پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵

کری هنرمندان سرخابی بعد بازی +عکس

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 392848
برد پرسپولیس در برابر رقیبش استقلال بازتاب گسترده ای در بین هنرمندان داشت. تعدادی از بازیگران سینما و مجریان تلویزیون با انتشار پیام های متنوع نسبت به این بازی واکنش نشان دادند.
به گزارش جهان به نقل از جام جم سیما، گفتنی است پرسپولیس در داربی ۷۹ تهران از شکست پیروزی ساخت. محمد نوری و امید عالیشاه با گل‌های خود سرخ‌پوشان پایتخت را در نبرد سنتی با آبی‌ها برنده از میدان بیرون فرستادند.

پرسپولیس تهران آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر چهاردهم را با برد ۲ بر یک برابر استقلال به پایان رساند. این برد در حالی برای سرخ‌پوشان رقم خورد که آن‌ها در نیمه نخست با گل سجاد شهباززاده بازنده به رختکن رفته بودند. اما گل‌های محمد نوری و امید عالیشاه شاگردان حمید درخشان را با برد به تعطیلات نیم‌فصل فرستاد.

در ادامه مطلب یادداشت های تعدادی از بازیگران که پس از پایان مسابقه منتشر شده از نظرتان می‌گذرد.




پژمان بازغی: مرسی.مرسی از بچه ها که بعد از مدتها با غیرت بازی کردن.

مهراب قاسم خانی: الهی بمیرم که وقتی گل اول رو زدین خوشحال شدین؛ کل کل آزاد است ولی هر کی حرف زشت بزنه بلاک میشه... با این تفاوت که پرسپولیسی ها رو با تاسف بلاک میکنم، استقلالی ها رو با رضایت.

حامد تهرانی: ما عادت کردیم ١٠نفره ببریم ماشالا خستته نباشید به استقلال که واقعا خوب بازی کرد.

کامبیز دیرباز: واویلا واویلا بزن ده نفره.

آزاده نامداری: باختیم...اما استقلال ذاتا سرور پرسپولیسه..بهتون تبریک میگم که تیم بزرگی مث ما رو بردین...

تینا آخوند تبار: اصلا مثل روز واسم روشن بود پرسپولیس می‌بره❤ استقلالیا در چه وضعیتی به سر می‌برن؟ناراحت نباشین وقت زیاده حالا؛ کل کل آزاده بچه ها ولی اگه بی ادبی کنید بلاک می‌کنم اگر چه این کارو دوست ندارم ولی بعضی وقتا مجبورم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *