جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۷
۱۶۸

چرا هاشمی آشکارا از این فتنه‌گر هتاک حمایت می‌کند؟ +عکس

پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 370798
این حمایت و دلجویی ویژه و بالانشینی خزعلی در محفل هاشمی بدون معنا و بی‌دلیل نیست. چرا آقای هاشمی‌رفسنجانی تا این اندازه آشکار و مشخص از فرد هتاک به آیت‌الله مهدوی‌کنی حمایت می‌کند؟
چرا هاشمی آشکارا از این فتنه‌گر هتاک حمایت می‌کند؟ +عکس
به گزارش جهان، وطن امروز نوشت:
آقای هاشمی‌رفسنجانی به صورت معناداری مهدی خزعلی را تفقد کرده است. یعنی این پیر سیاست به گونه‌ای با این نوباوه فتنه برخورد می‌کند که چندان عادی نمی‌نماید. زمانی که مهدی خزعلی به علت نوشته‌ای سخیف و موهن بازداشت شد، هاشمی‌رفسنجانی به او تلفن کرد و آنگونه که سایت مهدی خزعلی منتشر کرده از او خواست تا رسیدن به اهداف عالیه صبر کند. هاشمی بلافاصله پس از آزادی خزعلی، او را به کاخ مرمر برد و از او دلجویی کرد. او هنگامی که با خزعلی روبه‌رو شد از آزادی او ابراز خشنودی کرد. با خزعلی آنقدر راحت است که خوش و بش هم کردند و هاشمی به شوخی به او گفت: «چند روز صبر می‌کردی و بعد دوباره شروع می‌کردی. از دست عزرائیل فرار کردی و حالا در کاخ هستی!»

سه‌شنبه‌شب در مراسمی که هاشمی برای برخی اهالی رسانه و برخی سیاسیون وابسته و نزدیک به خود تدارک دیده بود، خزعلی را در بالای جمع نشاندند تا نشان بدهند جایگاه مهدی خزعلی هتاک نزد هاشمی رفسنجانی تا چه اندازه است.

اکنون سؤال این است که چرا مهدی خزعلی در محفل هاشمی بالانشین می‌شود؟ شاید راز این بالانشینی در دلیل بازداشت مهدی خزعلی باشد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000370/nf00370798-2.jpg

پس از عارضه قلبی آیت‌الله مهدوی‌کنی که موجب وخامت حال این روحانی مبارز و عالیقدر شد، وی به کما رفت؛ تقریبا اکثر چهره‌های دینی یا نمایندگان آنها و نمایندگان بیشتر گرایشات سیاسی به عیادت این روحانی باسابقه و رئیس باسابقه‌ترین تشکل سیاسی روحانیت رفتند. کسی که سابقه مبارزاتی بسیار روشن و محکمی دارد و در مناصب مهم اجرایی جمهوری اسلامی بوده است. تشکل آیت‌الله مهدوی‌کنی تقریبا مهم‌ترین تشکل سیاسی روحانیت در ایران است و به همین دلیل این روحانی خوشنام همواره هم مورد احترام رقبا بود و هم مبدأ شیخوخیت تصمیم‌گیری‌های مهم اصولگرایان. مشی و منش آقای مهدوی‌کنی باعث شده بود این روحانی باسابقه تقریبا مورد احترام همه سلایق بوده و شخصیتی جامع‌الاطراف باشد و به همین دلیل اعتماد اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان مجلس خبرگان را برای حضور در جایگاه ریاست مجلس خبرگان کسب کرد.

اما پس از عارضه قلبی این روحانی عالیقدر که مورد احترام و اعتماد امام (ره) و رهبری بوده‌اند و در حالی که همه برای سلامتی او دست به دعا برداشته‌اند، ناگهان مهدی خزعلی به واسطه مختصات روانی ناآرام خود، تهمت‌ها و اهانت‌های بی‌شرمانه‌ای علیه آیت‌الله مهدوی‌کنی منتشر کرد و همین نوشته موهن و زشت باعث بازداشت وی شد اما همانطور که گفته شد پس از بازداشت خزعلی، او به صورت ویژه مورد تفقد هاشمی قرار گرفت. خزعلی پیش‌تر نیز به دلایل اقدامات ضد امنیتی بازداشت شده بود اما حمایت‌های رفسنجانی از او این بار بسیار ویژه و متفاوت بود.

این حمایت و دلجویی ویژه و بالانشینی خزعلی در محفل هاشمی بدون معنا و بی‌دلیل نیست. چرا آقای هاشمی‌رفسنجانی تا این اندازه آشکار و مشخص از فرد هتاک به آیت‌الله مهدوی‌کنی حمایت می‌کند؟ چرا فردی که مشکلات و اقدامات ضد امنیتی داشته است اکنون تا این اندازه نزد آقای هاشمی محبوب می‌شود؟

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000370/nf00370798-1.jpg

آقای هاشمی لابد می‌دانند باید حرمت آیت‌الله مهدوی‌کنی حفظ شود. هنوز چند روزی از حمله قلبی آیت‌الله مهدوی‌کنی نگذشته بود که حامیان آقای هاشمی طرح جانشینی هاشمی به جای آیت‌الله مهدوی‌کنی در مجلس خبرگان را مطرح کردند و اکنون آیت‌الله مهدوی‌کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری هنوز در قید حیاتند که آشکارا و به صورت معنادار از فرد توهین‌کننده به وی تفقد و حمایت می‌شود. حرمت آیت‌الله مهدوی‌کنی رعایت نشد و متاسفانه بیشتر از توهین‌های یک عنصر دسته چندم، این رفتار آقای هاشمی است که موجب بی‌حرمتی به آیت‌الله مهدوی‌کنی شده است.

آقای هاشمی که خود از اعضای مجلس خبرگان رهبری و رئیس سابق این مجلس بوده است قاعدتا باید بیشتر از دیگران نسبت به حفظ حرمت و شأن رئیس این مجلس آن هم یک روحانی در تراز آیت‌الله مهدوی‌کنی مقید باشد. این رفتار آقای هاشمی که پیگیر احوالات فرد هتاک به رئیس مجلس خبرگان رهبری است و پس از آزادی، او را در بالای محفل خود می‌نشاند؛ ثبت و در زمان خود رسیدگی خواهد شد. قطعا خود هاشمی هم این را می‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سروش
Latvia
... و ... و البته انتقام گیری مهمترین عوامل در بروز این نوع رفتار از سوی آقای آیت الله هاشمی اون هم در ماه مبارک رمضان !! میباشد . االهم اجعل عواقب امونا خیرا
داشتن بصیرت خیلی مهم که اقای هاشمی هر روز دارن از این نعمت بی بهره میشن
بریده
دشمن دانا بلندت میکند
هرکس مهدی خزعلی را نمیشناسد در گوگل سرچ کنید تا دسته گلهاشو ببینید!
مجتبی
کسی که حرمت امام حسین رو نگه نمی داره می خواد حرمت ایت الله مهدوی رو نگه داره؟؟
Turkey
امیدوارم اون دنیا جوابی برای این اتهامات و تهمتاتون داشته باشین...
مجتبی
تهمت نیست عزیزم برو تو کتاب خاطراتش هست که روز عاشورا رفته اسکی
امین
تهمت نیست واقعیته این که مثل روزروشنه خودتون روبه خواب نزنین حماسه 9دی وخواسته مردم بابصیرت یادتون رفته ؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چه شعار هايي مي دادند ؟
تاجر ............به باغ پسته
الف میم
این اتهام نیست خودش تو کتاب خاطراتش نوشته ۳۰ تیر ۷۰ که روز عاشورا بود و همه مردم در حال عزاداری بودن ایشون با خانواده رفتن دنبال خوشگذرانی و و ...... خوب این بی احترامی به امام حسین نیس?
علیرضا
متاسفم از اینکه که به راحتی به بزرگان اهانت میکنن و هیچ احترامی برای ایشان قائل نیستند، امروز یکی را فرزند خدا میدانیم و تا شب نشده او را کافر به خدا مینامیم یا دیروز کافر به خدا خواندیمشو تا شب نشده او را فرزند خدا خواندیم. و ما همچنان عضو بادیم
مجتبی
بعد بزرگی به چیه اونوقت؟
ایا امام حسین تو چشم شماها بزرگ نیست که احترامشو حفظ نمیکنند؟
منظورش عاشورای 88 هست
که این فتنه گران نقش داشتن
انشا الله خدای ایشان را با اسلاف صدر اسلامشان زود تر محشور کناد
Norway
چه رسیدگی ؟ تنها راه ...
هاشمی میخواهد با این کارها خشم خود را از محاکمه فرزندان خود به نمایش بگذارد و بگوید ما هم دست بسته نیستیم و میتونیم انتقام بگیریم.
قاسم
فردا جواب خدارا در محکمه عدل الهی چگونه خواهد داد اگر فرزندش گناهکار است باید مجازات شود اینکه یکی از ارکان جمهوری اسلامی بوده حالا بعلت حب فرزند با حق و واقعیت ها مخالفت وبه باطل کمک کند این با مردان خدا جوی جور در نمی آید. البته درمرام فتنه گران رقصیدن در روز عاشورا سوزاندن عکس امام وفتنه های دیگر جزء مردان خدا جوی میباشد
امیر
یک دلیل راهم من به دلایل شمااضافه کنم وآن انتقام از آیت الله خزعلی به دلیل روشنگری هایی است که نسبت به عملکرد ورفتارهای جناب ...درماجرای فتنه88دربرنامه سانسورشده ی شناسنامه داشته اند
جواب تيتر شما: چون آقاي مهدي خزعلي فتنه گر نيست و مظلوم است دفاع از مظلوم حق هر انسان آزاديخواه است
نه ایشان جزو امت خداجو هستند !
در چند سال اینده تحولی عظیم در سیاست های کشور روی خواهد داد...
United Kingdom
آخیییییییییییی!
محمد رهنما
United States
شما برو فرهنگ لغت مطالعه کن ببین معنی و مفهوم مظلوم چیه و در کجا استفاده میشه بعد به فکر جواب دادن به تیتر باش
یک شرچ کوچیک بکن توی اینترنت میفهمی چی کاره است!
درود بر هرکسی که شما ازش بدتان می آید
عجب منطق مستحکمی!!!!!!!!!!!!!!!!!
این منطق مستحکمی نیست اما سالهاست آموزش دیده ایم مثلا از هرکس که با آمریکا و غرب و اسرائیل است بدمان بیاید و از دشمنانشان خوشمان . اگر آنها حرف ما را تایید کردند در صحت آن شک کنیم و اگر از حرف ما برآشفتند بگوییم درست گفته ایم در روابط اجتماعی هم این مورد دیده میشود اگر نظرات را بخوانید بخوبی خواهید فهمید که کسانی که از هاشمی را تایید نمی کنند قطعا دوستانش را هم بر نمی تابند و بالعکس
محمد رهنما
United States
ما از دشمنان ملعون اسلام و اهل بیت و ولایت نه تنها بدمان میاد بلکه بیزاریم. حالا تو میخای مثل ما باش میخای طرفدارشون باش 
معلوم نیست اگه اون موقع باهاشون بودی بدت میامدعملکرد امروز ت مشخص می کنه راست میگی یا نه
سید رضا
ما از یزید، شمر، معاویه، حرمله، طلحه، زبیر، ابوسفیان، هند جگر خوار و .... بدمون میاد. پس احتمالا به اینها هم باید درود بفرستی.
بعیده بدتون بیاد...
United States
واقعا!!!!بعیده بدتون بیاد.
عبدالله
یعنی حتی درورد بر اسرائیل خوان آشام؟ بابا یک کم منطقت رو قوی کن.بااین منطق گرفتار میشی در دام اونایی که کله پوک استخدام می کنن
چراغعلی
من از شمر و یزید و عمر سعد ابن ملجم بدم میاد
برادر عزیز مواظب باش که خودت در لشکر آنها نباشی
پس به خودت مرتب درود بفرست
Iran, Islamic Republic of
و مرگ برتو. چون ما از تو و اون بزرگترتون که شیخ الرئیس فتنه است بدمون میاد
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
منظورت از شيخ الرئيس فتنه ه.... هست ؟؟ يا كس ديگه ؟؟؟
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
ما از يزيد و معاويه و شمر و فتنه گران بدمان مي آيد
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ما از شمر و يزيد و معويه و ابوسفيان و آل سعود و آل خليفه و شارون و نتانياهو و اوباما و سران كفر بدمان مياد و از /انها منزجريم . و شما ؟؟؟
مریم
مگر غیر از این توقع ذاشتتید اینها را تازه مردم دارند میشوند این آقا از ابتدا همین گونه بود و حالا آشکار شده انشاالله بزودی با محاکمه پسرش تا حدودی حقایق ابن خانواده روشن خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
راز این بالانشینی دهن کجی ایشون به نظامه ...
محمد
سلام
ظاهرا تا هر روز یه گیری، فحشی به آیت الله رفسنجانی ندن اون روز شب نمیشه. خوشم میاد چقدم ایشان برای فرمایشات شما تره خورد می کنه.
آیت الله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایشان کی مجتهد شدند؟
هیچ سابقه علمی که نشان دهد ایشان مجتهد هستند وجود ندارد وعده ای خاص با اغراضی خاص ایشان را ایت الله صدا میزنند!
علی اصغر
اگر شورای نگهبان از ایشون امتحان اجتحاد بگیره مشخص میشه....
aa
United States
فعلا که باید از تو امتحان اجتهاد بگیر مجید جان. کلاس چندمی عمو جون؟
سید مهدی
برادرم شورای نگهبان خیر .. شورا و یا جامعه ی تشخیص فقیه که متشکل از آیات محترم وبرجسته و فقیه علمای پاک وارد وگرانقدر به مکتب تشیع وفقه تشیع حفظ الله شان و المقامه
برادر عزیز اجتهاد نه اجتحاد
United States
اجتهاد؟!
وقتی که شما در شکم مادرتان تشریف داشتید
آرام باش !
علی اصغر
ظاهرا تا یک عده نوکر صفت برای آمریکا و رژیم سگی کودک کش نوکری نکنند اون روز براشون شب نمیشه .
حتما یه کاری می کنه که جای گیر دادن داره دیگه
در مسیر انتخابات ریاست مجلس خبرگان است
انشا الله به لطف خدا و حمایت مردم ایشان انتخاب می شوند.
خدایا خودت عاقبتشو(هاشمی) بخیر کن
کاظم
Spain
کبوتر با کبوتر باز با باز، کند همجنس با همجنس پرواز! چه سوالاتی میکنی جهان جان!
ما
امام سجاد علیه السلام:
اللهم ان کان عمری مرتعا للشیطان فاقبضنی الیک
خداوندا اگر عمر من چراگاه شیطان است مرا قبض روح فرما.
در مورد برخی از سیاسیون این دعا را باید کرد ودیگر هیچ!
حسنوند
پناه بر خدا ادم در حیرت غرق می شود زمانی آقای هاشمی استوانه انقلاب بود اما الان چرا اینقدر خود را در حوادث نامتقارن با انقلاب مثل دفاع از فتنه وفتنه گران گرفتار کرده؟
هنوز هم هست. بعضی افراد کوچک با بی احترامی به هاشمی عزیز می خواهند خودشان را نشان دهند.

خوبه دیدید که مردم چه جوابی در انتخابات به شما ها دادند.

به امید خدا در انتخابات بعدی همین مردم مجلس را هم از بد صورتان زشت ضمیر پاک خواهند کرد.

درود بر آیت ا... هاشمی رفسنجانی
فعلا که هاشمی داره خودنمایی میکنه معتدلک هفت دهم درصدی!!!
چراععلی
مردم ثابت کردن که اصلاح طلبها 7 درصد بشیتر رآی ندارند
مملی
اتفاقا ما هم برای انتخابات بعدی لحظه‌شماری می‌کنیم... قیافة 7 درصدی‌ها اون موقع دیدنیه
زشت صورتان بد ضمیری مثل شما هر چقدر به هاشمی عزیز بی احترامی کنید ایشان محبوب تر میشوند.
United States
محبوبتر نزد کی ؟ تو برو خود را باش بیچاره آویزون هاشمی شدی ..
داوود
ای فرد از اول هم مسئله داره مگه پشبیبان اصلی مالی منافقین نبود چقدر سعی کرد که امام را وادار به حمایت از منافقین کنه که تو دهنی خورد
هرکس پته شماهارو بریزه روی آب میشه فتنه گر هتاک!
محمد
جان کلام روگفتی....
ببخشین اشتباهی مثبت دادم
مردک بیچاره تو ازکدام پته حرف میزنی؟ آنچه که عیان است چه حاجت به بیان رفتار کردار وگفتار انسان ملاک ا عمال اوست
Iran, Islamic Republic of
بی چاره کسیه که چاره ای جز توهین نداره
مودی
Iran, Islamic Republic of
قبلا هم در چند مورد در متن هایی که برای سایت شما گذاشتم عرض کرده بودم از نظر هاشمی فقط آنهایی مورد احترامند که به نوعی پدرخواندگی او را پذیرفته باشند و مراتب ارادت عملی و گفتاری خود را اثبات کرده باشند.... کافیست فقط نگاهی به موضع گیریهای آقای هاشمی در یکی دو دهه اخیر بیندازیم... آقای هاشمی خود و رفتارش معیار اسلام و عقلانیت و خلاصه عقل کل و همه کاره نظام و انقلاب و ....هستند و هر که این اصل را نپذیرد پس از دایره حمایت و دوستی وی خارج است و این وسط خدا نکند کسی رقیب وی در انتخاباتی هم باشد ... باید از حاج آقا پرسید احیانا به نتایج انتخابات هیئت رییسه خبرگان که آیت ا... مهدوی کنی رییس شدند که اعتراضی ندارند... نکند آنجا هم هر چه خواستند در صندوق ها ریختن و هر چه خواستند خواندند و طبق معمول به آقای هاشمی ظلم کردند/!!!
راضیه
حب قدرت است دیگه برای بازگشت به مناصب زود گذر دنیا حاضر به انجام هرکاری می شوند خداوند عاقبتش را ختم به خیر کند حیف است با این همه سابقه درانقلاب عاقبت طلحه وزبیر را پیدا کند
بیداد
چه خوشتون بیاد چه نیاد این جمع ،مجمع ....
شما آدم عاقل تو این جمع می بینی؟!
خدایی آدم عاقل همچین کارایی میکنه؟!
ما رو باش که کیاها شدن رییسمون!
اگه مملکت قانون داشت اینا آقا بالا سرمون نبودن.
حداقل کاری که مجلسیهامون میتونن بکنن اینه که برن دم در کاخ تحصن کنن تا حساب کار دست بعضیها بیاد.
حالمون از این همه نیرنگ و تزویر بهم خورد.
اگه یه جو عقل داشتی میتونستی عاقلا رو ببینی
کریمی
کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز
مرگ بر ضد ولایت فقیه ....
شاید میخواهد افکار عمومی را بسنجد !!!!!
کبوتر با کبوتر باز با باز
جای شما اینجا نیست.
رفسنجانی فقط از فرزندان خود وفتنه گران حمایت می کند خدا تو را اهل کند
مرگ به نیرنگ تو
Germany
حالا زمان اين رسيدگي چه زمانيه؟ وقتي قيصريه را به آتش كشيد؟
اشكال ما شايد اين باشد كه خود را از حضرت علي، علي تر ميدانيم والا اگر همانزمانيكه بعد از رحلت امام اين شخص شروع به خواندن خطيه رفاه كرد مچش را گرفته بوديم حالا سر از كاخ مرمر و اينهمه تبعات منفي اش براي نظام در نمي آورد
به لطف حق تعالی هاشمی ...
سر پل صراط شروع به پاسخگويي خواهد كرد
Germany
به زودي انشاالله
این اقدام خیلی وقیحانه و مهوع بود
Iran, Islamic Republic of
به تو چه تو چرا آتیش بیار معرکه شدی
شما بی ادب ها یه کلمه نمی تونید حرف حساب بزنید ؟
چه توقعی داری از این قوم؟ اینا توانشون همینه
United Kingdom
این شبها دعا کنید برای این آقا که خدا هدایتش کند تا دیر نشده . حیف است این همه شکنجه شده برای انقلاب این همه زحمت کشیده خدا همه ما را عاقبت بخیر کند
حيف...
Germany
دعا
انسانهای پریشان حال و نادان مشکلات خود را فراموش کرده فقط به دیگران می پردازند. شما به فکر هدایت خودتان باید بقیه پیش کش
تهرانی
هاشمی با اینگونه اقدامات نشان میدهد حب مقام وقدرت وزیاده خواهی در او به اوج رسیده است ومشخص میشود او در صف مقابل نظام قرار دارد .
حرف حق را باید پذیرفت. حتی اگر از دهان دشمن درآید.
ینی چی اونوقت؟؟؟؟؟؟؟
سلام
كسى از دست حضرت عزراييل نميتواند فرار كند مهم فرار از دست شيطان است!!!!!!!
علی
بالاخره سرپرست خانواده باید هوای بچه هاشو داشته باشه دیگه !
یاسر
هاشمی از رد صلاحیتش عصبانی است و گمان میکرد که مردم به خاطر او به خیابان میریزند.ولی وقتی متوجه شد که برای مردم اهمیتی ندارد و حیات سیاسی اش رو به اتمام است سعی میکند با حاشیه سازی از مردم انتقام بگیرد.
علی اصغر
تو سن 80 سالگی رد صلاحیت شدن خیلی ضایغ است به این میکن عاقبت به شری البته ملت عزیز خواهد دید که عافبت نهایی این فرد چه خواهد شد آن زمان است که از شدت حیرت انگشت به دهان خواهند شد .
عاقبت به شری؟ عزت هاشمی چندین برابر شد بعد از انتخابات 92
حسین
کدام عزت؟! همنشینی با اهل فتنه!!؟؟
برادر کدوم فتنه؟ اینکه فورغونی مثل پراید شده 20 تومن منطورت اینه آره
United States
البته از دید شما برو بین مردم و اینقدر از طرف مردم نظر نده ...
ياعلى
حواست هست چى ميگى؟ ....
Iran, Islamic Republic of
حرمت !اینها حرمت عاشورا و امام و شهدا و ولی فقیه را نگه نداشته اند و نداشتند که بچه های به این شکل ،در خدمت دشمنان اشلام تربیت کرده اند آرزوهای درونی خود را آشکار می کنند البته چه بد سرانجامی است ....
مهناز
قیافه هاشمی در روز قیامت و موقع حساب پس دادن به خداوند ....
فکر میکنی قیافه شما و همفکرات چجوریه؟
United States
هر چه هست از قیافه خائین به کشور و قرآن بهتره ...
مهناز خانوم اگه میخوای بدونی تو قیامت چه شکلی هستی بر روایات و احادیث را مطالعه کن و ببین غیبت کنندگان و تهمت زنندگان چه قیافه ای دارند
United States
چیزی که عیان است...
به توچه
جهان نیوزاینقدزحرف ازهاشمی بزن/....
جهان نیوز بدون شک یکی از آزاد ترین سایت های حال حاضر کشور است همینکه دوتا کامنت شما فتنه پران رو منتشر می کنه یکی از نشانه های جدی اونه
محمد
از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق چون که نظر مخالفین شما اصلا براتون مهم نیست....
mohamad
شايد پاهاش درد ميكرده نشوندنش رو صندلي
اولا بگید چی گفته ثانیا به ابهامات مطرح شده پاسخ دهید
چشم حتما !!!
Iran, Islamic Republic of
آقا اگه موسوی و کروبی و یارانشان را اعدام کنید و سیزده میلیون نفر رای موسوی را مجبور به کوچ اجباری از مملکت کنید خیالتان راحت میشود؟
....
United States
13 میلیون که همگی به اشتباه خودشون پی بردند ، عده ای اقلیت تندرو هستند که حقشان بیش از اعدام است ...
جعفر قاسمی بوسجین
اقای هاشمی می داند که با این گونه رفتار ها کشور را به سوی فرقه گرایی نا سالم دارد پیش می برد همان داستانی که امروزه بالای جان سوری ها و عراقی ها شده اگر از ازادی و امثال ان دفاع می کند با روش های قانونی که خود هم در مجمع است و تاثیر گذار استفاده کند نه روش عربستانی
بی تربیت!!!.آیت الله هاشمی.
درست حرف بزن
تا چشم شما کور شود !!!!!!!!!!!!!!
رمضان المبارک
کاش میشد زندگینامه هاشمی و خزعلی و نویسنده این متن رو کنار همدیگه میگذاشتن تا ....
نورعلی
درود بر روحانی , هاشمی و خاتمی ...
United States
مرگ بر خاتم ...
از دید شما فتنه گرند ولی مال بیت المال را به نام خدا و پیغمبر غارت نکردند
United States
احتمالا کرسنت را هم ما امضاء کردیم ؟
کمال
من کاری با آقای رفسنجانی ندارم ولی خوردن بیت المال وحرام آدمرا گمراه وبی بصیرت میکند طوری که آخرت را فراموش وبه دنیا میچسبد
ولی من به شما و همفکراتون کار دارم . خوردن بیت المال باعث شده حق را نبینید و به خاطر حفظ موقعیتتان حاظر به هر تهمت و غیبتی هستید
کیان
آقای بی مسمی من بتو اشتباهی مثبت دادم تو عددی نیستی با ما کار داشته باشی اگر بیت المال را خورده بودیم الان سطح فکر ما مثل سطح فکرشما شیطانی بود وفرعون زمان آمریکا جنایتکار را دوست داشتیم ودر جرگه فتنه گران بودیم به کشورمان خیانت میکردیم
.... هرگز حقیقت را نخواهی دید
کیان خان وقتی درکتون پایینه و مطلب و درک نمیکنین تقصیر من چبه؟ اختلاس گران میلیاردی هرگز حقیقت را درک نخواهند کرد
آق کیان مشکل عمده شما و همفکرات اینه که خودتونو حق مطلق می دونین و طرف مقابل را کفر مطلق ...
کیان
آقای عزیز حساب دو دوتا چهارتاست کسیکه منافع آمریکا جنایتکاررا بر منافع کشورش ترجیح دهد. واز فتنه پشتیبانی کند این شخص یک جاش میلنگد. حالا باید دلایل را بررسی کند تا حقایق برایش آشکار گردد لذا ما نه خودرا حق مطلق میدانیم نه شمارا کفر مطلق این برداشت ذهنیت اشتباه شماست
حق جو
بخدا جای تاسف است که خاندان هاشمی این مملکت را ... وبرعلیه ان هروز....ولی برخوردی با آنها نمیشود ...
شما یک بار تشریف ببرید سایت انتخاب یا عصرایران و یا حتی الف نظرات کاربرها را مطالعه کنید و با نظرات کاربرها در این سایت(جهان) مقایسه کنید .
آن وقت است که سطح فهم و علم کاربران جهان با سایت های مذکور مشخص می شود.
خواهید فهمید که اکثر کاربرای جهان از گروه های فشار هستند که هیچگونه منطقی ندارند و فقط بلدند حوادث اکنون را با گذشته مقایسه کنند و یزید و شمر و ابن مجلم و .... کنند
عباس
Iran, Islamic Republic of
خدا شما رو با آدمای همفکر خودت محشور کنه ان شالله مارو هم با آدمای هم فکر خودمون...
خدا کنه . من هم دعام همینه . بهشت جای انسانهای آزاده هست....
میثاق مرادی زنده رودی
بابا جهان نیوز و الف رو با این سایت های مجیزگوی پولکی مقابسه نکن به سطح فهم و شعور خودت می خندن ملت
United States
اتفاقا آن سایت ها از تندرو ترین و بی تربیت ترین کاربران هستند اگر یک نظر مخالف تایید شود متحجرین تندروی افسادطلب بیشترین اهانت ها را نثارش می کنند ، شما سطل آشغال آتیش زن ها دم از ادب نزنید که روسیاه روزگار هستید...
-------
حداقل دروغ می گی سعی کن نزدیک به واقعیت باشه
United States
چقدر هم از کامنت جنابعالی بوی ادب میاد.پرچم امریکا تو کامنتت هم موید مخالفتت با متحجرین است.تو هم یه دروغی بگو که با واقعیت نزدیک باشه.جهان هم هرچه فحشه منتشر میکنه وهرچه حقیقت باشه سانسور.البته این رسالته.
ياعلى
خدا خيرت بده، خيلى قشنگ ميزان فهم و سواد و وطندوستى مخاطبين جهان را با دو جمله روشن كردى، كاربران اين سايت چنان خود را طرفدار دو آتيشه اسلام و انقلاب معرفى ميكنند كه اگر كسى افكار و اعمالشون را نميشناخت ممكن بود گول بخوره ...
United States
البته مردم از خیانت تندروهای افسادطلب متحجر آگاهند ..
یک جانباز
خدایا هیچ کس را از روی فرزندش امتحان نکن ....
بینی وبین الله مگه آقای هاشمی چقدر درس خوانده که به ایشان آیت الله میگویید ؟....
بد نیست یکم سواد و اطلاعات عمومی خودتو آپدیت کنی حداقل اینجوری کسی بهت نمی خنده
آیت اله هاشمی از شاگردان تراز اول حضرت امام و مفسر قرآن کریم هستند و تفسیر راهنما اثر ایشان است که در زندان های ساواک نوشته اند
ایشان تالیفات زیادی دارند
United States
خجالت بکش بیسواد ، ایشون کجا شاکردی کردن ؟ واقعا امام زنده نیست و شما دروغگوها بیشترین دروغ ها را دارید به ایشان نسبت می دهید ...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
دستورالعمل فتنه 78 و 88 ....
Germany
چرا هاشمی آشکارا از این فتنه‌گر هتاک حمایت می‌کند؟

دليلش بسيار واضح است:
آدمي كه در حال غرق شدن است با دستش هر علف هرزي را هم ميچسبد شايد غرق ....
علی
چرا شما فکر میکنید مخالف شما فتنه گرند؟ اتفاقا شما فتنه کردید نه هاشمی و موسوی و دیگران. شما در قیامت پاسخگو خواهید بود. اونجا دیگه نمیتونید فیلم بازی کنید
پاسخ خيلي ساده است:
چون فتنه گران مخالف ما هستند
علی
نه. چون شما فتنه کردید و رو کسانی که برابر فتنه شما ایستادند و چهره شما را برملا کردند اسم گذاشتید
United States
احتمالا ما فتنه گر بودیم که 8 ماه جنایت و خیانت کردیم ، خجالت هم نمی کشید از رو نمی روید ؟
گستاخ های تندرو.
احمدی
چند روز صبر می‌کردی و بعد دوباره شروع می‌کردی....
همه این بدبختی ها برای مهدی خزعلیه که ازاد شده؟
ناشناس
از هاشمي همه كار بر مياد زياد تعجب نكنيد
معلم
United States
اخرای دوستان ان موقع که مامی گفتیم مثلا هاشمی ها این مشکل رادارندفک ماراپایین می اوردین دشمن هاشمی دشمن پیغمبراست ...
Iran, Islamic Republic of
....تا مردم یک نفس راحت بکشند
سربارسازندگی
سئوال مسخره ائیست چاقو هیچگاه دسته خودش
را نمیبرد
mir
.... داره فکر میکنه از همه بیشتر می فهمه
علي
جاي تعجب نيست اصلا چرا اينقدر شلوغش مي كنين اين اقا خيلي وقته از راه بدر شده.
خدا عاقبت همه را به خیر کنه
مربا بده بابا !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چون منافقان شمشیر از رو بسته اند .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
در خصوص جناب دکتر خزعلی پیشنهاد میکنم بررسی کنید که چرا دانشجویان علوم پزشکی در سالهای پایانی دهه هفتاد از انتشارات حیان خرید نمیکردند و چرا مال و اموال ایشان را شبهه ناک میدانستند.....
امان از مال حرام....
روز عاشورا امام به لشکر عمر سعد ملعون درباره مال حرام فرمودند....
احمد
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم به خاطر ضعف جسمانیش باشه که روی صندلی نسشته واگرنه که ادم مهمی نیست که فقط او بشینه رو صندلی
اشكان
اقا جان اگر هدفتون تخريب هاشمي به سبب معاشرت با اين فرده ، دقت كنيد هاشمي با خيلي ها ديگه معاشرت داره خيلي ها به مجلسش ميان به مجلي خيلي ها ميره پس اگر خزعلي بد تو مجلس هاشمي هست و هاشمي هم بد و هاشمي هم تو مجاس... هست پس....
Iran, Islamic Republic of
با سلام , وجدان خودتان را قاضی کنید حرفهای هاشمی در طول چند سال گذشته برای انقلاب و ایران دلسوزانه و منطقی بوده و در مورد حرفهای خزعلی اگر راست میگوید و یا دروغ ؛دادگاه باید مشخص کند ؛