پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
فرمانده ناجا خبر داد:

کاهش ۸ درصدی تلفات جاده‌ای در کشور

پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 414410
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کاهش هشت درصدی آمار تلفات جاده‌ای در کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار حسین اشتری ظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی قزوین و دیدار با نیروهای طرح امداد نوروزی که در محل عوارضی قزوین- زنجان برگزار شد، اظهار کرد: آمار تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای در سطح کشور با هشت درصد کاهش همراه است که این امر جای خوشحالی داشته و نشان از تلاش همه‌جانبه نیروها و دستگاه‌های امدادی کشور دارد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های امدادی نظیر نیروی انتظامی، پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی، جمعیت هلال‌احمر، راهداری و اداره‌کل راه و شهرسازی، آتش‌نشانی‌ها و نظایر آن برای تأمین امنیت و آسایش مردم در ایام نوروز تلاش می‌کنند تا اوقات خوشی برای مسافران نوروزی رقم بخورد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در طول ایام تعطیلات نوروز ۹۴ حدود ۵۰۰ هزار نفر در قالب طرح امداد نوروزی به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کنند که این نیروها از دستگاه‌های مختلف امدادی هستند.

اشتری همکاری و تعامل دستگاه‌ها را موجب موفقیت در طرح امداد نوروزی دانست و خواستار تداوم آن به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مردم در سایه جمهوری اسلامی ایران شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: همیشه در ایام مختلف و تعطیلات قشرهایی هستند که با گذشت کردن از اوقات خوشی خود و همراهی با خانواده، به خدمت به مردم می‌پردازند که این امر رضای الهی را نیز به همراه دارد.

وی بیان کرد: به طور قطع رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول ایام نوروز و مسافرت‌های نوروزی می‌تواند ضمن افزایش احساس امنیت مردم، سبب کاهش آثار زیانبار و خطرات ناشی از بی‌توجهی به قوانین شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین بر لزوم همراهی مردم با دستگاه‌های امدادی به منظور گذراندن اوقاتی همراه با امنیت در طول نوروز تأکید کرد.

در این برنامه که سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهور نیز سردار اشتری را همراهی می‌کرد، مرتضی روزبه استاندار قزوین، نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان استان قزوین نیز حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *