جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۴
رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت کشور:

بنزین تک‌نرخی حتمی است/ سرنوشت سهمیه ۷۰۰ تومانی

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 424211
رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به اینکه هنوز خبری مبنی بر واریز سهمیه ۷۰۰ تومانی از سوی دولت منتشر نشده است گفت: بنزین در کشور تک نرخی می‌شود.
بنزین تک‌نرخی حتمی است/ سرنوشت سهمیه ۷۰۰ تومانی
به گزارش جهان، ناصر رئیسی‌فر رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ، در خصوص واریز سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای شخصی اظهار داشت: هنوز خبری از جلسه هیأت دولت مبنی بر واریز سهمیه سوخت منتشر نشده است اما بنزین تک نرخی می‌شود.

وی تصریح کرد: کسانی که در کارت سوخت خود بنزین ۷۰۰ تومانی دارند این سهمیه به قوت خود همچنان پابرجاست و ابطال نمی‌شود.

رئیسی‎فر تصریح کرد: سهمیه سوخت خودروهای عمومی چند روز پیش واریز شده است و بعد از اتمام این سهمیه بنزین خودروهای عمومی نیز تک‎نرخی خواهد شد.

رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت افزود: در صورت تک‎نرخی شدن بنزین ناهنجاری‌ها و فسادهایی که در جامعه بوده برچیده می‌شود.

وی در خصوص حذف کارت سوخت اظهار داشت: با توجه به اینکه هزینه‌های زیادی برای این کارت‌ها صورت گرفته است و آمار مصرف بنزین و تعداد خودروها از طریق این کارت‌ها مشخص می‌شود بعید می‌دانم در مدت زمان کوتاه این کارت‌ها از رده خارج شوند.

رئیسی‎فر تأکید کرد: جایگاه‌داران سوخت کشور از تک نرخی شدن بنزین استقبال می‌کنند چرا که در زمان عرضه سهمیه‌بندی بنزین با کارت سوخت قاچاقچیان راحت‌تر اقدام به قاچاق و جمع‌آوری کارت‌ها در مناطق مرزی نموده‌اند بنابراین در صورت واقعی شدن قیمت و برداشته شدن سهمیه جلوی قاچاق در کشور گرفته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دولت محترم لطف بفرمایند حقوقمان راواقعی پرداخت کنند. در کشورهای اروپایی حقوق مهندس فوق لیسانس حداقل 3000 دلار است. من با جان و دل برای بنزین قیمت واقعی آن را پرداخت می کنم
مهدی
گفتند برای گران کردن نان برنامه ای ندارند ولی دیدیم که به نام آزاد پزی نان سنگک در شیراز از 500 گرم و 650 تومان شد 450 گرم و 950 تومان گفتند برای بنزین برنامه ای نداریم سهمیه را قطع کردند گفتند که مسکن مهر را تا پایان 94 تمام میکنیم بعد گفتند پایان 95 الان وزیر میگوید شاید چند دولت بعد پایان یابد گفتند عزت را به پاسپورت برمیگردانیم در عربستان برگشت گفتند برنامه 100 روزه داریم که اقتصاد را دگرگون میکند الان 2 سال میگذرد ولی 100 روز نشده گفتند مذاکره میکنیم با کدخدا تحریم برداشته میشود هر روز کدخدا تحریم اضافه میکند گفتند برنامه داریم برای بهبود کسب و کار ولی کسب و کارها و تولیدی ها 2 سال است که که میلنگند و دچار رکود هستند گفتند از رکود عبور کردیم ولی ما که ندیدیم گفتند که تورم جیب مردم است ولی الان گیر دادند که نه تورم آمار بانک مرکزی است و گفتند و گفتند و گفتند و گفتند و ........ گفتند ما دولت راسگویان هستیم و بس
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
با سلام. توی مازندران سه نرخ برای نان بربری داریم. 500 ، 750 و 1000 تومان
کاظم
دولت راستگويان.!!!!