جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵۸
۹۲
درپی واگذاری بی‌حساب سهام یک شرکت‌ ایرانی؛

درآمد میلیاردی وهابیون از بازار روغن ایران!

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 339991
هلدینگ صافولا به ریاست سلیمان بن عبدالقادر المهیدب است با توجه به داده ها در وب سایت بورس عربستان، دولت عربستان با ۱۰ درصد سهام، خود را دومین سهامدار بزرگ صافولا می‌داند. شرکت صافولا با وجود تنش‌های موجود، به آرامی و بی سر و صدا در ایران رونق گرفت و هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های مواد غذایی جنوب‌غربی آسیا است و حالا در تمام آشپزخانه های ما ایرانی ها روغن های وجود دارد که طعم خون و بوی وهابیت می دهد.
درآمد میلیاردی وهابیون از بازار روغن ایران!
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری ۵۹۸، مردم ایران هر روز در اخبار از سیاست های ضد ایرانی عربستان سعودی زیاد می شنوند از ترور سفیرکشورمان در یمن گرفته تا بمب گذاری جلوی سفارت در لبنان و از همه مهمتر حمایت تمام قد از گروه های وهابی در سوریه که مهمترین هدف خود را درنابودی کامل شیعیان و تخریب حرم های خانم حضرت زینب(س)وخانم رقیه(س) می دانند.

این موضوع برای تمامی کارشناسان سیاسی مثل روز روشن است که ایران و عربستان دو رقیب سنتی در منطقه می باشند و در جهان اسلام نیز هردو کشور تلاش در ایفای نقش رهبری را دارند ولی وضعیت عربستان متقاوت با ایران می باشد این کشور با واقع شدن شهرهای مکه و مدینه جایگاه ممتازی در میان تمامی کشورهای اسلامی دارد حاکمان این کشور که خود را خادمین حرمین شریفین می دانند تمام تلاش خود را برای نابودی تفکر شیعه انجام می دهند.

کشور عربستان سعودی با ۹/۲۶۱ میلیارد بشکه ذخیره اثبات شده تقریبا" یک چهارم ذخیره نفت دنیا را در اختیار دارد. بودجه دولت عربستان سعودی در سال جاری به ۲۲۰ میلیارد دلار رسیده است و با صندوق ذخیره ارزی بیش از۵۰۰میلیارد دلاری شانه به شانه کشورهای صنعتی جهان حرکت میکند درآمد عربستان از حج سال جاری حدود ۱۶.۵ میلیارد دلار تخمین زده شد که ۳ درصد از تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص می دهد. ولی با یک سیستم حکومتی بسته با تفکرات سلفی گری که هدف نهایی خود را در نابودی شیعه می داند.

حاکمان این کشور با درآمد عظیم نفتی خود سعی در گسترش نفوذ خود در منطقه دارند از حمایت از گروه تروریستی طالبان در افغانستان گرفته تا مسلح کردن مخالفان کشورما همچون گروه جندا...شیطان در سیستان و بلوچستان حالا نیز باتمام توان در سوریه سعی در شکستن حلقه کشورهای محور مقاومت را دارند.

از اولین روزهای که بیداری درمنطقه آغاز شد عربستان سعودی سعی در استفاده از این موقعیت برآمد چه در تونس حمایت از گروه های تندرو سلفی چه در سرنگونی قذافی در لیبی و در بحرین نیزبا دخالت مستقیم و اشغال این کشورتلاش نمود کنترول بحران را در دست بگیرد وتا حدی نیز موفق عمل کردند توانستند انقلاب مصر را با کودتا نظامی به شکست بکشانند و در عراق با کمک های مالی و تسلیحاتی از گروه های تکفیری به رهبری القائده و تشکیل گروه جدید داعش جبهه جدیدی را بر ضد محور مقاومت باز نمایند تا از دو محور هم سوریه و عراق را تحت فشار قرار بدهند.

درباره دخالت در بحران سوریه عربستان مدیریت منطقه ای را در دست دارد و بیشترین کمک ها را به مخالفان نظام سوریه تا امروز انجام داده است بعد از اینکه قطروترکیه تاحدی سعی نموداند خود را از بحران سوریه دور نماید رهبری مخالفان را عربستان در دست گرفته است.

حالا می خواهیم نمونه ای از کمک های که هر روز از داخل خانه های ما ایرانی ها برای وهابیت فرستاده می شود بگوییم. کمک های مالی که از خانه های ما شیعیان ایران برای کشتن برادران شیعه ما در بحرین، لبنان، سوریه، افغانستان ... فرستاده می شود ولی خود ما خبر نداریم!

به دلیل سیاست‌های اشتباه مسئولین کشور در واگذاری و فروختن سهام بعضی شرکت های ایرانی به سعودی ها در چند سال اخیر باعث شده ما ایرانی ها در رشد تفکر سلفی و وهابی سهیم باشیم.

چند روز پیش وال‌استریت ژورنال گزارش داد که یک شرکت بزرگ سعودی به نام شرکت سعودی هلدینگ غذایی صافولا ۸۰% سهام شرکت صافولا بهشهر را خریداری کرده است دو کارخانه مواد غذایی زیر مجموعه صافولا بهشهر بیش از ۵۰ درصد از بازار روغن خوراکی ایران را در اختیار دارند.

اين شركت در حال حاضر محصولات خود را با نام هاي تجاري « لادن، لادن طلايي، بهار، آفتاب، نسترن و ... » توليد و عرضه مي نمايد.

هلدینگ صافولا به ریاست سلیمان بن عبدالقادر المهیدب است با توجه به داده ها در وب سایت بورس عربستان، دولت عربستان با ۱۰ درصد سهام، خود را دومین سهامدار بزرگ صافولا می‌داند.

شرکت صافولا با وجود تنش‌های موجود، به آرامی و بی سر و صدا در ایران رونق گرفت و هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های مواد غذایی جنوب‌غربی آسیا است و حالا در تمام آشپزخانه های ما ایرانی ها روغن های وجود دارد که طعم خون و بوی وهابیت می دهد.

https://jahannews.com/vdcb99bf8rhbf9p.uiur.html
jahannews.com/vdcb99bf8rhbf9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


rihan
لابد تقصیر خاتمی واصلاح طلبان است
اصلاح طلبان فراری هستند که در مجلس اختصاصی پادشاه عربستان مهمان افتخاری می شوند و پول های هنگفت دریافت می کنند.
فیلم های اون از تمام شبکه های داخلی عربستان بارها پخش شد.
توفیقی از قزوین
به نظر من در کوتاه مدت ،ما مردم - حتی اگر برندهایی وارداتی غربی را جایگزین تولیدات این کارخانه ها بکنیم ارزش دارد باشد در فروش سهام سایر صنایع فیلتری برای وابستگان سعود و یهود داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
اصلا به خودت فشار نیار
ابدا تقصیر آخوندهای اشرافی دوست سعودی نیست!!
یکی
به اشتباه مثبت دادم به این کامنت.
United States
راستی پسر کی بود از آل سعود برای دانشگاه پول گرفته بود؟!!
jafar
اونم چه روغنی...هم پول بده هم جون هم ازبین بردن نسل اینده .وای برما که اینده گان چه خواهند گفت
سید
United States
واقعا باید مراجع محترم تقلید باید کالاهای این وهابیان بیدین را تحریم نماید !
حراست وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت باید احضار بشه به مجلس و در کمیسیون امنیت ملی پاسخگو باشه که چرا بازار یک کالای استراتژیک مثل روغن خوراکی ایران در انحصار آل سعود هست.
مجلس باید برنامه ای بچینه برای خرید سهام این شرکت و آزاد کردن صنعت روغن در شرایط اضطراری مثل جنگ و ...، عربستان نتونه علاوه بر نفت، روغن ایران رو تحریم کنه. سربازان ایرانی بدون مواد غذایی که نمیتونند بجنگند.
آقای زاکانی از شما میخواهیم روند خود را شروع کنید و آل سعود را بیرون کنید. با تشکر.
مراجع چرا بیخود خودشون رو خرج کنند.
اگر این خبر واقعا صحت داره من و شما نباید منتظر فتوای مراجع باشیم.ما خودمون تحریمش کنیم.
Iran, Islamic Republic of
چشم آقایون روشن!!!
اقایون سهمیه شونو میگیرن!
حانباز
Iran, Islamic Republic of
درآمد عربستان از حج سال جاری حدود ۱۶.۵ میلیارد دلار تخمین زده شد که ۳ درصد از تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص می دهد. ولی با یک سیستم حکومتی بسته با تفکرات سلفی گری???? ما چقدر سهیم هستیم ؟
ما 65 هزار نفر از سه میلیون نفر در حج تمتع سهیم هستیم
آرمان
چرا روغن را می گویید نقاط مشترک نفتی و گازی را بگویید که عرب ها می برن ما نظاره می کنیم و هم چنین نفت و گاز شمال کشور را ...
لطفا از لفظ عرب استفاده نکنید. اسلام با این روش استفاده از واژه ها به شدت مخالف است.
بفرمایید وهابیون
sana
حالا چکار باید کرد از این محصولات که ایرانی میشناسیم خرید نکنیم، جون من هر کالایی که به صهیونیست کمک میکند انهایی را که میشناسم ورسانه ها اعلام کرده نمیخرم حالا با این کالاهای ایرانی ودر اصل با بیخیالی ایرانی که آببه آسیاب دشمن میریزد چه کنیم.
حالا خدا کند که این روغنهای غذائی هم مثل برنجها سمی نباشد .! جای بسی تاسف که
مسئولین نظام به سلامت روحی و روانی
مردم بزرگ ایران بیخیال و ارزش نمی دهند.!
حالم بهم خورد
ارادتمند
Iran, Islamic Republic of
من از امروز محصولات لادن، لادن طلايي، بهار، آفتاب، نسترن و ... را نمی خرم و در لیست تحریم خانوادگی خود قرار میدهم
hidden
کار خوبی میکنی، بارکلا به تو، پدر عربستانو دراوردی یه نفری، انقد تحریمشون نکن بابا!!!
ایمان
خب بیا من و تو هم غیرت به خرج بدیم و با ایشون سه نفره بشیم
United States
خیلی کوته فکری
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعا اينجوريه چرا اطلاع رساني درست نميشه ؟ چرا جلوي اين كار رو نميگيرن ؟
بهتر است برچسبی از سر بریده جوانان سوریه و حزب الله هم روی کالاهای عربستان قرارداده شود تا مردم بدانند که سود پول هایشان از خیرید این کالاها صرف چه کاری می شود!
بابک
Iran, Islamic Republic of
سلام
مسئولان و کسانی که وظیفه رصد فعالیت دشمنان را دارند چرا خواب هستند. لطفا بیدارشان کنید
در ضمن ما مردم که اطلاعی از پشت پرده بسیاری از این شرکتها و فعالیتها نداریم.
باور کنین یا نکنین اکثر مردم خبر ندارن یکیش خودم.
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
عجب گیری افتادیم ها
من اگه کوکاکولا رو بخرم محصول وهابیها رو نمیخرم
اما این چه وضعیه ؟
چرا باید به اینجا برسیم؟
ضمن اینکه همه ی برند ها رو گفتید... پس ما چی بخریم که مال اینا نباشه؟
دستور تهیه روغن سالم
شما می توانید یک دنبه گوسفند را بگیرید و خرد کرده، آن را چرخ کنید.
بعد در یک قابلمه ریخته و روی حرارت کاملا ملایم قرار دهید و درون آن یک عدد پیاز را خرد کرده بریزید.
دنبه آهسته شروع به آب شدن می کند. زمانی که ذرات موجود در روغن به حالت طلایی کمی تیره تغییر رنگ داد وقت صاف کردن روغن خواهد بود.
این روغن را پس از صاف شدن در ظرف چینی یا قوطی فلزی و در یخچال نگهدارید.
هم اکنون شما صاحب دو محصول کاملا سالم و ارزشمند خواهید بود.

1. روغنی که طعم خوبی دارد و سالم تر از بقیه روغن ها است. البته باید به مقدار کم استفاده کرد که در این صورت ضرری برای بدن هم نخواهد داشت. دیگر روغن ها حتی روغن های مایع ضرر خاص خودشان را دارند. یاد آور می شوم که به دلیل کم تحرکی ما کلا باید از غالب غذاهای سرخ شده یا روغن دار پرهیز جدی کرد.
2. آنچه در صافی شما باقی مانده و حالت سرخ شده و طلای رنگ دارد جزغاله نامیده می شود که کاربردهای غایی خوبی دارد و یک منبع غدایی عالی و خوش طعم است. شما حتی می توانید از نانوایی که از آن نان تهیه می کنید در خواست کنید مقداری از آن را مخلوط خمیر کرده و نان شما را اینگونه آماده کند. این نان نیازی به مکمل ندارد و خالی خوردن آن خود یک غذای کامل محسوب می شود.
حتی آبگوشتی که اگر مایل بودید روش آن را توضیح خواهم داد با استفاده روش دار از آن بسیار خوشمزه تر خواهد شد.

اگر نیازی بود همین جا پیام بگذارید با اینکه به شدت گرفتارم سعی می کنم پاسخگوی صبوری باشم
خوب دستور تهیه آبگوشت رو هم میذاشتین دیگه....
اونم بگین لطفا
بی خیال!
احمدي
Iran, Islamic Republic of
عزیز من چرا بي خيال!!! آل سعود که فتوای مفتی هایشان ریختن خون شیعیانه و حتي سني هاي بيگناهه، تو مملک ما خدایی میکنن و سالی میلیاردها دلار ارز از کشور خارج میکنن و اقتصاد مارو با قیمت نفت و مسائل منطقه و تجاوز به زائرين خانه خدا و....دارن ویران میکنن و شرکت های مواد غذایی رو دارن یکی یکی میخرن و شرکتها رو با وامهای کلان بانکی اداره میکنند (البته با کمک برخی مدیران خودفروخته و خائن داخلی)، ….دارن مملت مارو نابود میکنن شما میگی بي خيال اگه همه مردم با تعصب عين شما باشن چي ميشه آيا مي داني 80% سهام بهشهر از آن سعوديهاست آيا مي داني 10% كل سهام صافولا از آن خاندان آل سعوده آيا مي داني سال 93 صافولا فقط ازشركت روغن نباتي بهشهر 300 ميليلرد سود كرده و اين سود از جيب ما رفته و آيا مي داني دولت عربستان حامي داعشه پس كمي فكر كن داعش با اين پولها چيكار مي كنه آري با پول ما ...كجا هستن مسئولين امنيتي و سيساسي كشور؟
ممنون از شما برادر یا خواهر گرامی.فقط برای استفاده این روغن سریع اصطلاحا شمع میشود(از حالت مایع به جامد مبدل میشود).راه حل چیست؟
محمد
داداش این چه دستوریه دیگه؟!
منزل رو بکنیم کارخونه روغن؟! تازشم من از روغن دنبه بدم میاد. بو میده. دستور روغن گیاهی رو بگو که از روغن حیوانی خیلی سالم تر هست.
علف رو میریزیم تو زود پز...
United Kingdom
روغن زيتون، هسته انگور، روغن كنجد و…
ایمان
بنده خدا پیاز و احتمالا برای همین ذکر کردن که بوی روغن رو بگیره
احسن به شما واقعا خیلی خوب توضیح دادی
بابا همین امشب قبل از سریال میکاییل تبلیغ روغن لادن را می کردند
تحریم! تنها کاریست که میشود انجام داد.
باید تولید داخل را به معنای واقعی تقویت کرد نه ظاهری! که اصل آن از خارج از ایران بیاید و بعد اینجا با برچسب داخلی وارد بازار بشه.
طاهره
امیدوارم هرچه زودتر خداشراین گروه فتنه گر را ازسر تمهم شیعیان جهان کم کند تا نابودی انها چیزی نمانده انشاالله فرج زودتر اقا امام زمان
بهارانه
آخه اگه حکمت خدا این بود که شر اینها رو بکنه ... تو همون ماجرای ثقیفه و آزار و اذیتی که اءمه ی اطهار (ع) دیدن شرّشون را می کند.... این همه سالهای غیبت و ظلمها و اذیتها برای این بوده که شیعه از خواب بیدار بشه و امور را بدست بگیره و پرچم مبارزه را زمین نگذاره... متاسفانه ما ایرانیها ، ما شیعه ها بعد از جنگ چسبیدیم به زندگی دنیا... اون از وضع عقاید جوانها و حجاب خانمها، اون از وضع خانواده و تولید نسل، این از وضع واردات های بی رویه.... مسوولین همه چیز رو ول کردن رهبر فرمودن باید مردم از مسوولین مطالبه داشته باشند و پیگیری کنند... این وظیفه ی ماست خود ما مردم هم مسوولین را رها کرده ایم به امید خدا...
ساسان
United States
خاک بر سر اون بی سوادهایی که اجازه همچین واگذاری رو دادند ، طبق قانون اساسی هر نوع قراردادی که باعث استیلای کشور خارجی بشه .....
محمد
دقیقاً همین استیلایی هست که فرمودید. ضمن اینکه روغن خوراکی یک کالای استراتژیکه و کالاهای استراتژیک باید تحت نظارت مقامات امنیتی از جمله کارشناسان اقتصادی وزارت اطلاعات، کمیسیون امنیت ملی و سپاه پاسداران قرار بگیره. چراکه در شرایط خاص، با تحریم مواد اولیه روغن یا خارج کردن پول از حساب های مالی شرکت بهشر، تولید روغن کاهش پیدا میکنه و کشور دچار هرج و مرج میشه.
فکر کنید در شرایط جنگ، آل سعود علاوه بر نفت، ایران رو تحریم روغن کنه!
مجلس باید سریعاً وارد شه. البته بعداً می پرسیم کجا بودی تا حالا!
خوب بجای ان چه چیزی را جایگزین خواهی کرد؟
اشکان
روغن کنجد که در ضورت کم مصرف کردن آن، هم خاصیت زیادی دارد و هم به لحاظ بهداشتی و طب سنتی در دمای نسبتا بالا در صورت سرخ شدن ضرری ندارد.
یعنی روغن کنجد میتواند برای سرخ کردن استفاده شود؟ ضرر ندارد؟ اگر مطمئن هستید، اینجا اعلام کنید.
احمد
Moldova, Republic of
دست مسئولین سه قوه درد نکنه
وزارت اطلاعات مچکریم!!!
علی
من از امروز میگردم واز یک شرکت واقعا ایرانی خرید میکنم امیوارم پیدا کنم لطفا سما هم این کار رو بکنید باید کشورمون را یاری کنیم
سعدی
وای برندانم کاری ما ؟ دشمنمون رو تو آشپزخونه خونه مون باید ملاقات کنیم .
خدا عاقبت مردمو با این وضعیت بخیر کنه فقط .هر روز یه خبر ناامید کننده...
واقعا چی باید گفت اگه این مطلب صحت داشته باشه
محسن
http://shayeaat.ir/post/244
اینجا هم ذکر شده
فقط تحریم!
Iran, Islamic Republic of
احسنت
ایرج
من توی یکی از بزرگترین صنایع غذاییی کشور کار میکنم تقریبا تمام روغن هوی این شرکت که تقریبا روزانه تا پنجاه شصت تن میرسه رو این شرکت میده آیا شرکت دیگری توان این کارو داره ؟؟؟؟؟
به نظر من باید سهام اونارو بدن و مثل.... از کشور مون بیرونشون کنن
اسلامی
روغن ورامین بهترین روغنه که توسط سازمان اتکا در وزارت دفاع ساخته میشه
Iran, Islamic Republic of
خدا به فریاد ملت برسد
من اصلا نمیخواهم حتی یک ریال تو شکم آل سعود وحشی ریخته باشم ، از این به بعد روغن دیگه ای استفاده میکنم .
لطفا هرکسی این متن رو خونده به نوعی اطلاع رسانی بکنه چون مردم واقعا از این موضوع بی اطلاع هستند.
تحریم روغن نه. کارخانه ایرانیه. سهام خارجیه.
باید تجمع کنیم برای خرید سهام ولو با قیمت بالاتر. چون اگه نخوان بفروشن اموال خودشونه. باید بهشهر کاملاً ایرانی بشه. ولی تحریم روغن موافق نیستم. شرکت های ایرانی هم ضرر میکن.
امیر
عزیزان هر چند مصرف روغن باید بسیار کم باشد اما برای پخت و پز و حتی سرخ کردن روغن کنجد مصرف کنید به لحاظ طب سنتی خیلی هم روغن خوبی می باشد.
یادتون باشه چقدر کارگر اونجا کار میکنه باید سهام از دستشون خارج شه
علی بهشهر
من اهل بهشهرم.
تمام کارگرا ایرانین.
اگر ورشکسته بشه باید از خارج روغن بیاریم.
10درصد یا 80 درصد؟ اخبار گنگه.
تغصیر دولت ایرانه نه مردم.
بله صد در صد من با شما موافقم و به دوستان توصیه میکنم خودسرانه محصولات بهشهر چون لادن و ... که در صدر خبر نوشته شده رو تحریم نکنید.
دوستان دقت کنند تولید ایرانی هستف منتهی سهام خارجیه. البته قطعاض مواد اولیه خاصی هم خارجی هست. یادتون هست که در جریان اوج تحیرم ها، مواد اولیه روغغن وارد نشد و قیمت ها افزایش شدید یافت.
اصل مطلب اینه که سهام بهشهر باید کاملاً ایرانی بشه و خریداری بشه تا در شرایط خاص جنگی، آل سعود نتونه حساب های مالی شرکت بهشهر رو خالی کنه و بازار روغن دچار تشنج نشه. بنابراین راه حل درست اینه که با کمک سایت جهان نیوز، تجمعی در مقابل وزارت صنعت ترتیب داده بشه و نمایندگانی چون آقایان زاکانی، رساییف نادران، و توکلی حضور پیدا کنند تا ماجرای بهشهر تبدیل به باغ قلهک دوم نشه.
اکبر
تنها راهش همین تجمع هست که اولیش من هستم.
منم هستم. جهان پاشو. بسیجیان بیاید وسط میدان.
Iran, Islamic Republic of
درجنگ چقدرشهید شدند برای اقتدار ایران. اگر دو یاسه هزارنفر به خاطر ایران بیکار شود چه میشود؟
حقگو
Iran, Islamic Republic of
معلوم نيست چه كسي با شركت توسعه صنايع بهشهر بد بوده است كه خواسته است اين شركت را اينگونه زمين بزند.
احمدي
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز بهتره از خواب بيدار شي و ببيني تو كشور از آل سعود چه خبره چه دشمني برو به شركت كيلومتر 8 جاده قديم سر بزن اگه حاشو داري و اگه به اخبار اعتماد نداري.
ایر انی
مگر دولت از این موضوع اطلاعی ندارد به تلافی این همه بی مهری آنان را از این شرکت نمی تواند اخراج کند
حمید
Iran, Islamic Republic of
آقا فکر میکنید که در گفتن درآمد شرکت مذبور غلو شده 116میلیارد خیلی پوله ثروتمندترين آدم دنیا که گیتس باشه 55 میلیارد ثروتشه یا تو خود مطلب که درآمد حج تمتع نیمی از قیمت شرکت نميشه من فکر کنم 116 ملیون دلاره
khosro
Kuwait
با سلام,,چرا در کشور ما ایران بزرگ. که مهد غیرت و افتخار هست باید یک وهابی بی شرف دارنده ی چنین سهامی باشد که بتوانند مواد کشنده را در مواد خوراکی ما وارد کرده و ملت ایران را نابود کنن?? مگر اینگونه نیست که دست به هر کاری برای نابودی ایرانی و ایران زمین میکنند?? چرا دولت این سهام را خریداری نمیکند و این حیوانها رو بیرون نمیکنن?ای کاش که مسعولین درست فکر کنند,,,ای کاش،ای کاش،ای کاش
من تو همین شرکت کار میکنم،یکی از همون کارگراش هستم،اطمینان داشته باشید محصولاتش با بالاترین کیفیت تولید میشه،ما هرچی ضربه میخوریم از خودمون میخوریم،اینم بدون هیچ جانبداری میگم که یه عده که میدونن سهامش دست عربهاست و کل بازارو دستش گرفته میخوان این شرکت و پرسنل هاشو بزنن زمین،امان از دست رقیبا
ahmadi
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز كلاً ي جور ديگه فكر مي كني چرا كه بحث رو كيفيت محصول و زمين زدن كسي نيست حرف اينه كه 80% سهام شركت بهشهر از آن سعوديهاست و خاندان آل سعود طبق اعلام وال استريت ژورنال 10% سهام اين شركتو دارن كاش ي مقدار منطقي فكر مي كردي تو كه از پرسنل اون شركتي حدود 11 سال پيش كه اينا شركتو خريدن برو ببين بيش از 2000 نفر پرسنل داشته ولي الان 700 نفرن و ديگه اينكه سالي بيش از 200 ميليارد تومان سود ميكنن سال 93 300 ميليارد سود كردن چي به كارگر دادن از اين همه سود آيا مي داني سودارو تبديل به دلار ميكنن و از كشور مي برن و شركتو با وامهاي كلان بانكي اداره ميكنن ما ميگيم وقتي آل سعود مي خواد ريشه ايرانو بكنه براي بي آبرو كردن ايراني از اتفاق فرودگاه جده كه به دو بچه تجاوز ميكنه و يا قيمت نفت رو آنقدر پايين مي آره تا مارو ورشكست كنه و فتوا مي دن خون ايرانيو بريزن چرا ما كاري نكنيم بنظرت باز بايد بهشون سواري بديم يا دولت و يا مسئولين امنيتي بايد دست بكار بشن و شر اينارو كم كنن خواهش ميكنم مقداري منطقي فكر كن آدم با شكم گرسنه بخوابه ولي سرش بالا باشه و غيرت داشته باشه به كي داريم باج مي ديم به شغال نبايد باج داد
asghar
Iran, Islamic Republic of
لطفا کمی دقت کنید مطلبی را بدون بررسی در سایت خود نشر نکنید.
روغن آفتاب تولید شرکت مارگارین بوده و هشتاد در صد این شرکت متعلق به شرکت توسعه صنایع بهشهر و بیست در صد آن متعلق به مردم میباشد.
شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز سهامی عام بوده و سهام در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار دارد .
لازم یذکر است سهامدار عمده شرکت توسعه صنایع بهشر بانک ملی ایران و بقیه سهامداران شرکتهای سرمایه گذاری و مردم هستند و هیچ ارتباط سهامداری با شرکتهای خارجی ندارد.
لطفا اصلاحیهای بر خبر خود نهیه و منتشر کنید
احمدي
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز كسي درباره آنچه شما گفتي ادعا نكرده ادعا آن است كه شركت صافولاي سعودي 79% سهام صنعتي بهشهر با نماد غبشهر را خرديده و رئيس هيئت مديره آن نيز مامون فالح سعيد داود از آل سعود است و اثبات درصد سهام ساده است در ديده بان بازار - نماد غبشهر-قسمت سهامداران يا هيئت مديره مراجعه كنيد خواهي فهميد. و اينكه سود 93 مقدار حدود 298 ميليارد تومان فقط از صنعتي بهشهر بوده باز تعداد سهام ضربدر سود اعلامي سال 93 مي شود سود آن سال كه اين چيزي هست كه اعلام شده آنها شگردهايي در اعلام صورتهاي مالي براي دور زدن قانون دارند كه اگر بررسي شود سود خيلي بيشتر خواهد شد
omid jam
این خبررو شهرام همایون در کانال وان چندشب پیش پخش کردند و بجز روغن ، نوشیدنی رانی وآب میوه های دیگه هم هست. ! نون از دست دشمن میخوریم .چه نیازی به حمله به ایران داره ،تو مشتشیم برادران مومن...!!!
zahra
Iran, Islamic Republic of
از مسئولين سياسي و امنيتي كشور تقاضا داريم بخاطر همه گرفتاريهايي كه آل سعود براي كشور عزيز ما درست كردن از قبيل خسارت ناشي از تعديل عمدي قيمت نفت ،مسئله فرودگاه جده و تعرض به نوجوانان ايران، كشتار بي گناهان و بچه هاي مظلوم يمن و عراق و لبنان و سوريه و همايت آشكار از گروههاي تروريستي (داعش،القاعده،النصره و...)و بطور كل دخالت سرمايه داران سعودي در ايران و سودهاي ميلياردي آنها از شركتهاي غذايي و ...خارج كردن سودها از كشور و اداره شركتها با وامهاي بانكي و هزاران دليل، ديگر همين امروز سفير ايران از عربستان احضار و سفيرسعودي وهابي از ايران اخراج گردد و اگر هيچ رابطه اي با اين شيطان نداشته باشيم حداقل خيالمان راحت است و دردهايمان اندكي تسكين مي يابد
ایران
تا زمانی که مردم به کاری دخالت نکنند مسئولان هیچ کاری نمیکنند و فقط به فکر خودشان هستند ولی وقتی چیزی فاش میشود و مردم عکس العمل نشان میدهند اون موقع موسئولان وارد عمل میشود آیا این ظلم نیست؟...
چه روغنی خوبه
زینب
امیدوارم این هم یک توطیه برای بدر کردن روقبا نباشه هر دفعه ی یه کارخونه بد میدو ند بخاطر اینکه مملکت ور شکست کند
حسین
خیلی زشته که به دروغ سیاست رو با تجارت قاطی میکنید
شرکت صافولا با مدیرانی کارآمد از کشور عربستان صنعت تولید روغن ایران را نجات دادند وگرنه ما اکنون وارد کننده روغن خوراکی از خارج بودیم احتمالا چین
این شایعات را شرکت های رقیب ساخته اند تا عده ای نادان آن ها را پخش و عده ای احمق بهترین روغن خوراکی ایران را نخرند
مهدی
مواظب دشمن باشیم در هر حال و هر کجا
بهلول قرن 21
دوستان عزیز دلخوش به تصمیم مسولین نباشید! دلشون برای مردم نسوخته! اگه بود که وضعمون اینجوری نبود! روغن بی کیفیفت با سهام سعودی کم اهمیت ترین موضوع توی زندگی ماست! روغن پالم , برنج سمی , لبنیات ... و هزاران خوراکی سرطان زا که با اطلاع مسولین گرامی توی حلق ما میره و ...
از ماست که بر ماست!
آثار تخریبی این روغن ها ده سال دیگر مشخص خواهد شد گسترش سرطان و مرگ و میر ناشی از مصرف روغن لادن در ایران طیف وسیعی از مردم را در بر خواهد گرفت و این یعنی ترور خاموش عربستان علیه شیعیان که بدست خود ما ن و باز کردن پای عربستانی ها به بازار روغن ایران ایجاد شده است مسولین بهداشتی و امنیت ملی کشور باید بسرعت وارد عمل شده و جلوی تولید آنرا بگیرند ...
رضا
لطفا این بحث رو سیاسی و مذهبیش نکنید
خروج هر ریال از این مملکت به زیان همه ی جوونهای ایرانیه و بالعکس صادرات میتونه به همه کمک کنه.
حلا این خروج سرمایه از طریق عربها که قرنهاست با ایرانیها کینه دارند ، بسیار فاجعه است
حمید
ممنون از لطفتون
سلام بر اقايون و خانمها با احترام به احساسات پاك و ناب شما و غيرت ايرانيتان نظر من اين كه مسائل سياسي وارد مسائل اقتصادي و ورزشي نشود ...
حسین اهواز
به نظر من عربستانی ها خیلی زرنگ بودند .....
United States
سلام من به همراه خانوادمون تصمیم گرفتیم محصولات عربستان و ترکیه رو نخریم هر چند که تا حالا هم برای خودمون روغن زیتون و کنجد استفاده میکردیم وگاهی اوقات لادن طلایی هم میخریدیم اما حالا تحریم میکنیم تو رو خدا توی شبکه های اجتماعی و سایتها اعلام کنید کدوم کالاها مربوط به عربستان و ترکیه و داعشی هاست
ریبوار
سلام من میگم که این محصولات رو تحریم کنم و با خشونت کامل وهابیون رو از کشور خودمون پرت کنم بیرون روغن های بوگندو وهابیت رو نمی خرم انقدر عصبانیم کە میخوام این بازرگانان سعودی رو از وسط لت و پارشون کنم
Iran, Islamic Republic of
....