پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

قرارداد کیروش 1.5 میلیون دلار

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۶
کد مطلب: 371913
رئیس فدراسیون فوتبال در اصفهان با بیان اینکه پرداخت ۲۴ میلیارد تومان به کی روش صحت ندارد، گفت: رقم قرارداد کی‌روش قبلاً ۱.۵ میلیون دلار بود که اکنون نیز چیزی نزدیک به این مقدار است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی کفاشیان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، با بیان اینکه باشگاه‌های کشور باید از نظر فنی و اقتصادی بهبود پیدا کنند، اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم که ارتقای سطح کیفی و اقتصادی باشگاه‌ها را در دستور کار قرار دهیم تا آنها بازدهی داشته باشند و به تمی ملی نیز کمک کنند.

وی افزود: توجه به برنامه‌های تیم ملی فوتبال در زمینه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و پس از آن رقابت‌های جام جهانی، اردوهای تیم ملی امید برای حضور در المپیک و همچنین برنامه‌های تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان برای حضور در جام جهانی از اولویت‌های اصلی ما به شمار می‌رود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال نیز گفت: کی‌روش با ما به توافق رسیده و به محض بازگشت از پرتغال که حدود ۱۰ روز دیگر می‌شود، با او قرارداد امضا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تنظیم این قرارداد به پایان رسیده است، بیان کرد: مبلغ قرارداد کی‌روش به صورت ارزی بسته می‌شود و با بالا و پایین رفتن قیمت ارز، تغییر پیدا می‌کند و این مبلغ، مانند مبلغ گذشته بوده و چیزی به آن اضافه نشده است؛ رقم قرارداد کی‌روش قبلاً ۱.۵ میلیون دلار بود که اکنون نیز چیزی نزدیک به این مقدار است.

کفاشیان درباره شایعه پرداخت ۲۴ میلیارد تومان به کی‌روش، خاطرنشان کرد: این رقم صحت ندارد و ما به او نزدیک به مبلغ قبل پرداخت می‌کنیم و رقم مثل گذشته است.

وی درباره اینکه آیا کی‌روش در ترکیب جدید دستیارانش از دستیاران ایرانی استفاده می‌کند یا خیر، بیان کرد: قرار است کی‌روش دو دستیار ایرانی در ترکیب تیم ملی داشته باشد و به جز تمرینات تخصصی که از دستیاران روزمزد بهره می‌برد، در سایر موارد از دستیاران ایرانی استفاده کند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌توانیم کسی را به او تحمیل کنیم اما او از ما لیست خواسته و ما نیز تلاش می‌کنیم که مربیان خوبی به تیم ملی اضافه شود؛ در کنار آن اولویت خود را به جوان‌گرایی تیم ملی نیز داده‌ایم و قرار است که ۵۰ درصد از بازیکنان تیم ملی فوتبال جوان شوند.

وی پیرامون تخلفات برخی باشگاه‌ها در زمینه بودجه اعلام شده گفت: باشگاه‌ها باید سقف قرارداد را رعایت کرده و اگر کسی دروغی بگوید، با او برخورد می‌شود اما هنوز گزارشی مبنی بر زیرمیزی دادن یا بالاتر رفتن از سقف قرارداد منتشر نشده و اگر این اتفاق صورت گیرد، با آن برخورد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
مال صغیر و کبیر و یتیم رو تقسیم می کنید؟ به فرموده امام : چه گناه بی لذتی!!!
یا حق