سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
فارس، آذربایجان شرقی و قزوین 3 تیم برتر مسابقات

برگزاری مسابقات کونگ فو انتخابی بانوان

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 436344
مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان به میزبانی استان کردستان برگزار گردید
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی مسابقات انتخاباتی تیم ملی بانوان رده سنی بزرگسالان روش نیمه آزاد به میزبانی استان کردستان ( سنندج) ۸ و ۹ مرداد ماه۹۴ برگزار گردید.

در این مسابقات از سراسر ایران شرکت داشتند و رقابت نزدیکی در این مسابقات داشته ، در مراسم افتتاحیه این مسابقات نایب رئیس فدراسیون آقای محسن محمد باقرزاده و آقای جولائی مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان کردستان و جناب آقای میمنت آبادی رئیس هیئت استان کردستان و سرکار خانم شهریاری نایب رئیس بانوان فدراسیون حضور داشتند این مراسم پس از خیر مقدم گویی آقای میمنت آبادی آغاز گردید در روز جمعه طی مراسمی اختتامیه مسابقات اعلام و تیم استان فارس با کسب ۳ مدال طلا ۳ نقره و ۱ برنز موفق به کسب مقام اول تیمی و استان آذربایجان شرقی ا کسب ۳ مدال طلا ۱ نقره و ۱ برنز مقام دوم تیمی و استان قزوین با ۲ مدال طلا ۱ نقره و ۱ برنز به کسب مقام سوم تیمی نائل گردیدند و تیم اخلاق این دوره از مسابقات تیم میزبان اعلام گردید.

رقابت های بزرگسالان کونگ فو بانوان قهرمانی کشور طی روز های ۸ و ۹ مرداد ماه به میزبانی شهرستان سنندج برگزار گردید و استان فارس در جایگاه نخست قرار گرفت.
استان های آذربایجان شرقی و قزوین به ترتیب عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت ها را بدست آوردند.
بر اساس این گزارش ، ۳۰۰ ورزشکار شرکت کننده از ۲۸ استان در مسابقات بزرگسالان کونگ فو بانوان قهرمانی کشور در ده وزن به رقابت پرداختند.
در بخش انفرادی در وزن ۴۸ کیلوگرم یلدا محمد پور از آذربایجان شرقی ، آرزو فتوح آبادی از فارس ، ساوه گراوندیان از اصفهان و سودابه فتح الهی از تهران الف مشترکاُ
۵۱ کیلوگرم : سمیه خان بابایی از قزوین ، الناز نریمانی از فارس ، مهسا اسدی از گلستان و مریم علوی از زنجان
۵۴ کیلوگرم : کژال بختیاری ایلام ، سحر علیزاده هرمزگان ، صبا کشاورزیان خراسان رضوی و فاطمه جوانبخش از اصفهان
۵۸ کیلوگرم : زهرا دهقان از فارس ، نازیلا پرنیان آذربایجان شرقی ، روشا محب علی از خراسان رضوی و فاطمه عبدالغدیری از اصفهان
۶۲ کیلوگرم : سحر نجاتی از فارس ، نگین رازی از کرمان ، زهرا علیزاده از آذربایجان شرقی و زهرا خلیفه از خراسان رضوی
۶۶ کیلوگرم : نسرین باشور از آذربایجان شرقی ، سمیه محمدپناه از اصفهان ، سمیه زند اقسایی از کرمان و سیده مبینا گلی پور از البرز
۷۱ کیلوگرم : انسیه یونسی از فارس ، عاطفه بانویی از خراسان رضوی ، سمیرا خرم از هرمزگان و ژینو امیری از کردستان الف
۷۷ کیلوگرم : صغری عباسلو از کرمان ، سمیه عبداللهی از فارس ، دلکش کرمی از کردستان الف و الهه محمدی از قزوین
۸۱ کیلوگرم : الهام اسفندیاری از قزوین ، آرزو سقایی از اصفهان ، فرشته پدیدار از فارس و محدثه حق پناه خراسان شمالی
۸۸ کیلوگرم : نسرین شفیعی از آذربایجان شرقی ، فیروزه پور قربان از قزوین ، الناز خرمی از البرز و سروه کاظمی از کردستان (ب) عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
گفتنی است نفرات برتر رقابت های بزرگسالان کونگ فو بانوان قهرمانی کشور از سوی کادر فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *