جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برنامه سری داعش برای پایان‌دادن به‌جهان

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 436047
یک منبع پاکستانی وابسته به طالبان سندی را در اختیار رسانه های آمریکا قرار داده است که از احتمال حمله داعش به هند خبر می دهد. در این سند آمده داعش در تلاش است با حمله به هند، آمریکا را به یک جنگ تمام عیار وادار کند؛ جنگی که پایان جهان را رقم خواهد زد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، این سند نشان می دهد گروه تروریستی داعش از طالبان پاکستان، افغانستان و القاعده خواسته است با پیوستن به این گروه تروریستی، یک خلافت مشترک تشکیل دهند. گروه تروریستی داعش قصد دارد با تشکیل ائتلافی از گروه های تروریستی، تمام جهان را تصرف کند.

در سند مذکور قید شده مقدمات حمله به هند در حال آماده سازی است. رهبران گروه تروریستی داعش امیدوارند این جنگ زمینه ساز جنگ با آمریکا شود.

در ادامه این سند آمده است حتی اگر آمریکا با تمامی متحدان خود قصد حمله به داعش داشته باشد، جامعه جهانی علیه آمریکا متحد خواهد شد. این صف آرایی ها در نهایت به یک جنگ پایانی منجر خواهد شد.

در بخش دیگری از این سند به این نکته اشاره شده که گروه تروریستی داعش قصد دارد به سربازان آمریکایی مستقر در افغانستان حمله کند، دیپلمات های آمریکایی را به قتل برساند و به مقامات پاکستانی نیز حمله کند. مقامات اطلاعاتی آمریکا با بررسی این سند از موثق بودن آن خبر دادند.

طبق گزارش میل آنلاین، نیروهای امنیتی هند مانع از پیوستن ۲۵ شهروند این کشور به داعش شده اند. این افراد تحت تعلیمات افراطی داعش بوده اند. وزیر دفاع هند ژوئن (تیر) مدعی شده بود گروه تروریستی داعش توان خرید یک سلاح هسته ای را از پاکستان دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *