شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۲

سؤال از اشتون‌ درباره جلیلی+فیلم

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 338019
در صرفا جهت اطلاع این هفته ؛ دسته گل ظریف این هفته صدای آمریکا را درآورد . بی بی سی فارسی هم دم خروس رو نشان داد و عمو عزت هم لباس بر تن لیما کرد!
سؤال از اشتون‌ درباره جلیلی+فیلم
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، کامران نجف زاده در بسته خبر صرفا جهت اطلاع، آورده است: خبر آمد مراکز توریستی و سیاحتی شیراز یکی از برنامه هاشون برای جذب مشتری پرواز بالای تخت جمشیده.در گذار از روزگار چهار تا سر ستون سالم باقی مونده که اونم احتمالا به لطف درایت دوستان میراث فرهنگی چرخ هاش احتمالا می ره هوا ! ...

-بی بی سی فارسی این هفته کلی قسم حضرت عباس خورد که ما مستقل عمل می کنیم

(صادق صبا مسئول بی بی سی فارسی درگفتگو با یکی از مجری های خودشون ادعا میکنه مستقل عمل می کنیم)

اما توی همین برنامه یه دم خروس هم زد بیرون که اون هم بودجه ای پانزده میلیون پوندی وزارت خارجه انگلیس برای بی بی سی بود.

صادق صبا در همون گفتگو بودجه پانزده میلیون پوندی بی بی سی فارسی روتائید می کنه و میگه این بودجه برای کمک به صلح و دمکراسی در جهانه ! این وزارت خارجه انگلیس چقدر ادم خوبیه ها . این انگیسی ها واقعا چقدر بی کلک وبی شیله پیله ای هستند.ادم شرمنده این همه صداقت وصفا ومحبت می شه .


شهرداری تهران کلی هزینه کرد و ( در چهارراه ولیعصر یکی ازپرتردد ترین چهار راه های پایتخت زیرگذری زد که مردم از اینجا بیان و برن وترافیک کم بشه . اما جالبه برخی ها لای نرده ها رو به زیر گذر ترجیح می دند .( تصاویر جالب عبور مردم از لای نرده ها )

این هفته وقتی شارون قصاب صبرا و شتیلا وقاتل هزاران زن وکودک لبنانی وفلسطینی مرد ؛غربیها از بوش وکلینتون وکامرون گرفته تا اوباما وبان کی مون کلی تعریف و تمجید کردند و آه وافسوس راه انداختندکه حیف شد شارون نازنین از میان ما رفت .بعدیه روز بعد وقتی دکتر ظریف بر سر مزار شهید عماد مغنیه از فرماندهان بزرگ مقاومت اسلامی ،ادای احترام کرد امریکا ییها بدون هیچ خجالتی باپررویی دسته گل ظریف بر مزار عماد مغنیه را نشانه حمایت ایران از تروریسم خواندند ومحکوم کردند.واقعا که دنیا ی عجیبیه .

روستایی هست در ایران که از نیم قرن پیش، محل سکنای جذامی هااست.(پخش تصاویرساکنان روستای جزامی درسالهای گذشته )آنها که جذام داشتند اینجا سکنی گزیدند و نسلی دیگر آوردند .(گزارشی از ۵۰ سال بعد از همان روستا و مصاحبه با اهالی نسل دوم آنها که زندگی و امید در آن جاریست)

دیدار با کارگر های کوره پزخانه؛ کار خوب ربیعی اما یه سوال از وزیر کار شما می دونید این کارگر ها باید ۶۰ سال کار کنند تا بازنشسته بشوند؟!جواب وزیر : نمی دونستم، اما مشکل با قانون جدیدی که میاد برطرف میشه

خبرنگار: اگر عمرشون کفاف بده، البته. ربیعی: حتما میده. و آن مواعید که دادی مرود از یادت...

نزدیک ظهر بود، دیدیم روی آنتن زنده مهمان برنامه می گفت هرچی بیماری تو دنیاست سه سوت درمان می کنه .(سخنان مهمان برنامه که مدعی میشه خیلی از بیماری ها که شما حتی اسمشم نشنیده باشید با این روش درمان میشه مریض با یه حرکت ما بیستا از بیماری هاش رفع میشه )مجری هم کم نمی آره ها میگه یعنی شاه راه رو پیدا می کنید دیگه!

هفته پیش گفتیم از معلم مریوانی که موهایش را تراشید تا کسی سرکلاس شاگرد تحت درمانش را بخاطر اینکه موهایش ریخته اذیت نکند. حالا اهالی رسانه دست به دست هم داده اند کاری کنند برای ماهان ولی تا الان ( پدر ماهان در پاسخ خبرنگار درباره کمک به فرزندش میگه : تا حالا کسی کمکی نکرده)مردم، مردم نهادها، وزیر آموزش و پرورش ، وزیر بهداشت ... هر کسی... هر کسی از دستش می رسه کاری کند برای مخارج ماهان و باز ممنون آقای معلم. آقا.

فرناندا لیما مجری معروف برزیلی در مراسم قرعه کشی جام جهانی لباس نامناسبی به تن داشت که باعث اعتراض ایرانی ها در فضای مجازی شد قول داده بود برای مراسم انتخاب برترین های فوتبال جهان لباس بهتری بر تن کند اما باز یه لباسی به تن کرد که از قبلی پوشیده تر بود اما بازهم عموعزت نمی تونست پخش اش کند. با تو چکار کنیم لیماکه نمی ذاری این مراسم ها رو ما ببینیم .البته ،ماهم بلدیم چیکار کنیم خودت این تصاویر رو ببین ( صدا و سیما برای پوشش مراسم قرعه کشی تنش لباس پوشیده پوشونده!!)

هفته دیگه خانم اشتون به تهران می آید. اگربروبچ وزارت خارجه همکاری کنند و فرصت یک مصاحبه رو پیش بیارند حتما از اشتون سوالات نرم وجالبی می پرسیم از لطیفه هایی که مردم درباره اش پیامک کردند ،از ظریف ، از جلیلی ، از محجبه شدنش،...

پخش تصویر طنز که روی عکس ظریف در حالی که دراز کشیده در حال کار با لپ تاپه به حالت طنز صدا گذاری شده : این ظریف هم اصلا دل به مذاکره نمی ده ها، همش تو فیس بوکه!مصاحبه ی قشنگی می شه اما شما فکر می کنید وزارت خارجه برای این مصاحبه همکاری بکنه

آقای ترکان مشاور رئیس جمهور گفته در برابر انتقادات صبر می کنیم.

- نگین تو رو خدا اینجوری دلمون کباب میشه ها. پس این حرفها که به نقل از شما هرروز توی روزنامه ها می زنند وسر تا پای منتقدین را یکی می کنند حتما کذب محضه .شاید هم حرفهای منتقدین اما از زبان شما گفته می شه تا شما رو خراب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جلیلی همونی نیس که 6 سال همه ی کشورای دنیا برای مذاکرات بی نتیجه ...
Czech Republic
اشتون پایش را در ایران اسلامی بگذارد توسط نیروهای مردمی با او برخورد می شود