جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دربی را ساعت 14:30 یا 15 برگزار می‌کنیم

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب: 372543
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دربی استقلال و پرسپولیس روز جمعه و در ساعت 14و 30 یا 15 برگزار می‌شود.
به گزارش جهان، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ساعت دربی ۷۹ گفت: قصد داریم همه بازی‌ها را به جز دربی در روز پنجشنبه برگزار کنیم و بازی دربی را روز جمعه در ساعت ۱۴ و ۳۰ یا ۱۵ برگزار کنیم تا بتوانیم بهترین سرویس‌دهی را برای هواداران فوتبال داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت راه‌آهن برای حضور در لیگ برتر خاطرنشان کرد: به ما گفتند تا سه‌شنبه هفته جاری همه چیز مشخص می‌شود، البته فجرسپاسی آمادگی حضور در لیگ برتر را ندارد و طبق قانون AFC تیمی که از لیگ برتر اوت می‌شود نمی‌توان از لیگ‌های دیگر تیم آورد و باید تیم‌هایی که سقوط کرده‌اند، به لیگ بازگردانده شوند اما امیدوارم طرفین همکاری کنند چرا که راه‌آهن بازیکن گرفته و قرارداد بسته اما به هر حال قانون باید اجرا شود.

بهروان درباره ورزشگاه خانگی پیکان هم ادامه داد: بازی‌های پیکان در ورزشگاه دستجردی برگزار می‌شود اما دیدارهای این تیم با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی انجام خواهد شد. البته باید بگویم که ورزشگاه قلعه‌حسن‌خان آمادگی میزبانی ندارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان درباره ورزشگاه خانگی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ورزشگاه آنها آماده است اما باز هم باید از این ورزشگاه دیدن کنیم همانطور که ۶ بار قبل این کار را انجام دادیم و اگر استانداردهای لازم در این ورزشگاه رعایت شود، این حق طبیعی مسجدسلیمان است که میزبان بازی‌های تیم شهرش باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *