پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱۲

روحانی در دیدار حزب اصلاح‌طلب: به ما زمان بدهید

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 409641
رئیس جمهور گفت: دولت هیچ عهدی را فراموش نکرده است و حتماً به عهد و پیمان خود وفادار خواهد بود ولی باید فرصت و زمان لازم داده شود.
روحانی در دیدار حزب اصلاح‌طلب: به ما زمان بدهید
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه در دیدار دبیر کل و اعضای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با اشاره به مشکلاتی که کشور با آن مواجه است، اظهار داشت: کشورمان به خاطر توطئه‌های دشمنان و بعضاً برخی بی‌تدبیری‌ها ضربه‌های زیادی متحمل شد بنابراین رفع مشکلات و فراهم شدن شرایط برای ایجاد تحرک مطلوب در کشور نیازمند زمان و همکاری است.

وی با تأکید بر اینکه امروز امیدمان به بهبود شرایط کشور بسیار بیشتر از روزی است که دولت یازدهم شروع به کار کرد، گفت: گام‌های مهمی که در ۱۸ ماه گذشته در بخش‌های مختلف به ویژه بخش اقتصاد و در زمینه کنترل تورم و رشد و توسعه برداشته شده، فراتر از تصور است البته تا رسیدن به نقطه مطلوب و نهایی فاصله داریم.

رئیس جمهور به اقدامات دولت در زمینه بهداشت و سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام بزرگ که مورد تحسین و حتی تعجب مقامات برخی کشورها قرار گرفته، در حالی انجام شده که در شرایط تحریم قرار داریم.

وی اساتید و علمای جلسه را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما اساتید و بزرگان می‌توانید با قرار دادن نتایج تحقیقات و پژوهش‌های علمی خود در اختیار دولت‌، به دولت در زمینه‌های مختلف کمک کنید.

روحانی افتخار خود را فرزند حوزه بودن دانست و اظهار داشت: دولت خود را نیازمند ارتباط نزدیک‌تر با بزرگان و فضلای حوزه می‌داند و بر این باور است که برقراری این ارتباط می‌تواند مسیر حرکت دولت را تصحیح و پرشتاب کند.

وی بر لزوم وحدت و اتحاد در شرایط کنونی و در سراسر کشور تأکید کرد و گفت: نمی‌توان با انشقاق و اختلاف مسایل را حل و فصل کرد.

رئیس جمهور با تأکید بر پایبندی دولت به شعارها و عهد و پیمان خود با مردم تصریح کرد: دولت هیچ عهدی را فراموش نکرده است و حتماً به عهد و پیمان خود وفادار خواهد بود ولی باید فرصت و زمان لازم داده شود. ضمن اینکه همه باید کمک و یاری کنند تا بار مسئولیتی که بر دوش دولت قرار دارد به مقصد برسد.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین موسوی تبریزی دبیر کل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با اظهار خرسندی از دیدار با رئیس جمهور، گزارشی را از فعالیت‌ها و برنامه‌های مجمع ارایه کرد و دیدگاه‌ها و نظرات مجمع را با دکتر روحانی در میان گذاشت.

ارتباط نزدیک‌تر دولت با حوزه علمیه و مراجع و بزرگان، حساسیت نسبت به مشکلات اقتصادی، توجه به همه اصول قانون اساسی و توجه به کرامت مردم از جمله نکاتی بود که توسط دبیر کل مجمع محققین و مدرسین حوزه بر آنها تأکید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حجت
آقای رئیس جمهور محققان و دانشمندان حوزوی نتایج تحقیقات خویش به منزل شما بیاورند یا آقای معاون اول،‌ در صورتی که ایشان نبودند،‌ به کجا ببرند،‌ هر چند وقت یکبار یک شعاری از سوی مسئولین داده می شود و بعد هیچ!
این همه تحقیقات و تولیدات در زمینه های اقتصادی و فرهنگی وجود دارد دولت گوشش شنوا نیست، بعد این حرف زدنها معنایش چیست!
خود شما بگویید!؟
فرهنگ جامعه را شما بفرمایید،‌ مسائل بدیهی که سابقه صدها سال تحقیق در حوزه علمیه دارد،‌ این وزارت ارشاد غیر اسلامی زیر سوال می برد چه برسد به اینکه اصلا جهت و سیر برنامه های وزارت ارشاد اصلا معلوم نیست به کدام سمت،‌ به سمت نهادینه کردن فرهنگ حیا یا مقابل آن،‌به سمت نهادیه کردن فرهنگ راستگویی و وجدان کاری یا مقابل آن،‌ به سمت بالا بردن فرهنگ صبر و تلاش یا مقابل آن و .... .
لازم نیست جواب بدهید که از موسیقی و فیلم و تئاترتان و آدمهای آن کاملا مشخص است.
نیروانا
خداوند مهربان و رحیم به همه ما کمک کند که به وظیفه و مسئولیتی که در قبال جامعه داریم عمل کنیم و مورد رضای خدا واقع شود اعمالمان
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
مردم نجیبانه به روحانی رأی دادند و غریبانه پای او ایستاده‌اند. با امید به فردایی بهتر
روحانی مچکریم
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
خداوند کسی را وامدار و مدیون هیچ جناح و حزب و دار و دسته ای قرار ندهد که در غیر این صورت آدم فراموش می کند که خود روزگاری گفته بود من فرزند خانه ملت هستم و بعد نتواند یک مسئول را برای وزارتخانه حساس و تقریبا جوان کشور معرفی کند وبشود آن من بکش تو بکشی که شده بود گره کور ...
من که دیگه رسما نا امید شدم
شما خیلی وقته دلواپسی
باش تا اموراتت بگذرد. ما مردم تا نعمت ولایت را داریم امید داریم. ناامید شیطان است.
مجتبی
ان شاالله مجلس بعدی هم انقلابیست ووعده ی های سراب را نقش بر اب می کند
کاظم
اقاى روحانى طبق گفته هاى شما ما خيلى خوشبختيم فقط خواهشا کمى ارام تر صحبت کنيد تا از خواب نپريم واين رويا خراب نشود
يوسف
واقعا به اين دولت بايد فرصت داد تا تمام زحمات كشيده شده در كذشته را كه با عث سرافرازي ايران شده بود بر چيند وكشور را از پيشرفت علم وتكنولوژي عقب نگه دارد چون ميخواهد با كدخدا تعامل داشته باشد
من نه تنها نلاميد شده ام بلكع وضعيت را خيلي خطرناك برلي مردم عادي ميبينم ، چونكه سيستم مافيا خيزي مجددا بعد از 5-6 سالي كه باهزينه نسبتا زيادي رو به خاموشي بود فعال شده است و پارتي بازي و فاميل سالاري و تبعيض در شركاهاي دولتي بيداد ميكند. در مجموعه 500 نفري ما همه مبهوت شده اند از اعتدال فاميلي!!! بكارگيري مديران آفت زده و پرونده دار بسيار زياد است در صنعت