جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تکذیب تعطیلی برخی حسینیه‌ها در اصفهان

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 371896
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: شایعات اخیر مبنی بر دستور آیت الله طباطبائی نژاد به تعطیلی حسینیه‌ها و هیئت‌های فعال اصفهان و همچنین مخالفت ایشان با قرائت زیارت عاشورا در مجالس عمومی را به صورت کامل تکذیب کرد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، شایعات اخیر مبنی بر دستور آیت‌الله طباطبایی‌نژاد به تعطیلی حسینیه‌ها و هیئت‌های فعال اصفهان و همچنین مخالفت ایشان با قرائت زیارت عاشورا در مجالس عمومی را به صورت کامل تکذیب کرد.

وی گفت: قطعا هیچ عقل سلیمی چنین مطالبی را باور نکرده و قطعا شیوع این شایعات جاهلانه نبوده بلکه مغرضانه و با هدف مخالفت با علما و نظام مقدس اسلامی است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: بی شک نشر کنندگان این نوع شایعات که برای چندمین بار طی سالیان اخیر اقدام به اتهام و نشر اتهام می‌کنند از تقوا بهره‌ای نبرده و خائنانه علما و مسئولان نظام مقدس اسلامی را تخریب می‌کنند.

وی همچنین این مطلب را نیز یادآور شد: نخستین برنامه مراسم عزاداری ایام محرم و ایام فاطمیه که در دفتر آیت الله طباطبا‌یی‌نژاد برگزار می‌شود قرائت زیارت عاشورا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی در پایان همه امت اسلامی را به ویژه در این ماه خدا به تقوای الهی و پرهیز از پذیرش و نشر شایعه دعوت کرد و خواست قبل از پذیرش هرگونه شایعاتی با منابع معتبر تماس و از صحت خبر مطلع گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *