سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

تصاویر شهدا روی پیراهن نوجوانان کشور

چهارشنبه ۲ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 121794
مهدی چمران اظهار داشت: طرح منقش به شهدا روی پیراهن از جمله تصویر شهید مصطفی چمران بسیار می‌تواند در شناسایی شهدا به نسل جوان کشور موثر باشد و این نوع طرح‌ها در زنده کردن نام شهدا بسیار قابل ستایش است.


رئیس بنیاد شهید چمران با بیان اینکه لبنانی‌ها زمانی برخی از چهره‌های ملی و مطرح خود را روی پیراهن به تصویر می‌کشیدند و جوانان این پیراهن‌ها را در خیابان‌ها با رغبت و اشتیاق فراوان می‌پوشیدند، افزود: طرح منقش شهدا روی پیراهن باید با طراحی‌های متنوع در کشور بیشتر و بهتر گسترش یابد.



چمران در پاسخ به برخی انتقادات از طرح منقش شهدا روی پیراهن،
فارس نوشت: رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به زنده كردن نام شهدا با ابداعات و ابتكارات جديد و ستايش از طرح منقش شهدا بر روي پيراهن گفت: شخصأ با این طراحی موافقم و حال در دنیای امروز که بسیاری تصویرهای نامفهومی از برخی چهره‌ها را روی پیراهن منقش می‌کنند چه اشکالی دارد تصویر عزیز‌ترین کسان این مملکت یعنی شهدا روی پیراهن به تصویر کشیده شود.


مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: طرح منقش شهدا روی پیراهن می‌تواند با اصلاحاتی از جمله استفاده از عکس‌های بهتر شهدا، مبانی گرافیکی زیباتر و ایجاد طراحی‌های متنوع مخصوص برای کودکان و نوجوانان از استقبال بیشتری برخوردار شود و شخصأ برای ارتقای هر چه بهتر این طراحی راهنمایی‌های لازم را انجام خواهم داد.


چمران با اشاره به این که جوان طراح منقش شهدا روی پیراهن می‌تواند از امکانات و تصاویر موجود بنیاد شهید مصطفی چمران برای ارتقای فعالیت‌های هنری خود استفاده کند، افزود: باید مسئولین و دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت در زمینه فرهنگ‌سازی و زنده نگه داشتن نام شهدا چنین طرح‌هایی را حمایت و پشتیبانی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی عالیه ..واقعا طرح خوبیه ..لبته اگه اجرا بشه