پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴

جزءخوانی‌قرآن‌در وین/ فرزند انقلاب! حواست باشد شیطان بزرگ به کم قانع نیست

يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب: 430494
آمریکا شیطان است. شیطان به کم قانع نیست تا انسان را لب پرتگاه نبرد هل ندهد و مطمئن نشود که دارد می افتد خیالش راحت نمی شود.
جزءخوانی‌قرآن‌در وین/ فرزند انقلاب! حواست باشد شیطان بزرگ به کم قانع نیست
به گزارش جهان، وبلاگ "میکده" نوشت:
بسم الله الرحمن الرحيم
 
اگر دیروز در وین هم دهم رمضان بوده باشد و تیم مذاکره کننده هم روزی یک جزء قرآنی که رسم رمضانی است بخوانند که حتما می خوانند لابد دیروز آقای ظریف همزمان با رسیدن به وین رسیده است به این آیه:
و (به ياد آوريد) هنگامى را كه شيطان، كارهاى آن (مشرك) ان را در نظرشان آراست، و گفت: «امروز هيچ كس از مردم بر شما پيروز نمى‏گردد؛ و به راستى كه من، همسايه (و پناه) شما هستم. » «و هنگامى كه دو گروه (كافران، و مؤمنان) يكديگر را ديدند، (شيطان) به پشت (سر) ش برگشت و گفت: «در حقيقت من نسبت به شما بى‏تعهدم؛ براستى من چيزى را مى‏بينم كه [شما] نمى‏بينيد؛ در واقع من از خدا مى‏ترسم، و خدا سخت كيفر است! »  (انفال 48)

آیه می فرماید به وعده شیطان نمی شود اطمینان کرد. شیطان به کم قانع نیست تا انسان را لب پرتگاه نبرد هل ندهد و مطمئن نشود که دارد می افتد خیالش راحت نمی شود. وقتی دید نه راه پس دارد و نه راه پیش پا پس می کشد و می گوید: من نسبت به شما بى‏تعهدم.

این معامله شیطان با دوستانش است؛ چه رسد به ما که دشمن اوییم. البته ابلیس به جز دوستانش همکارانی هم دارد هم از جنیان و هم از انسانها. و (شياطين به دوستان خود مطالبى مخفيانه القا مى‏كنند، تا با شما به مجادله برخيزند. انعام 121) شیطان هر فنی که می داند به دوستانش یاد می دهد و چه دوستی صمیمی تر از شیطان بزرگ.
 
وقتی امام حاضر امت از طرفی می فرماید: «البتّه برادران ما در دولت خدمتگزار با اعتقاد عمل میکنند؛ واقعاً معتقد به انقلاب، معتقد به مبانی انقلاب، معتقد به اصول انقلابند؛ از اینها ما گله‌ای نداریم»(امام خامنه ای 02/04/1394)

و از طرف دیگر می فرماید:
«ما دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا را دولتی غیرقابل اعتماد میدانیم؛ دولتی خودبرتربین،  دولتی غیرمنطقی  و عهدشکن» (امام خامنه ای 13/07/1392)

معنایش همین است. آمریکا شیطان است. شیطان به کم قانع نیست تا انسان را لب پرتگاه نبرد هل ندهد و مطمئن نشود که دارد می افتد خیالش راحت نمی شود. وقتی دید نه راه پس دارد و نه راه پیش پا پس می کشد و می گوید: من نسبت به شما بى‏تعهدم.

خدا همین چند روز پیش امدادهای غیبی اش را فرستاد پیام آوران غیرت و آزادگی و عزت طلبی کسانی که آمده بودند تا با دست بسته گره های امروزمان را بگشایند. دیروز آیه های زمینی اش را فرستاد و امروز هم آیات آسمانی اش را تا راه را به ما نشان دهد.

آقای ظریف فرزند انقلاب! حواستان باشد شیطان بزرگ به کم قانع نیست.

«به مسئولین خودمان اعتماد داریم، خوشبین هستیم، از آنها میخواهیم که با دقّت، با ملاحظه‌ی همه‌ی جوانب گامها را درست بردارند، محکم بردارند، منافع ملّی را یک لحظه به فراموشی نسپرند. » (امام خامنه ای 13/07/1392)

خدا توفیقتان دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *