه ۱۵ آبانماه) با نظر کادرفنی از لیست ملی پوشان اعزامی خط می خورد و تیم ملی فوتسال کشورمان ساعت ۴ بامداد روز جمعه ۱۶ آبانماه تهران را به مقصد برزیل ترک می کند.

همچنین علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی دو بازیکن حاضر در لیگ روسیه بطور مستقیم به ملی پوشان در سائوپائولو ملحق خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *