جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

آخرین گفتگوی پخش نشده از مهران دوستی

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 424013
مرحوم مهران دوستی ، بهترین خاطراتش را ؛ شادکردن دل مردم می دانست و بر این باور بود پیام ها و تماس های رضایت مردم ، خاطراتی ماندگار است.
به گزارش جهان، این مجری و بازیگر فقید در گفتگوی پخش نشده اش با صدا و سیما درباره علاقه اش به اجرا و گویندگی می گفت : قبل از پخش و تولید برنامه در استودیو حاضر می شوم ، متن هایم را آماده می کنم و با تسلط کامل اجرا می کنم ، تپق نمی زنم ، اسامی خارجی را صحیح ادا می کنم با اینکه دیپلم هستم.

وی در پاسخ به این سوال " انرژی صدا چه طور به خوبی به مخاطب منتقل می شود " می گفت : هنگامی که مجری با صداقت ، انرژی و خلوص برنامه اش را اجرا می کند و در حقیقت این خودش هست که اجرا می کند نه تقلید ؛ مخاطب با او ارتباط برقرار می کند.


خبرنگار ما از او پرسید چه وقت متوجه صدای خوب خود شد ؟ اقای دوستی هم گفت : زیبایی صدایم از لطف خداست ، دهاتی ام، اهل روستای کجور نور از توابع مازندران ، در کودکی در هوای آزاد فریاد می زدم و در مدرسه صبحگاه اجرا می کردم ، دیگران می گفتند صدایم خوب است.

این پیشکسوت رادیویی با اینکه خود را عاشق سینما می دانست ، می گفت : رادیو را بیشتر از تلویزیون دوست دارم و به آن عشق می ورزم.

این گوینده توانا متولد ۱۳۳۵ ساعاتی پیش بر اثر ایست قلبی در یکی از بیمارستان های تهران دار فانی را وداع گفت.

وی از دیروز بعدازظهر در بیمارستان بستری بود.

برنامه کافه رادیو به گویندگی مهران دوستی شنبه تا چهارشنبه هر هفته از آنتن شبکه رادیویی جوان پخش می‌شد.

وی همچنین به عنوان گوینده برتر رادیو و نماینده‌ ایران در ABU(اتحادیه رادیو تلویزیون آسیا- اقیانوسیه) انتخاب شده بود.

روحش شاد و یادش گرامی باد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *