پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
کواکبیان خبر داد:

۱۵مرداد،انتخاب شورای مرکزی خانه احزاب

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب: 436993
رئیس مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب گفت: همه مقدمات برای انتخاب اعضای شورای مرکزی خانه احزاب برای روز پنجشنبه ۱۵ مرداد در تالار ۶۰۰ نفری وزارت کشور فراهم است.
به گزارش جهان، مصطفی کواکبیان رئیس مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به دعوت هیأت برگزاری مجمع عمومی عادی خانه احزاب از حدود ۱۵۰ حزب و تشکل سیاسی، گفت: خوشبختانه همه مقدمات برای انتخاب اعضای شورای مرکزی خانه احزاب برای روز پنجشنبه ۱۵ مرداد در تالار ۶۰۰ نفری وزارت کشور فراهم است.

رئیس مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب با اشاره به مصوبات مجمع مذکور و اصلاح مواد ۱۵ و ۲۲ مبنی بر برگزاری انتخابات فراکسیون گفت: البته برخی شیوه‌های اجرایی برای تأئید مجمع عمومی عادی پس از انتخاب فراکسیونی سه گرایش اصلاح‌طلبان و اصولگرایان و احزاب میانه مطرح شده است که با نظر دبیران کل احزاب شرکت کننده در نشست روز پنجشنبه یکی از آن شیوه‌ها را اجرا خواهیم کرد.

کواکبیان در پایان از همکاری خوب دست‌اندرکاران معاونت سیاسی و کمیسیون ماده ۱۰ وزارت کشور برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر مجامع عمومی خانه احزاب تشکر و قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *