شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آقای قلعه‌نویی، جوانمردی‌ات کو؟

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 167497
تیم فوتبال راه آهن روز جمعه در یکی از آخرین دیدارهای رقابت‌های لیگ برتر در حالی که با نتیجه ۲ بر صفر از میهمان خود مس کرمان در ورزشگاه اکباتان عقب بود بازی را با نتیجه تساوی به پایان رساند تا در لیگ برتر ماندنی شود. حواشی این دیدار در زیر می آید:

* بازیکنان، مسئولان و کادر فنی تیم فوتبال راه آهن پس از پایان دیدار با مس کرمان به مناسبت بقا در رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه اکباتان تهران نماز شکر برپا کردند.

* هواداران تیم فوتبال راه آهن به امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان، انتقاد کردند و گفتند چرا در دیدار با سایپا با نفرات غیراصلی خود بازی کرده است. قلعه نویی دو سال قبل از مجید جلالی، سرمربی تیم فولاد خوزستان، به دلیل بازی جوانمردانه مقابل ذوب آهن که در نهایت به قهرمانی استقلال با مربیگری او انجامید تشکر کرده و جلالی را "مرد" خطاب کرده بود.

همچنین پرویز مظلومی سرمربی استقلال هم این کار امیر قلعه‌نویی را ناجوانمردانه دانسته که می‌توانید گفت‌وگوی سرمربی استقلال را اینجا بخوانید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *