جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

موضع خصمانه 'هیگ' 10روز پس‌از دیدارصالحی

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 230414
وزیر امور خارجه انگلیس با تکرارهای تهدیدهای غربی ها ادعا کرد در صورتیکه مذاکرات هسته ای در ماه های آینده با ایران پیشرفتی نداشته باشد، تحریمها علیه ایران تشدید خواهد شد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از "تلگراف" نوشت، "ویلیام هیگ" که برای گفتگو با همتایان اروپایی اش وارد لوکزامبورگ شد در جمع خبرنگاران گفت در صورتی که مذاکرات هسته ای پیشرفتی نکند، تحریمها علیه ایران را تشدید خواهیم کرد.

 وی که چند روز قبل از اجرایی شدن تحریم های نفتی اروپا علیه ایران با خبرنگاران سخن می گفت، در این خصوص اظهار داشت: تحریم های نفتی بسیار مهم هستند و ما به تحریم های نفتی ادامه خواهیم داد.

 در مذاکرات هفته گذشته مسکو گروه 1+5 بدون توجه به حق مسلم ایران در چهارچوب مقررات ان پی تی خواستار توقف غنی سازی اورانیوم از سوی ایران شدند، حقی که ایران بارها تاکید کرده هرگز از آن نخواهد گذشت و ظاهرا اظهارات وزیر خارجه انگلیس با هدف اعمال فشار بر ایران مطرح شده، اما تهران بر تغییرناپذیر بودن مواضع هسته ای خود تاکید کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *