جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جدیدترین وعده برای واگذاری سرخابی ها

جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 431312
مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت:‌ دو هفته پس از شروع لیگ فصل آینده تکلیف واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس مشخص خواهد شد.
به گزارش جهان، سیدجعفر سبحانی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که برخی نمایندگان مجلس معتقدند واگذاری سرخابی‌ها نیاز به قانون و طرح جدید ندارد، اظهار داشت: هنگام برگزاری مزایده این دو تیم، برخی نمایندگان پیغام دادند که طرحی برای واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس دارند، به همین علت، منتظر هستیم تا وضعیت مجلس در این باره مشخص شود.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تأکید بر اینکه دو ماه زمان وجود دارد تا اگر نمایندگان طرحی یا پیشنهادی دارند ارائه شود، یادآور شد: در صورتی که دو هفته از شروع فصل جدید لیگ بگذرد و تکلیف طرح نمایندگان مشخص نشود، قطعاً سازمان خصوصی‌سازی امر واگذاری این دو تیم را پیگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس در فهرست واگذاری شرکت‌های دولتی در سال جاری هستند، تصریح کرد: یکی از مباحث مهم در واگذاری و اهلیت متقاضیان، تأثیرگذار اجتماعی و پتانسیل جذب هواداران توسط این دو تیم است که ملاک قرار خواهد گرفت و این حساسیت نسبت به توانایی اداره باشگاه از سوی متقاضیان وجود دارد.

سبحانی در پاسخ به این سؤال که به گفته یکی از نمایندگان هزینه‌کرد بودجه دولت برای این دو تیم خلاف قانون است و چرا اکنون بودجه دولتی به این دو تیم اختصاص می‌یابد، گفت: این موضوع را باید نهادهای نظارتی دنبال کنند و اطلاعی در مورد استفاده هزینه دولتی برای این باشگاه ندارم.

به گزارش فارس، پیش از این، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون حمایت از تولید مجلس گفته بود، واگذاری سرخابی‌ها نیاز به قانون و طرح جدیدی ندارد و ارتزاق آنها از بودجه دولتی، خلاف قانون است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *