پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

خبرCNN درباره دارايي مسئولين ايراني درخارج!

يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 152394
شب گذشته C.N.N در گزارشی که روی سایت این شبکه قرار دارد، اعلام داشت که توسط یکی از کارکنان ایرانی بانک های کشور مالزی در جریان لیستی از پس انداز مسئولين ايراني در خارج از کشور دست یافته است.
به گزارش صراط نيوز این شبکه تلویزیونی که متعلق به یک صهیونیست آمریکایی تبار می باشد ، در اقدامي مضحک مدعی شد که کارمند ایرانی بانک های مالزی بدلیل علاقه ای که به جنبش سبز در ایران دارد، این لیست را برای انتشار در اختیار C.N.N گذاشته است. البته مشخص نشد كه اين كارمند ايراني بانك هاي مالزي چگونه به اين ليست كه بيشتر شبيه طنز را دارد و مربوط به حسابهاي متنوع بانكهاي كشورهاي مختلف است دست پيدا كرده؟!

گفتنی است در طول تمام سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره یکی از حربه های رسانه ای دشمنان انقلاب، میلیاردر معرفی کردن شخصیتهای انقلابی بوده است! این رسانه ها به امید اینکه مسئولان ساده زیست انقلاب را از چشم مردم بیاندازند پیش از این با همین شیوه به ترور شخصیت بزرگانی چون شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر، مقام معظم رهبری و حتی حجه الاسلام هاشمی رفسنجانی (البته در سالهایی که وجود آقای هاشمی به ضرر جریان فتنه تلقی می شد) اقدام کرده بودند.
البته شبكه سي ان ان از انتشار مشخصات فرد افشاگر خودداري كرده است!

در اين ليست ميزان دارايي ۶۷ نفر منتشر شده بود كه از اين ميان تنها به انتشار جالبترين آنها از قبيل غلامحسين الهام، مهدي احمدي نژاد، علي لاريجاني، محسن و ياسر هاشمي، احمدرضا رادان، حميد رسايي، حسين شريعتمداري، داوود احمدي نژاد، اسفنديار مشايي و مجتبي ثمره هاشمي مي پردازيم .
با هم اين ليست جالب را در زير مي خوانيم .

۱- دارايي غلام حسین الهام: ۲۵ میلیون دلار در دبی،۱۳ میلیون دلار در ترکیه، ۱۷ میلیون دلار درسوئیس،۰.۷ میلیون دلار در بیروت

۲- مهدی احمدی نژاد:۱۸ میلیون یورو در بلژیک،۴۵ میلیون یورو در سوئیس،۴۴ میلیون دلار دربانک اسلامی شریعت

۳- علی لاریجانی:۱۸۵ میلیون یورو در استرالیا،۱۶ میلیون ایورو در امارات متحده عربی، ۱۱۲ میلیون ایورو در مالزی

۴ - محسن هاشمی بهرامانی: ۳۵ میلیون دلار در ایالات متحده عربی، ۵۶ میلیون دلار در بلژیک

۵ - احمد رضا رادان: ۹۸ میلیون دلار در ایالات متحده عربی، ۶۵ میلیون دلار در کویت، ۱۲۱ میلیون دلار در افریقای جنوبی

۶- حمید رسائی: ۶۲ میلیون دلار در مجارستان،۳۲ میلیون یورو در آلمان، ۱۸ میلیون پوند در انگلیس، ۱۴ میلیون دلار در امارات متحده عربی

۷- حسین شریعتمداری: ۲۲۵ میلیون دلار در ایالات متحده عربی،۵۴ میلیون دلاردرآلاناخل کمپانی، ۶۵ میلیون یورو در«ح.س. ب. س» بانک انگلیس

۸- داوود احمدی نژاد: ۵۵ میلیون دلار در ایالات متحده عربی،۴۸ میلیون یورو در ایالات متحده عربی، ۸ میلیون دلار در بانک پترزبورگ روسیه

۹- یاسر هاشمی بهرماني: ۲۲ میلیون ایورو در آلمان، ۱۲ میلیون ایورو در استرالیا، ۱۴ میلیون دلار در ایالات متحده عربی

۱۰- اسفندیار رحیم مشایی: ۵.۲ میلیون دلار در آلمان، ۳۲ میلیون دلار درایتالیا، ۴۱ میلیون دلار دردوبی

۱۱- ـ مجتبی هاشمی ثمره:۲۸ میلیون دلار در اسپانیا، ۷۶ میلیون دلار در ایالات متحده عربی، ۱۲۴ میلیون دلار در مالزی

جالب اينجاست كه در ليست مضحك مورد ادعای سی ان ان ميزان دارايي محسن و ياسر هاشمي و مشايي جزء كمترين ها و حسين شريعتمداري و علي لاريجاني جزء پولدارترين ها هستند .

اين نشان مي دهد كه جريان رسانه اي غرب به دنبال تطهير كداميك از چهره هاي مورد نظر خود است .

گفتني است غلامحسين الهام وزير دادگستري دولت نهم که یکی از ساده زیست ترین کارگزاران دولتی طی سالهای پس از پیروزی انقلاب بوده در پايان فعاليت خود ليست تمام اموال و دارائي اش را در نامه اي خطاب به قوه قضائيه (که مورد تایید کارشناسان قرار گرفته) اينگونه منتشر كرد :

• سه دانگ منزل مسکونی واقع در شهرک آزادی

• یک دستگاه اتومبیل پراید مدل ۱۳۸۶
• یک خط تلفن ثابت
• یک خط تلفن همراه
• حساب‌های بانکی به شماره‌های اعلام شده قبلی بانک ملی "

در ادامه این نامه الهام با یادآوری اینکه منزل مسکونی اینجانب در زمان وزارت، مورد بازسازی قرار گرفته است و به سقف زیربنای آن یک پارکینگ اضافه شده است؛ هزینه بازسازی از سهم‌الارث یک واحد آپارتمان پدری همسرم خانم فاطمه رجبی ، مقداری استقراض (که تاکنون باز پرداخت شده ) و پس انداز شخصی و فروش برخی اقلام تامین شده است.

در پایان نامه، الهام یادآور می شود در مدت وزارت اتومبیل پیکان مدل ۸۳ را نیز فروخته و تبدیل به پراید فوق‌الذکر کرده است.

الهام در ۳۰ بهمن ۱۳۸۵، نیز دارایی های خود را شامل سه دانگ یک منزل مسکونی و یک خودروی پیکان مدل سال ۸۳ به رئیس وقت قوه قضائیه اعلام کرد.

نمونه فوق تنها يك نمونه از دروغهاي شاخدار cnn است ! حالا باید دید آیا مسئولان بلند پایه نظام (از جمله رئیس جمهور محترم) باز هم با این شبکه فتنه گر و دروغگو مصاحبه خواهند کرد یا نه؟!! 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسئولين از جمله رئيس جمهور محترم بايد اين شبكه را تحريم كنند.
Iran, Islamic Republic of
باعث انبساط خاطر شد
Iran, Islamic Republic of
یه خورده عجیبه که ما این همه نفت و گاز وبیشتر از امارات و قطر داشته باشیم ولی نه امکانات ورزشی درستو حسابی نه برج های بلند بالا و نه خیلی چیزهای دیگه داشته باشیم وهمیشه با کمبو بودجه روبه رو باشیم-فکر میکنید دلیلش چیه؟؟؟ ...
Iran, Islamic Republic of
البته یک عده ساده لوح هم باور میکنند خودمان در فامیل کسی راداریم که با قیافه حق به جانب و ادعای اطلاع داشتن این حرفها را که از شبکه های ماهواره ای دیده بود با آب و تاب تعریف میکرد!!!
Iran, Islamic Republic of
طنز خنده‌داري بود